annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwde verkopershub of wat dan ook

Hoi,

 

Ben ik de enige die erg ontevreden is met de nieuwe weergave van eBay?

Kan totaal niet zien wie er nog aan het bieden is wat normaliter gewoon zichtbaar was.

Zeker als je kopers hebt die een week of 2/3 alles volgen en blijven bieden erg lastig..

Ik zeg laat de keuze aan de verkopers om terug te schakelen naar de klassieke weergave.

Ben benieuwd of er verkopers zijn die dit ook ervaren

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Vernieuwde verkopershub of wat dan ook

Hallo,

 

Ik wil ook terug naar de klassieke weergave, ik kan geen facturen meer sturen met de verkopershub.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Vernieuwde verkopershub of wat dan ook

Nee, je bent niet de enige.  Volgens mij worden dit soort nieuwe dingen gemaakt door nerds die zelf nog nooit iets kopen/verkopen op Ebay.

Ik kon wel (welke versie van tool het was weet ik niet) op een betreffende item wat verkocht was, aanklikken en dat staat er links een hele rits opties en "gegevens verzenden" blijkt dan factuur verzenden te zijn !

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Vernieuwde verkopershub of wat dan ook

ik erger me kapot aan ,welke **bleep** verzin zo iets nou ,normaal als je naar overzicht gaat zie je al je advertentie s.als ik nou op overzicht klik ,zie ik geen ene advertentie ,waar ze nu staan geen idee ,je zoek je eigen het lazerus waar alles staat ,idd geef de klassieke weergave terug , lang leve ebay ,ze verzinnen van alles heb jaren lang verkocht op ebay duitsland ,ineens uit het niet ,wordt ik bestempeld als zakelijke verkoper,of ik maar even een duits btw nummer wil gaan aanvragen ,ik ben particulier en geen inwoner van duitsland ,dus een duits btw kan ik niet aanvragen wat ik ook niet gaat doen ,

in het begin kom je nog terug zetten naar klassieke weergave ,nu verplichten ze je gewoon om de verkopershub aan te hebben 

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Vernieuwde verkopershub of wat dan ook

dat weet ik wel zeker dat dit ,verzonnen wordt door nerds . bekijk het eens uit de ogen van de verkoper dat doen ze niet 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord