annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RONDJE VOOR DE HELE TENT!

Het is mij opgevallen dat de drankomzetten nog sneller dalen dan de AEX
en we willen toch niet dat er gesleuteld gaat worden aan de personeelsbezetting in het cafe! Daarom mijn initiatief van het Rondje voor de hele tent. Ik heb reeds een tafel geplaatst dames en heren dus aansluiten maar met één hand op de schouder en één op de bil gaarne in een regelmatig tempo volgen AUB !!

ps: De warmte slaat toe vrees ik.
Bericht 1 van 37.118
laatste antwoord
37.117 ANTWOORDEN 37.117

ff een vraagje tussendoor! welk download programma gebruik jij voor muziek? ik heb nog niets geinstaleerd maar wil wel graag eens een keer iets downloaden qua muziek en eventueel uploaden op b.v ytube

Bericht 32831 van 37.118
laatste antwoord

grinnik, is die anak ook in t engels,

heb t idee dat ik de tekst weet maar hier versta ik geen hout van

geen externe link meer :p
Bericht 32833 van 37.118
laatste antwoord

ff een vraagje tussendoor! welk download programma gebruik jij voor muziek? ik heb nog niets geinstaleerd maar wil wel graag eens een keer iets downloaden qua muziek en eventueel uploaden op b.v ytube

Als je muziek van YT wilt downloaden kan je de you tube downloader instaleren.

daar kan je "cut video"aanvinken en heb je allen de muziek,

daarna kan je m eenvoudig omzetten in MP3(als je dat nodig hebt)

ik wel zet alles op een MP3 speler, lekker voor onderweg en met de wandelingen;-)

Bericht 32834 van 37.118
laatste antwoord

ja is ook in het engels maar het origineel vind ik vele malen beter ik bedoel dus de originele taal!

:^O ik verta het ook niet maar zing het wel woord voor woord mee dus ik spreek geen Fillepijns maar zing het wel

Bericht 32835 van 37.118
laatste antwoord

http://youtubedownload.altervista.org/

that,s him

Bericht 32836 van 37.118
laatste antwoord

nee ik bedoelde niet het downloaden van YT maar gewoon van het Net en dan eventueel uploaden naar YT!

ik zie en hoor vaak over I Tunes maar die zijn nogal aan de prijs wat muziek betreft!

Bericht 32837 van 37.118
laatste antwoord

ja is ook in het engels maar het origineel vind ik vele malen beter ik bedoel dus de originele taal!

:^O ik verta het ook niet maar zing het wel woord voor woord mee dus ik spreek geen Fillepijns maar zing het wel

dat bedoelde ik

ken de tekst ook van begin tot t einde, maar weet er geen woord van

en toch wist ik waar t over ging, dus dacht moet in t engels zijn of ik heb ooit een vertaling gelezen

Bericht 32838 van 37.118
laatste antwoord

http://youtubedownload.altervista.org/

that,s him

ik heb wel een MP3 speler en heb wel eens geprobeerd wat muziek er op te zetten maar lukt niet echt, ik moet me er maar eens in gaan verdiepen hahahaha

Bericht 32839 van 37.118
laatste antwoord