annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

draadje "kopen verkopen" is weg, op zich is het antwoordcentrum prima...

Men moet het alleen nog vinden...wordt prima weergegeven..ff zoeken en klaar!

De vragen die meestal  worden gesteld ...kunnen ook makkelijk opgezocht worden

maja..de "easy way out"

Geldt ook voor mezelf, dat blijkt wel uit mijn posting van gisteren aan Martijn..http://i952.photobucket.com/albums/ae5/myrtheshop3/smileys/th_fdcd9f834cf9cfca0fbd749c649a9ff5.gif?t=1284220647

Photobucket
Bericht 9961 van 37.118
laatste antwoord

http://i529.photobucket.com/albums/dd333/Krabbelme/krabbelme12/eet-smakelijk-krabbels16.gif

Bericht 9962 van 37.118
laatste antwoord

Vragen staat vrij toch en als ik eerlijk ben die Hulp pagina's zijn ook niet altijd even duidelijk en overzichtelijk soms moet je wel 10 verschillende dingen aanklikken voor je eindelijk een antwoordt vind, en over contact opnemen zal ik maar zwijgen

Bericht 9963 van 37.118
laatste antwoord

mooie foto zeg!!!

Bericht 9965 van 37.118
laatste antwoord

drinkhappyhr.gif Happy Hour image by ny_export69

Bericht 9966 van 37.118
laatste antwoord

Vragen staat vrij toch en als ik eerlijk ben die Hulp pagina's zijn ook niet altijd even duidelijk en overzichtelijk soms moet je wel 10 verschillende dingen aanklikken voor je eindelijk een antwoordt vind, en over contact opnemen zal ik maar zwijgen

Dat is precies wat ik dus bedoel...tis allemaal overduidelijk, maar de meeste mensen willen geen moeite doen, gaan vragen stellen, terwijl het antwoord gewoon te vinden is, vervolgens krijgt eBay de schuld omdat ze niet snel genoeg antwoorden...etc

Schuld eerst bij jezelf zoeken (dit bedoel ik in het algemeen) dan kun je rustig is gaan klagen mits je dan een goed weerwoord hebt van wat er volgens jou (algemeen genomen) niet klopt!

Tuurlijk vragen staat vrij, tis wel de makkelijkste  weg!

Het begint met lezen! En dat kost tijd! 😉

Photobucket
Bericht 9967 van 37.118
laatste antwoord

martiniwht.gif drinking cocktail image by Angelintownnog een drankje en dan ben ik weg tot latersss

Bericht 9969 van 37.118
laatste antwoord

Fijne avond allemaal! Tot de volgende...

http://i952.photobucket.com/albums/ae5/myrtheshop3/mooie%20fotos/vc.jpg?t=1284223548

Photobucket
Bericht 9970 van 37.118
laatste antwoord