annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nog steeds geen invoerkosten inbegrepen in de prijs??

Beste, het is waarschijnlijk de 1ste keer dat ik iets post op het ebay forum. Ik gebruik het al +- 10jaar.

Sinds 1 juli dit jaar is er op alles invoerkosten op de spullen die je koopt van buiten de EU. Zelfs voor kleinigheden van bv 1 euro, heb je sowieso al 15 euro administratiekosten. Als je het pakje dan weigert, word het terug gestuurd en zijn er geen kosten (welke soort pesterijen zijn me dat eigenlijk??)

Als ik koop op wish en joom; daar hebben ze ondertussen alles zodanig aangepast waardoor er bij de checkout de invoerkosten inbegrepen worden, zodat er bij de douane geen "administratieve kosten" van 15 euro meer moet aangesmeerd worden.

Waarom is dat nog niet zo op ebay?

Echt heel vervelend, want sommige kleine onderdelen voor m'n oldtimer motorfiets kon ik enkel hier vinden.

Of is er iets dat ik zelf moet aanvragen of wijzigen om de invoerkosten vooraf te kunnen laten berekenen zodanig dat de douane het door laat? (Zodat er geen administratieve kosten van 15 euro meer zijn en dat het niet nog extra lang duurt tegen dat ik m'n pakje zie?)

Hopelijk weet iemand daar een oplossing voor. Anders kan ik evengoed m'n ebay account opdoeken.

Mvg, Seba.

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0