annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Wat verkoop ik toch weinig de laatste tijd op eBay, waar zijn de klanten gebleven?
Bericht 621 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Geweldig dit...wat een verhalen!
Ik heb er even een uurtje voor uitgetrokken om het grotendeels te lezen, veel herkenbare verhalen trouwens erg leuk!
Ik dacht dat alleen vrouwen een dagboek bijhielden, maar zo te lezen kunnen mannen dat dus ook heel goed 😉
Heb net in een ander draadje toegegeven erg nieuwsgierig te zijn, dus vandaar dat dit soort dingen mij erg aan spreken :^O
Je hebt er een leesfan bij en ik hoop dat je verkopen de komende tijd weer wat beter zullen gaan!

Groetjes, /\/\ÃÐÐÝ

MADDY
Bericht 622 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dank voor je reactie Maddy.
Vrijdag is mijn vrouw met haar moeder naar de Kerstmarkt in Oberhauzen geweest. De autorit er naar toe ging prima en ze hebben geen enkele keer op de uitgeprinte route beschrijving hoeven kijken. Ja, ze zijn er al vaker geweest. Er stonden veel kraampjes buiten, maar ook binnen in Centr-O was alles helemaal in kerstsfeer. Heel laat kwamen ze terug in Rotterdam. De volgende ochtend, dus zaterdag de wekker vroeg later aflopen, want sint zou komen in de wijk. Nou de kids hadden geen belangstelling. Ze wilden niet. "T-is toch maar een nepper en niet de echte." "Ik wil niet opstaan, gaan jullie maar." Ach ja ze zijn nu 8 en 10 dus je begrijpt het wel. Dus zelf ook maar terug naar bed gegaan. Tja, weer een tijdperk afgesloten. Wat gaat de tijd toch snel, zo liggen ze in de wieg en ff later hebben ze verkering.
Bericht 623 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Sinterklaas! En gisteren was alle strooizooi al voor de halve prijs. Dus stooien maar!
Bericht 624 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Fijne Sinterklaas!! /\/\ÃÐÐÝ

MADDY
Bericht 625 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

En nu weer wachten op de kerstman. De kids zijn al bezig met de kerststal-bouwplaat. ( heb je die al? ) Verder gaat alles wel redelijk goed. Alleen de gootsteen afvoer is verstopt, Ontstopper hielp niet, dus nu zit mijn schoonvader met een veer te porren. De woningbouw wil niet komen, want volgens hen hebben we geen ontstoppings contract. Volgens mij betalen wel service kosten, maar dat valt er dan weer net niet onder. Vanavond zoek ik de huurspecificatie op, en als ik toch riool/afvoer ontstop geld betaald blijk te hebben, dan wordt ik heel boos.
Niet dat dat hun iets uit maakt, want zij hebben er geen last van. Woonbron suxs. Deze keer doe ik trouwens niet mee aan de 1 euro listing dagen. Vorige keer me het lebbedebby zitten listen en geen moer verkocht. Dus ik laat dat soort acties maar aan me voor bij gaan.
Bericht 626 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

bump
*****PENNY*****

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!
Bericht 627 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Een 5 meter spiraal gehaald bij de bouwmarkt en doorprikken die pijp, dacht mijn schoonvader. En eere wie eere toe komt, hij heeft het voor elkaar. De gootsteen loopt weer door. Bedankt!!!
En toch maar een paar veilingen er op gezet. Niet geschoten is altijd mis.
Bericht 628 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nog 1 dagje werken en dan ...weekend. En de kerstman komt met de Helikopter aan op Zestienhoven. En de CocaColaKerstTruck komt naar de Coolsingel. Dat wordt weer een drukke zaterdag.
Bericht 629 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

bump

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 630 van 1.216
laatste antwoord