annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

ik heb al van alles geprobeerd, ik bel morgen wel iemand die er meer vanaf weet ik ben er gewoon te dom voor!

het aanmaken van een adres is geen probleem, ik heb het nu ook aangemaakt voor windows mail en ik krijg er wel berichten op binnen maar ik moet steed weer mijn gegevens eerst invoeren (gebruikersnaam en ww) (pop1) maar dan moet ik nog een keer weer gegegevens invoeren ( een andere gebruikersnaam en ww) en dat lukt niet (pop3)

dusik snap het niet meer!

Bericht 23781 van 37.118
laatste antwoord

ik heb al van alles geprobeerd, ik bel morgen wel iemand die er meer vanaf weet ik ben er gewoon te dom voor!

het aanmaken van een adres is geen probleem, ik heb het nu ook aangemaakt voor windows mail en ik krijg er wel berichten op binnen maar ik moet steed weer mijn gegevens eerst invoeren (gebruikersnaam en ww) (pop1) maar dan moet ik nog een keer weer gegegevens invoeren ( een andere gebruikersnaam en ww) en dat lukt niet (pop3)

dusik snap het niet meer!

Heb je de juiste instelling wel ingevuld pop

zie link.

https://www.ziggo.nl/#help/steljevraag/email%20instelling

-- Bewerkt door koper2011 op 1 Aug 2011 15:47 CEST

Bericht 23782 van 37.118
laatste antwoord

ik heb net gebeld met ziggo en het is voor elkaar ik had mijn instellingen verkeerd staan en dat hebben ze gecorrigeerd, ze hebben de PC even overgenomen mijn mail instellingen stonden op een standaard adres en dat is nu verandert, nu moet ik alleen nog even kijken of ik het ook kan veranderen in mijn standaard mailprogramma Incredimail want dat lukt nog niet.

Enrom bedankt voor je meedenken en geduld(heb je meer dan ik)

:^O

Bericht 23783 van 37.118
laatste antwoord

Nou ik heb alvast een nieuw account aangemaakt! kan helaas met dit account maar 10 postings doen dus moet eerst FB opbouwen.

groetjes Stephan

oh ja waar kan ik ook alweer een handtekening instellen?

ik heb het gevonden in mijn voorkeuren maar dat is alleen een blanco veld!

-- Bewerkt door hummelforlife op 1 Aug 2011 17:07 CEST

-- Bewerkt door hummelforlife op 1 Aug 2011 17:15 CEST

-- Bewerkt door hummelforlife op 1 Aug 2011 17:50 CEST

Photobucket
Stephan

Bericht 23784 van 37.118
laatste antwoord

ik heb net gebeld met ziggo en het is voor elkaar ik had mijn instellingen verkeerd staan en dat hebben ze gecorrigeerd, ze hebben de PC even overgenomen mijn mail instellingen stonden op een standaard adres en dat is nu verandert, nu moet ik alleen nog even kijken of ik het ook kan veranderen in mijn standaard mailprogramma Incredimail want dat lukt nog niet.

Enrom bedankt voor je meedenken en geduld(heb je meer dan ik)

:^O

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dankjewel/AA-dank-beer.gif

geduld zat, vorig weekend alle bestanden weg.

om 20 uur mee begonnen, nachts om 3 uur er weer klaar mee, dus geduld zat.:-p;-)

Bericht 23785 van 37.118
laatste antwoord

dan heb je inderdaad meer geduld dan ik, ik had geloof ik de PC van het balkon gemieterd:^O

Photobucket
Stephan

Bericht 23786 van 37.118
laatste antwoord

zo zeg ik ben er zelf uitgekomen met de handtekening, dan is er toch nog hoop voor me!

B-)

Photobucket
Stephan

Bericht 23787 van 37.118
laatste antwoord

No limit hommel ??

geen externe link meer :p
Bericht 23788 van 37.118
laatste antwoord