Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-12-2006 16:25
En nu weer wachten op de kerstman. De kids zijn al bezig met de kerststal-bouwplaat. ( heb je die al? ) Verder gaat alles wel redelijk goed. Alleen de gootsteen afvoer is verstopt, Ontstopper hielp niet, dus nu zit mijn schoonvader met een veer te porren. De woningbouw wil niet komen, want volgens hen hebben we geen ontstoppings contract. Volgens mij betalen wel service kosten, maar dat valt er dan weer net niet onder. Vanavond zoek ik de huurspecificatie op, en als ik toch riool/afvoer ontstop geld betaald blijk te hebben, dan wordt ik heel boos.
Niet dat dat hun iets uit maakt, want zij hebben er geen last van. Woonbron suxs. Deze keer doe ik trouwens niet mee aan de 1 euro listing dagen. Vorige keer me het lebbedebby zitten listen en geen moer verkocht. Dus ik laat dat soort acties maar aan me voor bij gaan.
Niet dat dat hun iets uit maakt, want zij hebben er geen last van. Woonbron suxs. Deze keer doe ik trouwens niet mee aan de 1 euro listing dagen. Vorige keer me het lebbedebby zitten listen en geen moer verkocht. Dus ik laat dat soort acties maar aan me voor bij gaan.