op 15-06-2003 23:37
op 01-08-2011 15:21
ik heb al van alles geprobeerd, ik bel morgen wel iemand die er meer vanaf weet ik ben er gewoon te dom voor!
het aanmaken van een adres is geen probleem, ik heb het nu ook aangemaakt voor windows mail en ik krijg er wel berichten op binnen maar ik moet steed weer mijn gegevens eerst invoeren (gebruikersnaam en ww) (pop1) maar dan moet ik nog een keer weer gegegevens invoeren ( een andere gebruikersnaam en ww) en dat lukt niet (pop3)
dusik snap het niet meer!
op 01-08-2011 15:44
ik heb al van alles geprobeerd, ik bel morgen wel iemand die er meer vanaf weet ik ben er gewoon te dom voor!
het aanmaken van een adres is geen probleem, ik heb het nu ook aangemaakt voor windows mail en ik krijg er wel berichten op binnen maar ik moet steed weer mijn gegevens eerst invoeren (gebruikersnaam en ww) (pop1) maar dan moet ik nog een keer weer gegegevens invoeren ( een andere gebruikersnaam en ww) en dat lukt niet (pop3)
dusik snap het niet meer!
Heb je de juiste instelling wel ingevuld pop
zie link.
https://www.ziggo.nl/#help/steljevraag/email%20instelling
-- Bewerkt door koper2011 op 1 Aug 2011 15:47 CEST
op 01-08-2011 15:56
ik heb net gebeld met ziggo en het is voor elkaar ik had mijn instellingen verkeerd staan en dat hebben ze gecorrigeerd, ze hebben de PC even overgenomen mijn mail instellingen stonden op een standaard adres en dat is nu verandert, nu moet ik alleen nog even kijken of ik het ook kan veranderen in mijn standaard mailprogramma Incredimail want dat lukt nog niet.
Enrom bedankt voor je meedenken en geduld(heb je meer dan ik)
:^O
op 01-08-2011 17:06
Nou ik heb alvast een nieuw account aangemaakt! kan helaas met dit account maar 10 postings doen dus moet eerst FB opbouwen.
groetjes Stephan
oh ja waar kan ik ook alweer een handtekening instellen?
ik heb het gevonden in mijn voorkeuren maar dat is alleen een blanco veld!
-- Bewerkt door hummelforlife op 1 Aug 2011 17:07 CEST
-- Bewerkt door hummelforlife op 1 Aug 2011 17:15 CEST
-- Bewerkt door hummelforlife op 1 Aug 2011 17:50 CESTop 01-08-2011 18:08
ik heb net gebeld met ziggo en het is voor elkaar ik had mijn instellingen verkeerd staan en dat hebben ze gecorrigeerd, ze hebben de PC even overgenomen mijn mail instellingen stonden op een standaard adres en dat is nu verandert, nu moet ik alleen nog even kijken of ik het ook kan veranderen in mijn standaard mailprogramma Incredimail want dat lukt nog niet.
Enrom bedankt voor je meedenken en geduld(heb je meer dan ik)
:^O
geduld zat, vorig weekend alle bestanden weg.
om 20 uur mee begonnen, nachts om 3 uur er weer klaar mee, dus geduld zat.:-p;-)
op 01-08-2011 18:42
op 01-08-2011 18:51
op 01-08-2011 22:55
op 01-08-2011 23:50
op 02-08-2011 01:38