annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

oh dat wist ik niet

Image hosted by Photobucket.com

de boekenkoning

een noodlottige gebeurtenis
Bericht 401 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Je leert hier elke dag Rein

Photobucket
Bericht 402 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het hulp-postkantoor Beverwaard ( zo een klein loketje in een boeken winkel ) wilde post met gulden zegels NIET aan nemen. Moesten we toch nog naar een "echt" post kantoor om gelijk te krijgen. En ja, inderdaad, daar kon het wel. Hij moest er wel eerst een collega bij halen, bellen naar een andere collega en toe pakte hij het eindelijk aan. Ben benieuwd of er strafporto op komt. Maar goed, mijn oude zegels zijn nu op.
Bericht 403 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Bij heel veel postkantoren heb je dat soort gezanik.

Of postkantoren, tegenwoordig heten het 'servicepunten'.

Je krijgt gewoon een cassière voor je neus die bijna van niets weet.

Doen ze moeilijk - of zeggen ze dat ze niet weten hoe iets moet - zeg ik altijd: bel de TPG Klantenservice maar.

Is al verscheidene keren gebeurd dat ze daar gerustgesteld werden en konden doen wat gevraagd werd.

Geen guldenzegels aannemen, hoe verzinnen ze het? Hier doen ze ook altijd moeilijk over mijn voorgefrankeerde post want dan zetten ze niets om. Toch niet mijn probleem? Het woord service bestaat niet meer in de Nederlandse 'servicepunten', die naam is een contradictio in terminis (HA! Daar sla ik ze de volgende keer mee om de oren! ]:) "Jullie zijn toch een servicepunt? Kom op dan met die service B-) ).

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

Bericht 404 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo dat is een opluchting, deze week kreeg ik de uitslag van de zieken huis onderzoeken. Het ziet er weer allemaal hoopvol uit. Ik hoef pas in maart weer terug te komen.
Dus voorlopig kan ik we weer concentreren op een gezellige tijd. Want ja ja, december komt er weer aan met lekker eten, feestje en cadeautje. En een week vakantie.
Wouw.
Bericht 405 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

dat is goed nieuws Ron, geniet er extra lekker van
fijne week toegewenst:-)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd: Joepie,joepie: laatste vrijdag van de week .....

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 406 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Verkouden. Ja kan ook niet anders natuurlijk, ik ben weer aan het werk en zit weer bij die fijne airco.
Vandaag voor het eerst sinds jaren weer eens een citroen uit geperst. Water gekookt, hup in het glas en zo heet mogelijk op drinken. Ga je lekker zweten. Tshirt aan , sjaal om, en onder het dekbed. Uitzweten. Dood aan de bacillen. En morgen ochtend gewoon weer zonder jas de hond uit laten. O.K.
Maar goed, wat ik zeggen wilde, toen ik het water had gekookt en de water koker boven het glas met uit geperste citroen hield, hoorde ik in gedachten de stem van mijn moeder. "Zet er een lepel in dan springt het glas niet." Nou leeft mijn moeder al jaren niet meer, maar haar wijze lessen komen zo af en toe nog wel eens boven. Dus lepel er in en schenken maar. En ja het glas bleef heel. Maar nou vraag ik me toch af. Is dat nou waar. Dat het glas niet springt als je er een lepel in zet voor je er kokend water in giet?
Foei, Ron. Twijfel niet. Wat zeur je nou, het glas is heel. Ik kijk nog eens goed naar het glas.
Het heeft vierkante blokjes aan de zij kanten. En in eens weet ik het weer. Dit is het glas waar ik, toen ik nog "thuis" woonde, laten we zeggen 25 jaar geleden ook al mijn citroen uit dronk. Mijn Ma kocht het vol mosterd. En we hebben het al die jaren gebruikt. Het glas dus, want de mosterd was natuurlijk zo op. Ja zo maken ze tegenwoordig geen glazen meer.
Ik geloof dat ik ijl. Dus maar snel naar bed.
En morgen gewoon weer werken. Nixs aan de hand.
( als je het maar vaak genoeg zegt, wordt het vanzelf waar )
Bericht 407 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Die glazen hebben ze bij de kringloopwinkel nog wel in de aanbieding.

Waren ze niet van Marne's ?

PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

A-3, Uitverkocht!, alweer_verklikt, wie volgt?

PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

A-3, Uitverkocht!, alweer_verklikt, wie volgt?

Bericht 408 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Daar heb je de troll weer. Pas op hoor. yourquestion
Bericht 409 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Van die mosterdglazen heb ik hier ook nog.
Moet je inderdaad mee oppassen, want met hete thee kan de bodem er uit springen.
Is mij dus al twee keer overkomen. :-(

Bericht 410 van 1.216
laatste antwoord