annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Was de grootste afbeelding die ik kon vinden.B-)
Zal het nooit meer doen!:^O

Myrthe

Photobucket
Bericht 921 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

:^O

Photobucket

handtekening
Bericht 922 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

misschien lukt het zo?

rboortman (397 ) aanbiedingen bekijken 13-jan-08 19:58 CET 909 van 921
Vrijdag had ik vrij genomen en ben volop aan de slag gegaan in de woning. De grote kast boven leeg gemaakt en in de slaapkamers lekker opgeruimd. Zaterdag veel boeken en oude platen, wat overtollige andere zooi naar buiten gemieterd. Deze xondag hebben we de bedden uit elkaar gehaald en vanaf vandaag logeren bij mijn schouders. Het huis is klaar voor de verbouwing. Maandag ochtend komen de mannen en wordt de moederhaard en de geijser er uit gehaald. Ik ben benieuwd hoe veel ruimte de ketel in beslag zal nemen, en wat er dan nog allemaat terug kan in mijn bergruimte. Ik vrees dat er nog veel meer spullen naar de container moeten. Had ik maar veel eerder begonnen met ruimen, dan had ik nog het een en ander kunnen veilen. Maar goed, dat is achteraf gepraat.
Dinsdag middag moet het klaar zijn, dan kan ik weer beginnen met inruimen. Schoonpapa komt behangen en het laminaat compleet maken, want waar nu de moederhaard staat moet natuurlijk ook laminaat komen.

het Nederlandse vingertje

Bericht 923 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hahaha. Tussen de middag lekker naar KFC geweest.
Maar goed, vanochtend zijn de mannen begonnen met het weg halen van de verwarming, er gingen ook heel wat buizen weg. Zit ik met loze gaten in mn schroten. Ach wat, de bank komt er voor. Mooie kraan in de keuken gekregen, zelfs in de douche hebben ze staan boren om een leiding om hoog te maken. Dat wordt over-uren maken met de stofzuiger. Effin, ik zit lekker op mijn werk en mijn vrouw houdt me op de hoogte met af en toe een belletje. Vandaar dat ik dit allemaal al weet.
Vanavond ga ik zelf ff kijken, en daarna door naar de bouwmarkt voor laminaat en behang, want nu de kinderkamer toch over hoop ligt, kunnen we net zo goed, daar ook laminaat in smijten. We zijn toch bezig. Ik heb fotos gemaakt hoe het was ( keuken en moederhaard ) en als het af is maak ik weer fotos van af de zelfde plek. Spannend hoor. De pc blijft voor lopig af gekoppeld, dus dit stukje schrijf ik ff snel op het werk.
Bericht 924 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Sterkte met de rotzooi :O

Photobucket

handtekening
Bericht 925 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wanneer alles klaar is, lekker naar...

Photobucket

;-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 926 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Bericht 927 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De Belevenissen van:

't wordt tijd dat de lent komt:-)

Mieke (ebaywinkeltje Niksmismee)
Photobucket - Video and Image Hosting

Mieke (ebaywinkeltje Niksmismee)
Photobucket - Video and Image Hosting
Bericht 929 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De mannen hebben het gisteren afgemaakt. Ze zijn door gegaan tot 18.00 uur. Ze wilden de volgende ochtend terug komen om nog wat puin te ruimen en een verlengkabel op te halen. Nou we hebben onze eigen verlengkabel gebruikt, zodat ze die van hun gelijk konden meenemen en dat gruis weg zuigen doen wel zelf wel. Klaar. Gisteravond de boel grondig bekeken en een lijstje gemaakt van bouwmarkt spullen die we nodig hebben, dat halen we vanmiddag. De slaapkamer behangen, het laminaat in de woonkamer completeren en dan inruimen die handel. Vanmiddag maak ik fotos van hoe het nu is.
De ketel lekt wel een beetje, want de vloer in het berghok was nat. Misschien van het vullen? Alles droog gemaakt, emmertje er onder gezet. Straks om 12 uur ben ik klaar met werken voor vandaag en dan gaan we kijken hoe het er bij staat. Als het weer nat is, dan halen we de heren nog even terug, want die zijn vandaag bij Buurvrouw bezig.

Ook al regent het nog zo hard: iedere druppel valt apart.

Bericht 930 van 1.216
laatste antwoord