annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

Re: De Belevenissen van:

jammer, ik zocht nog iets voor de volgende vakantie!!
Bericht 121 van 1.216
laatste antwoord

oranje: er zijn nog 500 over, heb er immer 100 verkocht.
Eskes; je kan nog bieden....
item=3519634616
Bericht 122 van 1.216
laatste antwoord

Zo de zondag middag weer goed besteed, de vrouw is naar kaartmiddag en aangezien feijenoord speelt in de kuip zal ze wel laat thuis zijn.
De kinderen spelen op de gallerij, de jongste heeft een skippybal van beer in het blauwe huis. Gaaf ding, hij stuitert de hele middag al heen en weer met dat ding.
Ik heb intussen fotos gemaakt van wat grotere objecten die ik verkopen wil. Een mooie LP van Nana Mouskouri, Een nieuwe Formule 1 cap van bmw williams, Een Marten Toonder doosje, en een multo map van de RET. Gelijk maar even in html gekladblokt en hup vanaf1euro op de veiling. Ik heb ook nog 10 fotos gemaakt van een draagbarecomputer.
SHARP pc7221, maar die komt er nog niet op. Ik weet namelijk zeker dat hij het doet, maar ik krijg de flop er niet in, het palletje wilde niet klikken. Dus dat wil ik morgen avond op mijn gemak nog eens bekijken. Misschien hou ik die flop wel onderste boven of zo.
Het is een grote slappe flop, groter dan een cd. En aangezien het diskette station vertikaal staat, weet ik niet of het label aan de knop kant of juist van de knop kant af moet. Iets harder duwen durf ik niet want als de flop stuk gaat, heb ik geen andere. Dus dat moet even zonder gillende kinderen op de achter grond. En ik wil de fotos nog bewerken. 10 fotos van 1 object is ook wel een beetje veel van het goede. Dus ik moet nog even kijken hoe en wat ik daar mee doe.
Tot veils.
Bericht 123 van 1.216
laatste antwoord

Nou, de laptop staat er op, toch maar gewoon met alle foto's, want ik kon geen keuze maken.

Bericht 124 van 1.216
laatste antwoord

OK de draagbare pc is niet verkocht en de nana lp ook niet.
Maar de bmw pet en de marten toonder doos hebben het weer goed gemaakt. De draagbare pc gaat de zolder op, stevig verpakt in plastic en carton. Nou maar hopen dat hij er over 7 jaar heel van af komt.
7 jaar ja. want zo lang hoop ik die zolder niet meer op te hoeven.
( 7 vette, 7 magere, ge kent het wel ).
Effin, Hermien is door den Heere geroepen, 59 jaar, wel een stuk ouder dan de gemiddelde leeftijd van een duif op de dam, maar toch wel erg jong voor een mens. Gescheiden van Gert....
Moeilijke taal trouwens dat duits. Verschillende = Verscheidene?
Ik heb het er maar op gegokt. 50 Perry Rhodans Ab1euro op de ebay.de gezet. Voorwaar weer een spannende 10 dagen te gaan.
Onder tussen blijven lachen en uit kijken naar een nieuwe baan. Want ook dat moet weer verder. We willen immers wel in het ziekenfonds blijven. Vandaag voor het laatst bij de huidige opdracht gever cd hoesjes gescant. Dus hier stopt het aanbod even en ga ik binnen kort weer met boeken en foto toestel aan de slag. Kwam nog een stapel negen maanden boeken tegen. Even met moeder de vrouw in gevecht of die weg mogen. Click en List.
Inmiddels turbo lister op de laptop geinstalleerd, loopt leuk onder win98. Alleen als ik het weer probeert te deinstalleren krijg ik een melding over een winsocked update. Goed, haal ik het er toch niet af.
Toch maar eens gaan testen. Tjalalala Tjalalalie.
Bericht 125 van 1.216
laatste antwoord

verschillende=verschiedene

groetjes, Maarten

Maarten
Bericht 126 van 1.216
laatste antwoord

bedankt maarten, ik heb het kavel aan gepast.

Ronald
Bericht 127 van 1.216
laatste antwoord

Jammer van die aanbiedingskosten. De verzendkosten zijn te hoog en ik kan dat Duits niet zo goed lezen. Ik wil Jochempie niet voor de voeten lopen. a.s. Donderdag kun je ze gratis aanbieden:-) !!
Bericht 128 van 1.216
laatste antwoord

Eskes5 dank voor de tip, ik zal zeker gebruik maken van het gratis plaatsen. De Rhodans zijn in het Hollands hoor, alleen de advertentie is in het duits. Een pakket verzenden van uit Nederland naar duitsland, is GOEDKOPER dan dat zelfde pakket verzenden binnen Nederland.
Bericht 129 van 1.216
laatste antwoord

Zo, de laatste bmw cap er op gezet, en gelijk een bieder. leuk.
Nog een paar aanstekers, en dan ben ik door de bmw voorraad heen.
Ook maar eens een fraai horloge er bij gezet. We zien wel wat het wordt.
Bericht 130 van 1.216
laatste antwoord