annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Nou dacht het toch effe niet!
Bericht 901 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

901 - Gelukkig 2008
Bericht 902 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Jij ook de allerbeste wensen !!!:-)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Bericht 903 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

We zijn naar Antwerpen geweest met de kids voor een voorstelling van Samson en Gert in de Elizabethzaal.
Kaartjes voor de voorstelling en de trein reis hadden we ruim van te voren al gehaald. De afgelopen weken lazen wij op internet over verwachte treinstakingen in belgie rond de jaarwisseling dus dat was wel ff spannend
Daarom besloten we extra vroeg te vertrekken. De reis zou ongeveer een uur duren met de IC, de voorstellng begon om 2 uur. Weet je wat we vertrekken gewoon om half 10 uit Rotterdam dan kunnen we in Antwerpen eerst nog wat rond kijken..... We stonden op tijd op en vertrokken met de tram naar Rotterdam CS om 10 uur. We kwamen ruim op tijd aan op Rotterdam CS. Om 1045 werd omgeroepen dat de IC niet zou rijden en dat de volgende trein naar belgie een uur later zou gaan. Nou een uur met twee kids in het wachthuisje zitten is ook niet alles, dus we vroegen advies aan een perron bewaker, en die rade ons aan om 11:34 de trein te nemen naar Roosendaal, want daar van daan gingen meer treinen naar Antwerpen, en de volgende IC zou wel stamp vol zijn. Dit deden we. en om 12.15 kwamen we aan op Roosendaal. Er bleken twee verbindingen te zijn naar Antwerpen: een stoptrein om 12:37 die er 50 minuten over zou doen. (Nou dan houden we haast geen tijd over in Antwerpen) en om 12:34 een IC die er 20 minuten over doet, deze had echter 15 minuten vertraging. Weet je wat, wachten op de IC dan houden we in ieder geval nog tijd over om het station te bekijken in Antwerpen. We namen plaats in de wachtkamer en wachten maar. Eindelijk kwam de iC stampende stampende vol, en niemand uit stappen he. We renden heen en weer, ik duwde onze jongste zoon naar binnen en perste me er bij. Maar mijn vrouw en onze oudste zoon konden er niet in. Dus ik weer uit stappen, kind mee. duwen trekken, heen en weer rennen. En dan zie dat er in het midden gewoon niemand staat en iedereen maar voor de deur blijft staan. We kwamen er niet in. En niet alleen wij hoor, een grote groep andere mensen ook niet. Deuren gingen dicht en de trein vertrok zonder ons. Om 13:34 zou de volgende IC komen. Grote paniek we komen te laat. De kinderen huilen huilen huilen, mijn vrouw stampvoeten van woede. Tering Trein. Pokke Mensen gewoon voor de deur blijven staatn in plaats van door lopen. We kunnen het nog halen als de IC van 12.34 op tijd gaat en we er in kunnen Als we de stop trein van 13.37 nemen zijn we in ieder geval te laat. Dus we MOETEN in die van 13.34 al moeten we er andere mensen er voor uit de trein sleuren. Ja de stemming zat er goed in. Om 13.30 kwam een volledig lege trien van uit Belgie aan op het perron, dit bleek een vervangende trein voor de IC te zijn. We konden er allemaal en hadden nog een zit plaats ook. Hij reed allen niet erg door. Om 13:58 kwamen we aan op Antwerpen, over twee minuten begint het. We rennen het perron af, de eerste de beste roltrap om hoog, we duwen mensen die met koffers in de weg zijn opzij, we rennen naar buiten. Waar moeten we zijn? We staan op een plein, maar zien geen theater. Het moet naast de dieren tuin zijn. "Een kameel" gilt Reinier en wijst op een beeld op een gebouw, we rennen die kant op. En ja daar schuin beneden boven glazen deuren staat : Elizabeth zaal: Achter de deuren is het leeg en donker. Nee. he. We rennen er op af. De deur zwaait open en een vriendelijke man in uniform vangst ons op. De kaartjes worden vlot geknipt. de jassen vliegen de garderobbe in en we denderen de trap op, de zaal in. Een dame wijst onze plaatsen, als mijn kont de zitting raakt gaat het licht uit en komt Gert het podium op: Het gaat beginnen. We zijn echt net net net op tijd. We genieten anderhalf uur van een vlotte voorstelling met veel bekende liedjes die de kids luid mee zingen. Na afloop plassen we ( eindelijk wat een opluchting ) en verlaten het pand via een andere uitgang dan we binnen gekomen zijn: we staan in de dierentuin. We zoeken een bankje en eten de mee gebrachte broodjes, en drinken onze flesjes water. We bekijken de olifanten, de apen en het aquarium en dan moeten we er uit. De dieren tuin gaat sluiten. We lopen maar gewoon met de meute mee en staan even later weer op het plein. Het is koud en we zijn kapot. We willen wat warms eten. Al ras vinden we een MAC. Daar komen we even bij en warmen ons op. De mayonaise is anders dan die je in NL krijgt maar verder smaakt alles het zelfde: wel duurder, want de ijsthee is apart gerekent, terwijl je die in NL gewoon in het menu hebt. Maar goed, we hebben zoekende naar de MAC ook een Media Markt gezien, daar gaan we nog ff naar binnen en vinden in de uit verkoopbak Gameboy Advance Harry Potter Collection voor 20 euro. Dat is 10 euro goedkoper dan bij Bol.com, dus mee nemen, gelijk bellen naar mijn schoonvader om de bestelling bij Bol te annuleren, dat lukt nog. Zo, een tientje verdiend. Daar kopen we Gameboy Advance Dungeondice Monster van YuGiOh voor, die in de zelfde bak ligt.: Twee kids blij. Het is inmiddels donker en we willen eigelijk wel naar huis. We gaan het station in en kijken daar nog even rond: Wat groot: drie verdiepingen sporen boven elkaar. Hier zouden we graag wat langer rond lopen, maar dat moet dan maar een andere keer, we dalen af naar spoor 22 en wachten op de trein. Er gaat geen IC maar naar Rotterdam horen we daar. We moeten naar Roosendaal en daar over stappen. Zucht. Als de trein komt is het heel druk, we kunnen niet bij elkaar zitten, maar goed het is een ritje van 20 minuten... Even later onstaat er ruzie: Wat zit je te kijken, K lul brult er een vrouw, met je tanden geknars, ben je aan de coke? Hou je bek.Ik voor jou, lul, wat moet je dan. Twee donkere mannen staan op en beginnen aan elkaar te trekken en duwen, schelden etc. Twee andere reuzen bemoeien zich er mee: Shill man, Relax, Ga zitten. De rust keert weer. Even later begint de vrouw weer: "Nou heb je geen grote muil meer he lul" , Een reus staat op: Relax vrouw, op houden. "voor jou? Lul, wat moet je?" De man schudt zijn hoofd en gaat zitten. Verder blijft het stil, Onde kinderen zitten stevig tegen ons aan, hun handjes trillen, ze zijn bang. Op Roosendaal stappen we over op een IC naar Rotterdam. We hebben een zit plaats met ze vieren bij elkaar. We halen de Gameboys uit de rugzak en de kids proberen hun nieuwe spellen uit. Tegen negen uur zijn we eindelijk terug in Rotterdam. We halen de hond op bij het logeer adres en gaan naar huisl Zo komt een einde aan een lange dag, Die voornamelijk bestond uit wachten op treinen. Wat een ramp. Om 10 uur uit Rotterdam vertrekken en dan pas om 14 uur aankomen in Anwerpen. Dat is echt niet leuk.
Bericht 904 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

