annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ECHT wereldwijd zoeken........

maarten1969
Community-lid

ik gebruik eBay voornamelijk voor onderdelen van bepaalde (soms klassieke) motorfietsen die ik vaak in het buitenland vind. Het valt mij op dat, ook als ik "wereldwijd" zoek ik toch minder of andere zaken vind dan wanneer ik apart eenzelfde zoekopdracht doe op ebay.co.uk, ebay.de of ebay.fr. Je zòu zeggen dat ik bij wereldwijd zoeken ook die hits moet krijgen?


 


Heeft dat te maken met aanbieders die alleen in hun eigen land aanbieden of alleen nationaal willen verzenden? Gekke is ook dat als ik dan vraag of ze toch bereid zijn internationaal te verzenden dat dat vaak geen probleem is.


 


Waarom bieden ze het dan niet gelijk internationaal aan?


 


Is er een manier om er zeker(der) van te zijn dat ik bij wereldwijd zoeken ook ècht alle treffers te zien krijg?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

ECHT wereldwijd zoeken........

ebygumt
Community-lid

Het heeft te maken met de verschillen van de tarieven tussen de eBay sites.



In het algemeen hoe goedkoper hoe minder wereldwijd zichtbaar.



Maar er is verder geen touw aan vast te knopen en het verandert bovendien voortdurend.



Alleen de door u beschreven methode van achtereenvolgens zoeken op de eBay sites die in aanmerking komen levert het complete aanbod.



Gelijk internationaal aanbieden vraagt nogal wat werk in de ondoorzichtige veilingpagina opmaak en bovendien is er het PayPal afbreukrisico wat verkopers niet happig maakt.



Vroemmmm..

Bericht 2 van 2
laatste antwoord