annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

Zeg Myrthe zie jij onder aan de postings bij tags ook een allergaartje staan er staat o.a postING en mornING enz enz dat lijkt me van ING afkomstig

-- Bewerkt door metrijst om 12 Sep 2010 17:20 CEST

Tags zijn keywords die aangeboden kunnen worden aan zoekmachines als google, zodra zo'n keyword of combinatie van keywords gegoogled worden een posting of thread zichtbaar wordt in de zoekmachine, tags worden ook gebruikt op andere sociale media om van een bepaald onderwerp alle info te vinden.

Photobucket
Bericht 10131 van 37.118
laatste antwoord

Niet als je aan het typen bent maar als ja aan het lezen bent, schuin onderaan Tags/Toevoegen daar staat een rits aan woorden enz, staat trouwens alleen in dit draadje

Bericht 10132 van 37.118
laatste antwoord

The Hounds Of Winter - Sting

weet iemand hoe dat werkt mbt titel in het URL scherm??  Heeft dit enig toegevoegde waarde??

Dank U :^O

Photobucket
Bericht 10134 van 37.118
laatste antwoord

titel van het nummer? misschien hoef je dan alleen de artiest te vermelden en wordt de rest vanzelf geplakt????????

Bericht 10135 van 37.118
laatste antwoord

Tags: enige vakkie is deze "tag toevoegen" http://www.youtube.com/watch?v=v0NoHN1TU5I&feature=PlayList&p=2020470CD6FBEE8A&i ik snap er de ballen van ik zoek nog steeds t postING scherm moet er zijn ik zie jullie wel mornING wat een waardeloos prikbord.

dit bedoel ik dus

Dit heeft iemand er per ongeluk ingezet...jij dus....

heeft geen enkele toegevoegde waarde, denk

niet dat er iemand op zal zoeken :^O

Photobucket
Bericht 10136 van 37.118
laatste antwoord

die ene link van youtube die is van mij ja de rest niet die heb ik er niet ingezet, hoe krijg ik dit weer weg?

Bericht 10137 van 37.118
laatste antwoord

titel van het nummer? misschien hoef je dan alleen de artiest te vermelden en wordt de rest vanzelf geplakt????????

ff uitproberen...

Elton John nee dus!!!

Photobucket
Bericht 10138 van 37.118
laatste antwoord

zou ook te mooi zijn om waar te wezen:^O

Bericht 10139 van 37.118
laatste antwoord

die ene link van youtube die is van mij ja de rest niet die heb ik er niet ingezet, hoe krijg ik dit weer weg?

Denk het niet, 'k heb iets toegevoegd...dacht misschien verdwijnt de rest :^O Nee dus!

Photobucket
Bericht 10140 van 37.118
laatste antwoord