annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

De herfstvakantie zit er weer op, morgen gaan de kids weer naar school. Heerlijk. Want vakantie is wel leuk, maar ze zijn zo druk-aanwezig. Ken je dat?
Dus nu gaan ze weer een paar weken in het ritme.
En dan is het alweer sint en kerst. Waarschijnlijk voor de laatste keer sinterklaas, ze worden groter...snapt U.
Maar goed, dan gaan we Kerst wat groter aan pakken.
A.S. woensdag krijgen wij in het kinderziekenhuis de uitslag van de darmfotos die ze van onze jongste hebben gemaakt. Hij heeft net als ik, poliepen in zijn darmen. Vorig jaar zagen ze er 1. Hopelijk zijn er niet meer bij gekomen. We houden ons hart vast. Maar meer dan het beste er van hopen kunnen we niet.
Bericht 411 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

hoera ik sta op 350
Bericht 412 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dit jaar zagen ze twee poliepjes, nu gaan ze de fotos vergelijken met vorig jaar, om te zien of er toen ook al een tweede zat, die ze toen misschien niet gezien hadden.
Dan volgt overleg met het "grote mensen" ziekenhuis, Dus we moeten nog ff verder wachten.
Bericht 413 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

morgen avond halloween. dus zet de snoep pot maar bij de deur.
Bericht 414 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Daar doen wij hier niet aan.

Bericht 415 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wat is geluk toch van korte duur. In juni van dit jaar gaf ik mijn vrouw voor haar verjaardag een prima donna combi magnetron. Vandaag wilde ze een cake bakken voor de verjaardag van ons zoontje, zodat hij maandag op school kon trakteren. Dus, magnetron aan op voor verwarming, en toen hij ging piepen, deurtje open... en helaas een grote zwarte walm. Er stond nog NIETS in. Dus het moest iets in het apparaat zelf zijn. Ik gekeken, en ja hoor, de walm komt uit de gaatjes waar ook de lamp achter zit. De bon op gezocht en dinsdag gaat mijn vrouw er mee terug naar de sligro. We hebben immers 3 jaar garantie. Gelukkig kon mijn vrouw bij haar moeder gebruik maken van de combi oven, dus kan mijn zoontje morgen toch trakteren.
Zonde he van die mooie magnetron. Alleen hebben we de doos niet meer, maar goed, dat mag geen punt zijn.
Bericht 416 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Idd zonde. Stond hij soms nog op 'magnetron'-stand bij het 'voorverwarmen'?

Voor een magnetron geldt altijd dat je hem nooit aan mag zetten zonder iets erin, want dan vernietigt hij zichzelf.

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

secret message regarding Meg Whitman

Bericht 417 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De magnetron is op gezonden voor reparatie. Binnen 14 dagen krijgen we bericht. Volgens de servicebalie van de sligro, zal hij waarschijnlijk vervangen worden.
Onder tussen zitten we dus zonder. Maar gelukkig hebben we ook nog een frituur pan.
Bericht 418 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dit draadje kon ik niet meer vinden, had het willen bumpen want ...

dit weekend gratis aanbieden vanaf1euro !!!

Bericht 419 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

moet er trouwens niet aan denken om m'n nasi in de frituurpan klaar te moeten maken :O

Bericht 420 van 1.216
laatste antwoord