annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Ha foto's ,gezellig ben benieuwd.

Photobucket

handtekening
Bericht 931 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Reuze benieuwd..:O

Myrthe

Photobucket
Bericht 932 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nog niet gezien Myrthe?:O
Bericht 933 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nee Em..heb ik iets gemist?

Myrthe

Photobucket
Bericht 934 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

fotos. Nu maar hopen dat het werkt

Bericht 935 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Indd hopen dat het werkt! ;-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 936 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De keuken is helemaal klaar en het laminaat ligt in de kinderkamers. We slapen dus weer in ons eigen huis. Heerlijk. En de douche is eindelijk warm, en een stevige straal.
Bericht 937 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De vloer blijft maar nat in de bergruimte, recht onder de nieuwe ketel. Raar. Ik heb hem van de week gevult en wel wat gemorst, maar zo lang nat, dat lijkt met toch niet kunnen. Ik neem een oude handdoek en wrijf het tapijt droog. Dan voel ik een hete druppel op mijn hand. He? Zaklantaarn er bij en ja hoor er hangen druppels aan de onder zijde van de ketel. Tijltje er onder en de storings dienst gebeld, in gesproken op het bandje. Nu maar wachten op het terug bellen van de monteur. Gelukkig spuit het er niet uit, zijn het alleen druppels, maar kloppen doet het niet. Als we maandag ochtend nog niets hebben gehoord bellen we weer.
Bericht 938 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Onze nieuwe ketel had een paar weken geleden hetzelfde euvel. Een monteur heeft hier en daar wat dingen (boutjes, moertjes, nippeltjes of knelfittingen?) vaster gedraaid, toen was het over. Schijnt vaker voor te komen. Hopelijk is het bij jou hetzelfde. succes! Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 939 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De ketel springt steeds op F14 / F5, reset is zinloos, binnen een minuut staat hij weer rood te knipperen. Geprobeerd bij te vullen ( stond lager dan 1 Bar) maar zo dra ik de kraan open draai spuit er water boven uit de ketel/klep. Het stinkt geweldig in de kast. Wat is dat radiator water goor. Het antwoord apparaat van firma M in gesproken om half 7. "de monteur neemt contact met u op" zegt het bandje. Vannacht hebben met onze truien en sokken aan geslapen. Het is vreselijk koud in huis. Om 8 uur vanmorgen weer gebeld. Voor 12 uur komt de monteur. De kids zijn extra vroeg naar school gegaan. Ze hebben met hun jas aan ontbeten. (update 11:00 uur:) De monteur is geweest en heeft de klep vervangen. Ook binnen in de ketel een en ander gedaan. Hij heeft hem ook gevult tot 1.8 Bar. De ketel werd ook te heet, we moeten volgens hem meer radiatoren open zetten. Uit gelegt dat we er altijd 4 hebben open staan: woonkamer, gang en in de slaapkamers van de kids. Hij ging er niet verder op in. Zijn werk zat er op. Toen hij weg was, zag ik dat de buiten kant van de ketel nat was. De boel droog achter laten hoort blijkbaar niet bij de service. Het wordt nu weer een beetje warm in huis, de temp op de ketel staat nu op 43 graden. In de woonkamer is het 17 graden. Ik heb het teiltje leeg gekieperd en er voor de zekerheid maar weer onder gezet
Bericht 940 van 1.216
laatste antwoord