dat is idd puur pech en zeker niet leuk
wij doen er over het algemeen vanuit Utrecht anderhalf tot twee uur over
die treinstakingen hebben we - met geluk - net misgelopen met de feestdagen

Bericht 905 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Er zijn blijkbaar nog meer mensen een beetje boos op de spoorwegen.

Treinverkeer naar België ontregeld na bommeldingen
http://www.planet.nl/planet/show/id=67777/contentid=908160/sc=d531c0
Bericht 906 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Valse bommelder ontmaskerd via telefoon

BRUSSEL - De man die gisteren valse bommeldingen deed voor verschillende grote treinstations, is opgepakt. Het gaat om een psychiatrisch patiënt uit de intstelling in Bierbeek. In verschillende telefoontjes die hij vannacht pleegde naar de diensten 100 en 101 zou hij gezegd hebben wie hij was en waar hij verbleef.

'Het gaat om een 33-jarige man die patiënt was in een psychiatrische instelling in Bierbeek', zegt de Leuvense parketwoordvoerder Patrick Vits. 'Hij werd rond 1 uur vannacht getraceerd in Bierbeek.'

Het onderzoek werd vergemakkelijkt doordat de beller verschillende telefoontjes pleegde naar de diensten 100 en 101. Daarin bleek volgens Vits ook in welke toestand de man zich bevond. Uit goede bron is ook vernomen dat de man vannacht om iets voor 1 uur via de telefoon heeft laten weten wie hij was en waar hij zich bevond.

Vits kan niet ingaan op de inhoud van de gesprekken maar zegt wel dat de man inderdaad verschillende dingen over zichzelf heeft gezegd in de telefoongesprekken. Het is de combinatie van die inhoud met het telefoononderzoek die ertoe geleid heeft dat getraceerd kon worden.

