annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Valse negatieve feedbacks uit Amerika

X-(X-(Ik heb onlangs slechte ervaringen met kopers uit America. Eerst is alles geweldig kopen veel ook buiten ebay om. En dan is er iets "mis" met een aankoop. Onduidelijk wat er mis is foto's erbij van vreemde niet geleverde spullen. Ik moet dan het gehele bedrag terug storten of een negatieven feedback. Vragen wat er is, spullen kunnen retour maar nee, een negatieve feedback. Reageren naar eBay Nederland, maar die doen helemaal niets. Ik krijg alleen standaard mails, mijn gestuurde mails worden eigenlijk niet gelezen, gezien de antwoorden van ebay Nederland.

Zijn er meer die hier problemen mee hebben?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Helaas weet ik uit ervaring dat .nl altijd eerst een standaard bericht terug stuurt. Wij kunnen helaas niets doen etc... Ik ben hier vaak erg boos over geworden en toen kon het ineens wel... Als u kan aantonen dat de koper niet heeft betaald zoals u in uw vervolg feedback aangeeft, is ebay verplicht de feedback te verwijderen. Als er niet is betaald is een neg. niet op de plaats. Ebay kan zien of er al dan niet is betaald. Nogmaals een mail sturen zou ik zeggen.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Aan eBay gestelde vragen gaan altijd eerst door een computer programma. Dat kiest het standaard antwoord dat past bij de categorie specifieke vraag. Het is dan zaak een categorie te kiezen waar dit mechanisme niet aanwezig is om een echt antwoord te krijgen, althans een antwoord van een klantendienst medewerker die uw vraag ook werkelijk gelezen heeft. De gekozen categorie hoeft niet noodzakelijkerwijs enige relatie te hebben met de door u gestelde vraag. Als een koper een beroep doet op de kopersbescherming van PayPal dan is het enige haalbare voor de verkoper de betaling direct te refunden teneinde een negatieve feedback te vermijden. In dit geval is dat dus niet gelukt.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord