annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay klant tot God verheven?

Een waarbeurt verhaal jongens en meisjes...hou elkaars hand maar vast.

 

Nieuwe Ebay geregistreerde klant koopt een munt van 0.99 Britse pond op 28 september 2015 - normale transactie.

 

Na 48 uur krijg ik via PayPal het bericht dat er bij de kant een 'ongeauthoriseerde afschrijving' heeft plaatsgevonden.

Ik conctroleer alles. Munt is inmiddels op gestuurd, ik zie geen fouten.

 

Ik weet inmiddels dat Ebay niets liever heeft dat je alles alles aangetekend, express, met handtekening en tot 1 miljoen verzekerd verstuurd. Bekijk het maar. 

 

Ik stuur PayPal foto's van het pakketje dat ik heb opgestuurd, met adres uiteraard, juiste gewicht voor postzegels en land. Dit is binnen 2 uur (TWEE UUR)  na het openen van het traject door koper. 

 

Zojuist mijn PayPal balance gecontroleerd; klant heeft haar geld terug gekregen. Ik sta perplex! Weg geld, weg munt. 

Klant heeft munt,, en al haar geld terug gekregen. 

 

Geen enkele reactie van PayPal op mijn bewijs van versturen, zo de prullenbak ingegaan.

 

De klant is lijkt onaantastbaar te zijn geworden. Wat als het hier om 50 Pond ging? Ik heb nog geluk gehad! 

En ze leefden nog lang en gelukkig...

 

 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ebay klant tot God verheven?

Dit is gewoon gratis winkelen.

Morgen heeft de koper een nieuw account.

Blokkeren is zinloos.

 

Veel geluk met eerlijke klanten!

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ebay klant tot God verheven?

Het beleid rondom klachten, afhandeling en het in het gelijk stellen van de klant is soms inderdaad totale waanzin!

Men kan frauderen wat ze willen en niemand die er ook maar iets aan doet.. de klant is heiliger dan de paus zelf en Ebay volet zich er vrolijk verheven boven staan want ach de klant heeft immers alle rechten, zelf als men fraudeert.

Helaas maar waar, daarom ben ik een eigen webwinkel begonnen.

Ik vraag me af of dit ook wettelijk allemaal kan en mag wat ebay en paypal doen, wellicht zou men hierover eems gezamelijk een zaak moeten aanspannen betreffende de recten en het afpaken vou jou geld als verkoper waarop je gen enkele inspraak meer hebt, terecht of onterecht men kan overal bij... toch een beetje vreemd als je het goed bekijkt.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord