Zo de zondag middag weer goed besteed, de vrouw is naar kaartmiddag en aangezien feijenoord speelt in de kuip zal ze wel laat thuis zijn.
De kinderen spelen op de gallerij, de jongste heeft een skippybal van beer in het blauwe huis. Gaaf ding, hij stuitert de hele middag al heen en weer met dat ding.
Ik heb intussen fotos gemaakt van wat grotere objecten die ik verkopen wil. Een mooie LP van Nana Mouskouri, Een nieuwe Formule 1 cap van bmw williams, Een Marten Toonder doosje, en een multo map van de RET. Gelijk maar even in html gekladblokt en hup vanaf1euro op de veiling. Ik heb ook nog 10 fotos gemaakt van een draagbarecomputer.
SHARP pc7221, maar die komt er nog niet op. Ik weet namelijk zeker dat hij het doet, maar ik krijg de flop er niet in, het palletje wilde niet klikken. Dus dat wil ik morgen avond op mijn gemak nog eens bekijken. Misschien hou ik die flop wel onderste boven of zo.
Het is een grote slappe flop, groter dan een cd. En aangezien het diskette station vertikaal staat, weet ik niet of het label aan de knop kant of juist van de knop kant af moet. Iets harder duwen durf ik niet want als de flop stuk gaat, heb ik geen andere. Dus dat moet even zonder gillende kinderen op de achter grond. En ik wil de fotos nog bewerken. 10 fotos van 1 object is ook wel een beetje veel van het goede. Dus ik moet nog even kijken hoe en wat ik daar mee doe.
Tot veils.