De man is vannacht al ondervraagd en heeft de feiten toegegeven. Hij zal later vandaag voor de onderzoekrechter verschijnen. Die zal beslissen of de man wordt aangehouden. Volgens Vits zal de onderzoeksrechter in een eerste beoordeling al rekening houden met de toestand van de persoon die tegenover hem zit.

Later zal moeten blijken of de man toerekeningsvatbaar was op het moment dat hij de telefoontjes pleegde. De straf die normaal op deze feiten - dreigen met een fictief misdrijf - staat, wanneer ze behandeld worden voor de correctionele rechtbank, ligt tussen de drie maanden en de twee jaar.

Wordt de man ontoerekeningsvatbaar verklaard, dan bestaat de kans dat hij geïnterneerd wordt.

Het is nog niet duidelijk of de man zal moeten opdraaien voor de schade die de NMBS geleden heeft.

De bommelder belde gisteren verschillende keren naar het noodnummer in Leuven. De verwarde man zei eerst dat er bommen zouden ontploffen in Leuven en Brussel Centraal, bij een tweede telefoontje had hij het ook over Antwerpen en Gent Sint-Pieters. Later belde hij ook nog met de melding dat er in het Atomium en op twee Leuvense autobussen bommen zouden ontploffen.

Na een sweeping bleek dat er geen bommen in de stations lagen.
Bericht 907 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het gaat gebeuren! Van morgen kwamen twee heren aan de deur of ze even mochten kijken voor de vervanging van de kachel. Ehhu? We hadden wel een brief gehad van de woningbouw of we de moederhaard en de geiser wilden laten weghalen en overstappen op een moderne ketel en daar hadden we ook positief op gereageerd ( kunnen we ook eens normaal onder de douche in plaats van onze dat zielige straaltje, en hebben we meer ruimte in het kippenhok dat voor woonkamer moet doorgaan ) maar dat we nu gelijk aan het begin van het jaar aan de beurt zouden zijn, dat hadden we niet verwacht. ( lange zin he. ) Effin. De mannetjes keken rond en legden uit dat we dan op de slaapverdieping alles van zijn plaats moeten halen. De bedden van de muren af en de grote kast op de overloop helemaal leeg, want in die kast komt dan die ketel met een pijp naar het dak. Oei. Daar schrok mijn vrouwtje wel ff van. Dus die ging mij bellen. En natuurlijk weer net op het moment dat ik bij de lift stond op weg naar de afdeling om de collegas op te halen voor het gezamenlijke kantine leeg vreet moment van de dag. En kom niet tussen mij en mijn eten. Dus echt blij was ik niet met paniekie aan de telefoon. En alles uitgebreid gaan uit leggen PFFFFffffff. Maar goed. Morgen belt de werkman terug om een afspraak te maken. Ik hoop dat het maandag kan. Dan neem ik vrijdag vrij en ga ik alles verplaatsen. Die kast staat namelijk helemaal vol met mijn boeken verzameling en dat moet dus allemaal er uit. Deze avond maar eens gebruikt om het een en ander weg te gooien. 14 keer ben ik met zakken vol boekjes, tijdschriften en andere overbodige zooi naar de container geweest. En wat zie je er van? Voorlopig ben ik nog niet klaar. Morgen maar eens samen met miertje de kleding kast uit mesten. Weg met alles dat niet meer past. Ja ook die T shirts van mij uit de tijd dat ik nog geen uitpuilende pens had. ( is lang geleden hoor ).
Bericht 908 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

:^O sterkte.

Photobucket

handtekening
Bericht 909 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vrijdag had ik vrij genomen en ben volop aan de slag gegaan in de woning. De grote kast boven leeg gemaakt en in de slaapkamers lekker opgeruimd. Zaterdag veel boeken en oude platen, wat overtollige andere zooi naar buiten gemieterd. Deze xondag hebben we de bedden uit elkaar gehaald en vanaf vandaag logeren bij mijn schouders. Het huis is klaar voor de verbouwing. Maandag ochtend komen de mannen en wordt de moederhaard en de geijser er uit gehaald. Ik ben benieuwd hoe veel ruimte de ketel in beslag zal nemen, en wat er dan nog allemaat terug kan in mijn bergruimte. Ik vrees dat er nog veel meer spullen naar de container moeten. Had ik maar veel eerder begonnen met ruimen, dan had ik nog het een en ander kunnen veilen. Maar goed, dat is achteraf gepraat.
Dinsdag middag moet het klaar zijn, dan kan ik weer beginnen met inruimen. Schoonpapa komt behangen en het laminaat compleet maken, want waar nu de moederhaard staat moet natuurlijk ook laminaat komen.
Bericht 910 van 1.216
laatste antwoord