Zo dat waren de daagjes wel. Vandaag moest ik naar het zieken huis voor een ddp foto. Gisteren veel gedronken, weinig gegeten en prunacolon flesje leeg gedronken. Veel ge-P op de wc en vanmorgen vroeg op weg. Eerst de kippen naar school en toen hup naar het ziekenhuis. Gelukkig maar dat ze de weg met lijnen hebben aan gegeven in de zieken huis gangen, want ik had mijn contact lenzen uit gelaten. Dus ik strepen volgen. En dat ging goed. JaJa een keer niet verdwaald. Na enig wachten in de wacht kamer werd ik door een vriendelijke dame een klein hokje in gezonden en verzocht me uit te kleden. Ik kreeg een soort wit doods hemd aan en daar na wilden ze een slangetje in mijn neus duwen. Nou dat heb ik ze dus maar even snel uit hun hoofd gepraat. Ik heb drie bekers witte contrast op gedronken ( het smaakt niet echt lekker, dus de komende drie weken kan ik geen wijn proeven. ) en daarna op een smal bedje onder een grote ronde rontgenstalenblazer gaan liggen. Heel wat keren de adem in gehouden voor een foto. Daarna nog een kwartiertje in de wachtkamer gezeten, en toen nog 4 fotos. Vervolgens mocht ik me weer aan kleden en naar huis. Trek ik in dat kleedkamertje de kapstok van de muur. En ik had geen lenzen in dus ik kon ook niet zien, hoe hem terug te hangen. Pfff. Nou de vrouw gebeld en die heeft me op gehaald met ons autotje.
Thuis lenzen in, eieren gekookt en pannenkoeken in de magnetron gezet. Lekker alles op gegeten en toen zijn we naar het zwembad gegaan. Zwemles voor de kids.
Na de zwemles een ijsje. En toen naar huis. Hond uit laten, broodje kroket gegeten. Kinderen nog even buiten gespeelt en ik pakjes in gepakt voor verzending.
Om 20.00 kinders naar bed gebracht. Moeder de vrouw is naar een speciale koop avond van de Hema. En nu, nu verveel ik me. Ik heb geen zin om tv te kijken, ik heb geen zin om een boek te lezen, ik heb geen dingen meer die ik moet scannen. De verkochte items staan ingepakt klaar. Kortom ik heb nergens zin in en verveel me. Vervelend toch voor me.
Maar gelukkig is er Ebay. FF een uitlaat klep. KlepperdeKlep. Zal ik eens wat gaan kopen?

Morgen nog vrij ( smorgens tandarts voor mijn voortand, zit een gat in, ) en dan vrijdag weer naar het werk, de vakantie is voorbij. En dat is nog het mooiste van vakantie, dat als je terug komt op je werk, blijkt dat anderen vanalles voor je hebben laten liggen om te doen.
zucht.