annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

~Waar ben jij mee bezig? ~

Tja, ik lees nu wel even de prikborden, maar eigenlijk was ik bezig met....
Image hosting by Photobucket
Image hosted by Photobucket.com
Bericht 1 van 10.306
laatste antwoord
10.305 ANTWOORDEN 10.305

Dat Jojo spelen dat ken ik maar al te goed, dit is dan ook poging 1001, maar ik heb er dit keer een goed gevoel over, ik mis al die vette dingen als chips en nootjes inmiddels niet meer en ook de chocolade laat ik met gemak liggen, alleen ik moet wel oppassen want als ik 1 keer zondig dan is het hek weer van de dam, ik ben wat je noemt eetverslaafd en als ik eenmaal begin stop ik niet meer, het is bij mij alles of niets dus eigenlijk twee extremen maar voorlopig kies ik dan maar voor niets!!!! ik ga volgend jaar april/mei weer naar Australie en wil graag een goed gewicht hebben dan! dus ik heb nog even de tijd:^O

Bericht 10111 van 10.306
laatste antwoord

Die patat had ik dus niet moeten eten, ik ben er letterlijk ziek van, alsof er en steen op mijn maag ligt en ik blijf maar opboeren pfffffff, geen patat meer voor mij bah

Bericht 10112 van 10.306
laatste antwoord

bah.

Gelukkig zat ik net niet te eten.

Photobucket
Bericht 10113 van 10.306
laatste antwoord

Straks naar de Dokter ik kan al sind zondag niet meer eten ik heb het gevoel dat er een steen op mijn maag ligt en heb daardoor ook al 2 nachten nauwelijks geslapen.

dus afwachten maar weer.

Bericht 10114 van 10.306
laatste antwoord

Tis niet veel aan om in de tuin bezig te zijn, alles is nat.

Bericht 10115 van 10.306
laatste antwoord

Ik heb net wel een tijd in de tuin gewerkt. Nieuw ingezaaide grasmat is mooi, maar wel het nodige onkruid eruit verwijderd.

Flink gesnoeid in de klimop die door de schutting bij de buren vandaan groeit. De groenbak is weer aandig vol.

De pergola onder handen genomen, blauwe druif ingekort en verder vastgebonden, de clematis is ook als een gek gegroeid.

De 4e was hangt inmiddels lekker in het zonnetje te drogen.

Piepers geschild, bloemkool panklaar, vlees in de marinade gezet.

Zo eerst maar eens lekker met een wijntje in de tuin gaan zitten, hebben we wel weer verdiend voor vandaag.

Bericht 10116 van 10.306
laatste antwoord

Ben bezig met uitbuiken.

ROBJE
Je kunt pas van iemand anders
houden als je van jezelf houdt.
Bericht 10117 van 10.306
laatste antwoord

bezig met een grote hoeveelheid bolognesesaus te maken voor morgen als er bezoek komt

hoef 'k morgen alleen maar de penne te koken 😛

Photobucket
Bericht 10118 van 10.306
laatste antwoord

uitpuffen van snoeisel opruimen, poehee....

minstens 25 meter van de heg is vandaag aan boven-, binnen- en buitenkant gesnoeid door een sterke arm (niet de mijne :-p)

t snoeien gaat redelijk snel, maar je bent veel langer bezig om alles weg te werken

had er wel mooi weer bij 😄

en supertevreden over mn aankopen vandaag: 2 nieuwe jurkjes en 2 paar schoenen 🙂

Photobucket
Bericht 10119 van 10.306
laatste antwoord

Vandaag naar de Chirurg, waarschijnlijk krijg ik vandaag te horen wanneer ik onder het mes moet, het zal mij benieuwen.

Bericht 10120 van 10.306
laatste antwoord