annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

~Waar ben jij mee bezig? ~

Tja, ik lees nu wel even de prikborden, maar eigenlijk was ik bezig met....
Image hosting by Photobucket
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 1 van 10.306
laatste antwoord
10.305 ANTWOORDEN 10.305

He $ wat lees ik nou voor berichten joh!
Das allemaal niet zo fijn zeg.

Hoop dat ze zich allemaal snel beter gaan voelen hoor
Je kan voor beschikbare vluchten ook vast rondje internet doen en dan alsnog morgen naar reisbureau voor info!

Wens jou en je familie een berg sterkte

Photobucket Marianne

Photobucket Marianne
Bericht 9561 van 10.306
laatste antwoord

Jeetje Step, wat zorgelijk,
t "hoort"erna dat ze wel weten wat ze moeten doen voor een goed herstel,hopelijk knappen ze allemaal snel op,

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p
Bericht 9562 van 10.306
laatste antwoord

zwaai naar MJ , springt me WEER voor de voeten:^O

Photobucket in beeld

Bericht 9563 van 10.306
laatste antwoord

Ze liggen alledrie aan het infuus met anti-biotica en het gaat gelukkig al wat beter, de dokter had nog nooit zo'n ernstige vorm van besmetting gezien ze had de schimmelsporen nog in haar keel zitten, ze had een onderdruk(bloedruk) van nog geen 40, ze heeft veel geluk gehad dat ze al in het ziekenhuis was bij de kinderen want ze kunnen natuurlijk het huis niet meer in, mijn zwager is vandaag naar de rechtbank om alle bewijzen in te leveren en de zaak aanhangig te maken.
Bedankt voor alle goede wensen!!!

Photobucket

Stephan

Bericht 9564 van 10.306
laatste antwoord

hadden je zus en de kids niet al eerder klachten dan..
Pfff..

Bericht 9565 van 10.306
laatste antwoord

Dat was mijn gedachte ook, zoiets ontstaat toch niet plotseling.
Heftig verhaal hoor, stekte ermee.
Bericht 9566 van 10.306
laatste antwoord

Ze wonen er sinds een half jaar en zijn er komen te wonen tijdens de zomer van vocht was toen geen sprake pas de laaste paar weken heeft het geregent en blijkbaar is het probleem toen ook begonnen de kinderen hadden eerst alleen koorts er werdt niet meteen gedacht aan dit, toen ze ook problemen kregen met de luchtwegen zijn ze verder gaan kijken, mijn zus heeft zelfs nog geprobeerd alles schoon te maken ze wist dus niet dat het om een giftige vorm van schimmel ging, waarschijnlijk heeft zij het toen ook binnen gekregen want tijdens het onderzoek is gebleken dat ze nog sporen in haar keel en luchtwegen heeft.
Ze zijn nu alles kwijt want alles is besmet maar het belangrijkste is dat ze er weer bovenop komen.

Photobucket

Stephan

Bericht 9567 van 10.306
laatste antwoord

achteraf kun je zeggen dat er al eerder klachten waren maar toen wisten ze dit nog niet, mijn zus heeft in een half jaar tijd twee keer een miskraam gehad en volgens de dokter kan dat met de schimmel te maken hebben, de ellende met deze schimmel is is dat het niet meteen zichtbaar is en het verspreid zich via de lucht de hoogste concentratie is aangetroffen in de kinderkamer direct onder het balkon van de bovenburen alwaar het probleem vandaan schijnt te komen.

Photobucket

Stephan

Bericht 9568 van 10.306
laatste antwoord

Heb t even opgezocht, je kan er zo maar last van krijgen idd:

Vaak blijven er tijdens nieuwbouw sporen van schimmels, zoals zg. zwarte schimmel, in wandholtes achter. Die sporen blijven vaak jarenlang passief en onschadelijk zitten. Maar als de vochtigheid toeneemt, bijvoorbeeld door overstroming, lekkage of hoge luchtvochtigheid, kunnen die 'slapende' sporen actief worden, zich voortplanten en groeien.

Zwarte schimmel vermenigvuldigt zich door het aanmaken van sporen, die schadelijke chemicaliën bevatten; die worden mycotoxinen genoemd. Die sporen komen vrij door de lucht te zweven en kunnen dan op allerlei spullen in huis terechtkomen.

Als mycotoxinen met de huid in aanraking komen, levert dat huidirritatie en wondjes op. Bij inademing komen deze gifstoffen in de longen terecht, waar ze in de longblaasjes kunnen doordringen. De ontsteking die dan ontstaat, veroorzaakt een moeilijke en pijnlijke ademhaling.

Photobucket in beeld

Bericht 9569 van 10.306
laatste antwoord

Sterkte Stephan!

Griezelig, zoiets 'onzichtbaars'.
Photobucket
Photobucket
Bericht 9570 van 10.306
laatste antwoord