annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Lijn 858 is geen metro toch in IJsselstein?:^O
Bericht 861 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

eBay waagt zich aan het Web 2.0

eBay kondigde onlangs de creatie van zo’n 600 microsites ‘eBay neighbourhoods’ genaamd, aan. Het gaat om sociale mini-netwerken gewijd aan een specifiek product (koffie, telefoon, bemeubeling, etc.) waar gebruikers kunnen afspreken, delen, dialogeren en uiteraard kopen en verkopen.

De inhoud gepubliceerd op de generieke site (blogs, gidsen en andere diensten waaronder de zoekmotor) worden beheerd door deze microsites in functie van hun specifieke context. De gebuikers krijgen de kans tussen te komen in zoveel microsites als zij zelf wensen binnen een erg ‘web 2.0’ kader.
Dit project komt er na een moeilijk jaar voor eBay. De onderneming kreeg namelijk te maken met een afname van het aantal bezoeken van 6% tijdens het tweede semester in vergelijking met het eerste semester van het jaar voor producten aangeboden op de site (een daling van 2% op jaarbasis). De afname van het aantal bezoeken is dus een tendens die zich lijkt te bevestigen. Deze microsites zouden bijdragen tot de terugkeer van ontevreden klanten.
Bron: http://www.lemondeinformatique.fr/
Bericht 862 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De school van onze kids had vandaag een boekenmarkt georganiseerd, de leerlingen mochten hun overtollge boeken verkopen aan andere leerlingen en ouders. Ook wij zijn gaan kijken en hebben het een en ander gekocht:

Bassie & Adriaan - Magazine 1997 - Nr5
Betty Sluyzer - De zes van groep zeven omnibus
Eeuwoud Koolmees - Watergevecht
Griezel Boekenclub - Het Geheim van zwartewater
Lego Magazine 2006 Kerstmis
Lego Magazine 2007 - 2
Lego Magazine 2007 - 3
Lego Magazine 2007 - 4
Leonard Roggeveen - Daantje gaat op reis
Samson & Gert - De Dierentuin
Wouter Jonkers - Griezel Verhalen

Een flinke stapel voor een paar euro. Dus de kids hebben voor lopig weer lees materiaal genoeg.
Heb boek van Daantje is voor mij zelf. Het eerste deel "De baard van Daantje" las ik als kind, en heb ik recent aan onze jongste telg voor gelezen.
Vandaag heb ik trouwens een snipperdag. Het ziekenhuis zou bellen met de uitslag van de mri, en dat soort gesprekken heb ik toch liever thuis en snipperdagen heb ik nog genoeg. Nou de uitslag was goed. De poliepen zijn niet gegroeid en we mogen dus weer een jaar weg blijven. HiepHiep!.
Verder weinig nieuws, alleen kan ik nog melden dat we een matras hebben besteld ( 80 bij 1.90, en 20 dik). Het is voor Kelly zijn bed. Het oude matras wordt te dun. Dinsdag komt het. Zou je daar nou ook een verwijderings bijdrage over betalen?
Bericht 863 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Deze zaterdag zijn we met de kids naar Walibi geweest. Er was een speciaal Halloween sfeertje, met grafzerken, kisten, spinnewebben, en acteurs die met kettingzagen de bezoekers achterna zaten, en heksen, en "storingen aan de atracties" . Haha, gelachen dat we hebben. En dankzij de spaarzegels van supermarkt Hoogvliet, ook nog betaalbaar. Het was MEGA DRUK. Voor een aantal voorstellingen moest je bij betalen, dus dat hebben we maar over geslagen. Het werd toch al zo laat voor de kids.
Bericht 864 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hoera! ik ben geslaagd voor prince2Foundation. 51 van de 75 vragen goed, 68 procent. Ik mag me nu dus "projectmanager" noemen. Maar dat zal ik voorlopig nog maar niet op mijn visitekaartje laten zetten. Eerst maar eens verder kijken wat voor leuke cursessen er voor mij beschikbaar zijn in het volgende kwartaal. Ik had trouwens wel bijna de volle tijd nodig, ik had een uur voor het examen en ik heb er 53 minuten over gedaan. Dus wat was de laatste tien minuten wel spannend. FF vlugger lezen is geen optie, dat weten de mensen die ook wel eens bij exin geweest zijn vast wel. "Wat vragen ze nou eigelijk?" is vaak al een puszel. Maar goed ik heb weer een papiertje erbij. Hiep Hiep.
Bericht 865 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Van harte gefeliciteerd, mooie prestatie, Project Manager!!!
Geniet van jullie weekend !!:-x

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Bericht 866 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zaterdag naar de Bristol geweest om te klachen over mijn schoenen, die alweer na 1 dag dragen een afgebroken hak had. Op advies van de winkelier een iets duurder en steviger model uit gezocht en 15 euro korting gekregen. Het kan dus wel. Verder naar de gamestore geweest om een spel voor Reinier te halen. De rest van de dag uit gerust.

Zondag op verjaardags visite geweest bij Richard, heerlijke ballen met satesaus gegeten. (en nog veel meer lekkers). Het was gezellig. Op weg naar huis, mis gestapt op de trap, even vreesde ik voor mijn nieuwe schoenen, maar gelukkig ze zijn nog heel. Miranda heeft savonds thuis nog cake gebakken.

Maandag de cake mee naar het werk genomen en om 10 uur onder de aanwezigen laten verdelen. Dit ivm het behalen van mijn Prince2Foundation certificaat.
Zo metteen ga ik eten in de kantine en wat hebben ze vandaag?

===========
MAANDAG 29 OKTOBER

Heldere groentesoep

Moorse salade
Waldkornbol kiprollade
Gegrild Varkensvlees “provencale”
Broodje omelet tomaat/bacon

Dronken banaan

WARME MAALTIJD

Zuurkoolstamppot
==========

Nou toetje Dronken Banaan ga ik zeker proberen.
Toedeloe.
Bericht 867 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

ben ook wel benieuwd naar die dronken banaan ....
verslag graag;-)
verder nix overgehouden aan de misstap hoop ik???

Bericht 868 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dat hoop ik ook niet.
Bericht 869 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

hoe zit het nu met die banaan:-p????

Bericht 870 van 1.216
laatste antwoord