Ien Dales moet voor een bespreking naar Amsterdam toe. Als ze op de snelweg rijdt ziet ze op de vluchtstrook een klein dik mannetje naast een auto met een klapband staan. Zo medelevend als Ien is besluit ze de arme man te helpen. Ze parkeert haar auto voor de zijne en vraagt hem of ze kan helpen. De man is blij dat iemand hem wil helpen en ze zetten samen het reservewiel eronder. Toen het wiel erop zat was de man Ien ergdankbaar en hij zei "omdat ik het zo aardig vind dat u mij geholpen heeft, heb ik ook een verassing voor u. Ik handel namenlijk in Dildo's en heb net de nieuwe collectie opgehaald. Als u wilt mag u er van mij eentje uitzoeken.De man opent de achterbak en Ien kijkt aandachtig naar de verzameling kleurige Dildo's. Na een tijdje zegt ze "Hmmmm, doet u mij die paarse dan maar." waarop de man zegt "sorry maar dat kan ik echt niet doen." Waarom niet, is die zo duur dan? vraagt Ien verbaasd. nee zegt het mannetje, maar deze auto is van de zaak, en mijn baas kan er vast niet om lachen als ik straks vertel dat ik de gastank heb weggegeven !!