annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is hier een bom gevallen dat ik niet weet?

Voor het eerst sinds anderhalf jaar weer begonnen met verkopen, althans dat dacht ik...eerst ingelezen en rondgekeken...80% van de verkopers blijkt niet meer aktief en ik denk ook 80% van de voormalige kopers. Heb ik een massale uittocht gemist? Eens kijken hoelang dit nog gaat duren....

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Re: Is hier een bom gevallen dat ik niet weet?

heeft Ebay in Nederland ooit geleefd….?

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Re: Is hier een bom gevallen dat ik niet weet?

Gaat al een tijdje zo. Ik probeer vinyl te verkopen mijn omzet is de laatste 2 maanden 100% gedaald ja je leest het goed. Veel van mijn mede verkopers zijn er mee gestopt ze zagen er geen heil meer in. e bay maakt zich zelf kapot

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Re: Is hier een bom gevallen dat ik niet weet?

Absoluut!
Helaas is dat alweer een heel aantal jaren geleden. 

Image hosted by Photobucket.com
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Re: Is hier een bom gevallen dat ik niet weet?

Hier hetzelfde, omzet is zeker 70% gedaald. Kijk het nog even aan. Als het niet beter wordt sluit ik ook mijn account.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Re: Is hier een bom gevallen dat ik niet weet?

Niets meer aan voor mij als verkoper. 10 jaar terug was alles wel ok, maar door allerlei wijzigingen is het gewoon niet meer aantrekkelijk om op ebay te kopen. Dat zit hem met name in de (te) hoge (verzend)kosten en de matige zoekresultaten. Ook zaken als bijkomende en onverwachtse kosten (als je bijvoorbeeld iets koopt in Dollars) zijn frustrerend. Voorheen leken zoekresultaten veel relevanter, nu krijg ik veel onzin er tussendoor - lees reclame. Soms wel 10-20 Duizend resultaten, ammehoela dat ga ik niet doorspitten. Bovendien werkt de website steeds trager omdat ze vermoedelijk een anti-ad-block instelling aan hebben staan. Anoniem surfen gaat veeeeel sneller. Ik verzamel plat en klein materiaal en moet honderden aanbiedingen doorscrollen.

 

Bericht 6 van 6
laatste antwoord