het eBay-Café
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Vraag aan eBay ?:|

Klik op Dit object volgen op de objectpagina om objecten toe te voegen en te volgen waarin je bent geïnteresseerd. Waar is die knop gebleven ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 74 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

ECHT wereldwijd zoeken........

ik gebruik eBay voornamelijk voor onderdelen van bepaalde (soms klassieke) motorfietsen die ik vaak in het buitenland vind. Het valt mij op dat, ook als ik "wereldwijd" zoek ik toch minder of andere zaken vind dan wanneer ik apart eenzelfde zoekopdra...

de negeer knop

Hoi, Gisteren ontdekt: Als u een lid wenst te negeren kan u altijd op zijn naam hier klikken, u komt dan op die persoon zijn gebruikersprofiel. Daar vindt u dan de knop "lid negeren". Een lid negeren heeft geen verdere gevolgen voor dat lid zijn acco...

Taal van gebruiker in ebay.nl aanpassen

Mijn vraag is of het mogelijk is om de 'gebruikerstaal' te veranderen.Dat wil zeggen, mijn Franse vriendin wil hier in NL gebruik maken van onze account maar zou dat graag in het frans doen, kunnen wij dat ergens aanpassen ? Jonas

Update...

Life goes on and so do we -- Bewerkt door k-izzy-2008 op 19 Jun 2011 21:46 CEST

Wat heeft het ooit opgebracht?

Hallo allemaal, vroeger had ik een link naar een gedeelte van ebay waar je kon zien hoeveel iets ooit op de veiling heeft opgebracht. Dus een soort van geschiedenis van alle kavels, ook als het niet verkocht is. Bestaat dat nog? Of hebben ze dat afge...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 40 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verlaten eiland

welke 5 items zou u meedoen als u een maand op een verlaten eiland zou doorbrengen? Ga ervan uit dat er geen stroom-en watervoorziening is en ook geen onderdak, wel is er een mooie fauna aanwezig met palmbomen (zowel dadels als cocosnoot), bamboe, en...

video tutorials

Hoi, Er is mij onlangs deze link doorgestuurd waar er video tutorials en uitleg staat ivm handelen op eBay (meestal .co.uk, maar ook .fr en .de). Misschien dat dat voor jullie nuttig kan zijn. Trouwens als je zelf zo'n filmpjes wil maken, dan kan je ...

Even iets anders..

Ik wil graag even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te wijzen op de kopersbescherming van PayPal. https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing_CommandDriven/securitycenter/buy/PurchaseProtection-outside Een uiterst waardevoll...