De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-09-2002 07:56
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-10-2007 22:00
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-10-2007 16:16
eBay kondigde onlangs de creatie van zo’n 600 microsites ‘eBay neighbourhoods’ genaamd, aan. Het gaat om sociale mini-netwerken gewijd aan een specifiek product (koffie, telefoon, bemeubeling, etc.) waar gebruikers kunnen afspreken, delen, dialogeren en uiteraard kopen en verkopen.
De inhoud gepubliceerd op de generieke site (blogs, gidsen en andere diensten waaronder de zoekmotor) worden beheerd door deze microsites in functie van hun specifieke context. De gebuikers krijgen de kans tussen te komen in zoveel microsites als zij zelf wensen binnen een erg ‘web 2.0’ kader.
Dit project komt er na een moeilijk jaar voor eBay. De onderneming kreeg namelijk te maken met een afname van het aantal bezoeken van 6% tijdens het tweede semester in vergelijking met het eerste semester van het jaar voor producten aangeboden op de site (een daling van 2% op jaarbasis). De afname van het aantal bezoeken is dus een tendens die zich lijkt te bevestigen. Deze microsites zouden bijdragen tot de terugkeer van ontevreden klanten.
Bron: http://www.lemondeinformatique.fr/
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-10-2007 19:02
Bassie & Adriaan - Magazine 1997 - Nr5
Betty Sluyzer - De zes van groep zeven omnibus
Eeuwoud Koolmees - Watergevecht
Griezel Boekenclub - Het Geheim van zwartewater
Lego Magazine 2006 Kerstmis
Lego Magazine 2007 - 2
Lego Magazine 2007 - 3
Lego Magazine 2007 - 4
Leonard Roggeveen - Daantje gaat op reis
Samson & Gert - De Dierentuin
Wouter Jonkers - Griezel Verhalen
Een flinke stapel voor een paar euro. Dus de kids hebben voor lopig weer lees materiaal genoeg.
Heb boek van Daantje is voor mij zelf. Het eerste deel "De baard van Daantje" las ik als kind, en heb ik recent aan onze jongste telg voor gelezen.
Vandaag heb ik trouwens een snipperdag. Het ziekenhuis zou bellen met de uitslag van de mri, en dat soort gesprekken heb ik toch liever thuis en snipperdagen heb ik nog genoeg. Nou de uitslag was goed. De poliepen zijn niet gegroeid en we mogen dus weer een jaar weg blijven. HiepHiep!.
Verder weinig nieuws, alleen kan ik nog melden dat we een matras hebben besteld ( 80 bij 1.90, en 20 dik). Het is voor Kelly zijn bed. Het oude matras wordt te dun. Dinsdag komt het. Zou je daar nou ook een verwijderings bijdrage over betalen?
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 23-10-2007 16:00
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-10-2007 11:55
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-10-2007 12:11
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 29-10-2007 11:48
Zondag op verjaardags visite geweest bij Richard, heerlijke ballen met satesaus gegeten. (en nog veel meer lekkers). Het was gezellig. Op weg naar huis, mis gestapt op de trap, even vreesde ik voor mijn nieuwe schoenen, maar gelukkig ze zijn nog heel. Miranda heeft savonds thuis nog cake gebakken.
Maandag de cake mee naar het werk genomen en om 10 uur onder de aanwezigen laten verdelen. Dit ivm het behalen van mijn Prince2Foundation certificaat.
Zo metteen ga ik eten in de kantine en wat hebben ze vandaag?
===========
MAANDAG 29 OKTOBER
Heldere groentesoep
Moorse salade
Waldkornbol kiprollade
Gegrild Varkensvlees “provencale”
Broodje omelet tomaat/bacon
Dronken banaan
WARME MAALTIJD
Zuurkoolstamppot
==========
Nou toetje Dronken Banaan ga ik zeker proberen.
Toedeloe.
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 30-10-2007 07:05
De Belevenissen van: