annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Zo dat waren de daagjes wel. Vandaag moest ik naar het zieken huis voor een ddp foto. Gisteren veel gedronken, weinig gegeten en prunacolon flesje leeg gedronken. Veel ge-P op de wc en vanmorgen vroeg op weg. Eerst de kippen naar school en toen hup naar het ziekenhuis. Gelukkig maar dat ze de weg met lijnen hebben aan gegeven in de zieken huis gangen, want ik had mijn contact lenzen uit gelaten. Dus ik strepen volgen. En dat ging goed. JaJa een keer niet verdwaald. Na enig wachten in de wacht kamer werd ik door een vriendelijke dame een klein hokje in gezonden en verzocht me uit te kleden. Ik kreeg een soort wit doods hemd aan en daar na wilden ze een slangetje in mijn neus duwen. Nou dat heb ik ze dus maar even snel uit hun hoofd gepraat. Ik heb drie bekers witte contrast op gedronken ( het smaakt niet echt lekker, dus de komende drie weken kan ik geen wijn proeven. ) en daarna op een smal bedje onder een grote ronde rontgenstalenblazer gaan liggen. Heel wat keren de adem in gehouden voor een foto. Daarna nog een kwartiertje in de wachtkamer gezeten, en toen nog 4 fotos. Vervolgens mocht ik me weer aan kleden en naar huis. Trek ik in dat kleedkamertje de kapstok van de muur. En ik had geen lenzen in dus ik kon ook niet zien, hoe hem terug te hangen. Pfff. Nou de vrouw gebeld en die heeft me op gehaald met ons autotje.
Thuis lenzen in, eieren gekookt en pannenkoeken in de magnetron gezet. Lekker alles op gegeten en toen zijn we naar het zwembad gegaan. Zwemles voor de kids.
Na de zwemles een ijsje. En toen naar huis. Hond uit laten, broodje kroket gegeten. Kinderen nog even buiten gespeelt en ik pakjes in gepakt voor verzending.
Om 20.00 kinders naar bed gebracht. Moeder de vrouw is naar een speciale koop avond van de Hema. En nu, nu verveel ik me. Ik heb geen zin om tv te kijken, ik heb geen zin om een boek te lezen, ik heb geen dingen meer die ik moet scannen. De verkochte items staan ingepakt klaar. Kortom ik heb nergens zin in en verveel me. Vervelend toch voor me.
Maar gelukkig is er Ebay. FF een uitlaat klep. KlepperdeKlep. Zal ik eens wat gaan kopen?

Morgen nog vrij ( smorgens tandarts voor mijn voortand, zit een gat in, ) en dan vrijdag weer naar het werk, de vakantie is voorbij. En dat is nog het mooiste van vakantie, dat als je terug komt op je werk, blijkt dat anderen vanalles voor je hebben laten liggen om te doen.
zucht.

Bericht 231 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De Open Haven Dagen in Rotterdam gingen dit jaar niet ongemerkt aan ons voorbij. Zo kwam enige tijd geleden al het grootste cruiseschip ter wereld midden in de stad aan de kade liggen, we keken onze ogen uit. Wat een joekel van een schip. De laatste zondag van de open haven dagen keken velen zich weer de ogen uit; Deze keer waren de joekels van de Belgiesche meiden K3 het middel punt van belangstelling. Op het Schouwburgplein gaven zij een mini concert dat gratis te bezoeken was.
Dat de dames en hun organisatoren goed geleerd hebben van hun teleurstellende optreden bij het Feijenoordstadion van vorig jaar, was duidelijk te merken. Voldoene dranghekken, een groot scherm, en een aparte zone voor kinderen korter dan 1.30 meter. Ieder kind kreeg een bandje om de pols met een nummer, en de bij behorende ouder kreeg een bonnetje met het zelfde nummer. Het concert duurde een flink half uur, met hun nieuwe nummer I am your super hero, maar ook de bekende oude nummers gaven zij een vlotte show.
Ondanks dat 1 van de dames in verwachting is, werd er leuk gedanst. Na de show konden de ouders de kinderen weer op halen bij het poortje, en de Belgiesche bewakers, deden het perfect, kind voor kind, en elk nummertje werd gecontroleerd. Er werden ook TV opnamens gemaakt, door de TROS. Dus wellicht ziet U ons nog op de beeld buis. Oh ja, de dames kregen ook een gouden cd uitgereikt om dat hun nieuwe cd in de voor verkoop al mega goed verkocht was. De nieuwe film van K3 heet K3 en het betoverde medailjon. En pas op: Paul de Leeuw speelt er ook in mee.
In de groote kinder vakantie bezochten wij met ons gezin in Belgie: het pretpark Plopsaland. Net als K3 afkomstig uit de Studio 100 stal waar Gert ( van Gert en Samson ) de sceptor zwaait. Een lange rit, maar beslist de mooite waard. We bezochten de boerderij van Big en Betsy, de boot van Piet Piraat, en de kinderen gingen op de foto met Kabouter Klus.
Steeds meer Belgiesche artiesten komen op de Nederlandse hit lijsten. Na the Buzz Klub en M-Kids, is er nu Chips met “de trein naar oostende”.
Bericht 232 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Handig dit draadje om terug te vinden wanneer er een FLD was 🙂

maar vandaag niet?
Bericht 233 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

FLD vandaag? Goed dat je het zegt. Gauw ff een 150 tal er op pompen.
Bericht 234 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Mijn wit gouden kroon zit er nog steeds in. Dus de tandarts heeft goed werk geleverd. Nou maar hopen dat het zilveren kruis een beetje opschiet met terug betalen.
Bericht 235 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Mijn goud gouden kroon ook, maar de verzekeraar vergoedde alleen de verdoving.

(zit er weer een FLD aan te komen? B-))
Bericht 236 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

zilveren kruis, aanvullende zilvertandarts verzekering. Krijg per jaar tot maximaal 450 euro vergoed, voor alle tandarts ingrepen. Helaas zit daar nu over heen. moet 187 euro zelf betalen. En iedere volgende tandarts bezoek is tot einde van het jaar ook volledig voor eigen rekening.
Gelukkig is mijn volgende controlle pas in januari.
Dus voorlopig geen pepermuntjes of toffees voor mij.
En voor de december maand ook rustig aan met de kruidnoten, en daar ben ik toch juist zo dol op....
Bericht 237 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

ach ja dan lever je de kruidnoten maar hier in hoor, komt het ook wel goed. zal je dan vertellen of ze lekker waren. wil ze ook wel komen halen desnoods. Groetjes...

Bericht 238 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

of gewoon soppen, kan ook natuurlijk :^O

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 239 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo de kinders hebben vakantie. Ik niet. Best jammer. Maar goed, straks tussen kerst en nieuwjaar krijg ik misschien wel vrij. Vorig jaar had ik dat niet, dus verwacht ik dit jaar wel vrij te kunnen krijgen. Afwachten maar.
Binnen kort komen op het werk 200 pcs binnen, die moeten allemaal worden uit gepakt, gelabeld, op genoteerd, in karren en dan naar het magazijn. Gelukkig krijg ik drie man uit de regio om me te helpen, anders zou dat nooit lukken in 1 dag. En dan komen er tussen november en januari ook nog 400 flatscreens binnen, gelukkig in porties, die gaan we heel snel neer zetten en dan de oude crts er als een speer weer uit. Ben ik toch weer met migratie bezig. Maar nu van uit configuratie beheerders rol. Wel leuk natuurlijk, weer eens wat anders.
Bericht 240 van 1.216
laatste antwoord