annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is het nieuwe telefoon nummer van de helpdesk?

Hallo,

 

Tot mijn verbazing is het niet meer mogelijk om even snel de helpdeks te bellen en makkelijk problemen snel op te lossen.

Ik krijg een negatieve feedback die onterecht is en kan niet eens de pagina openen om in contcat te treden met ebay?!

 

Is er een nieuw telefoonnummer?

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Wat is het nieuwe telefoon nummer van de helpdesk?

Ik ontdekte vandaag hetzelfde tot mijn verbazing, totaal niet netjes om niks te melden. Heb toen een mailtje gestuurd buiten ebay om waarop ik het volgende standaard antwoord kreeg:
Thank you for contacting eBay Customer Service. To serve you in the best possible way, we would like to speak to you on the phone. Here's how to get help:
1. Click the "Customer Support" link at the top right of most eBay pages.
2. Click the "Contact eBay" tab and sign in.
3. Select the topic that fits your question or concern. If your issue is not resolved with the information provided, please click the "Call us" link. You'll see a phone number and a PIN to use. The PIN expires within 15 minutes, so if you're not able to call us within that timeframe, please click the "Call us" link again for a new PIN.
Thanks,
eBay
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.

Hier blijkt dus dat je contact op kan nemen per telefoon op diverse sites mbv een pin. Dit was voorheen niet zo makkelijk te zien. Ik hoop dat een dergelijke pagina ook nog op nederland komt, ik heb namelijk niet zo veel zin om naar het buitenland te bellen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Wat is het nieuwe telefoon nummer van de helpdesk?

Bedankt, ik zal het proberen.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Wat is het nieuwe telefoon nummer van de helpdesk?

Ebay is alleen maar slechter aan het worden.

Iemand had 3 dingen gekocht van mij, en wilde niet betalen omdat hij ze toch niet nodig had.

Denk je dat het iets uitmaakt dit te melden, totaal niet. 

De wanbetaler kreeg een waarschuwing, en ik moest het weer opnieuw te koop aanbieden.

Ging wel over een totaalbedrag van 650 euro.

 

Ook was de communicatie met ebay slecht, was een 1 of andere zw*rtjoekel die reageerde.

Antwoord kwam via google translate, en klopte geen reet van.

 

Maar wel netjes facturen sturen, dat kunnen ze wel!

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Wat is het nieuwe telefoon nummer van de helpdesk?

EBay sucks! Doesn’t even have a normal customer service to solve serious matters. All they do is just sending you standard answers . Very unprofessional.
Bericht 5 van 5
laatste antwoord