annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

Re: De Belevenissen van:

Gisteren met mijn vrouw naar krefeld (DLD) geweest, de nieuwe cd Universe van Modern Talking gekocht voor 9.95 en een Verzamelaar Modern Talking Romantic Hits 4.50 en de DSDS dvd voor 14.95 .
CDSingles van Daniel K. en van Alexander ( beiden dsds stars ) 4.50 p.st. En een paar Bob de Builder zwembroeken maat 116 voor onze kinderen en een aantal klasgenootjes ( 2 euro p.st ) Verder hebben we lekker bij de mac kipbroodjes en ijs gegeten. En nog wat kleding bij Ulla gehaald. Het was een mooie zonnige dag en we hebben er echt van genoten. Eindelijk weer eens 150 kunnen rijden, en dan nog ingehaald worden ook. Geeft allemaal nixs. Echt een aanrader mensen , gewoon eens lekker een dagje naar een duitsestad rijden. Krefeld is net over de grens, maar oberhausen en keulen zijn ook best te doen van uit de randstad. En de dingen zijn er echt goed koper.
Kijk maar eens naar de cd van Modern Talking Universe, kost hier 23 euro bij de FRS, en daar maar 9.95 .
Dit paas weekend ga ik lekker klussen in huis, de kinderen gaan uit logeren dus ik heb even de ruimte.
Bericht 111 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

zon-maan
Community-lid
Boortman wrote on 25 mrt 2003:

Ik hou het voor gezien hier. Als je wilt weten wat er verder allemaal gebeurd kijk dan maar op http://centenman.blogspot.com/

Hé Ronald, niet helemaal uit de verf gekomen hè, die web log !?

Vrolijk Pasen, Elleke


Groetjes, Elleke



** zon-maan **

Bericht 112 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

oranjetopper_nl
Community-lid
Ik zie een ster!
Bericht 113 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

zon-maan
Community-lid
Zon-Maan-Ster..... nu nog een planeet, en Elleke is compleet! :-))


Groetjes, Elleke



** zon-maan **

Bericht 114 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

eerde
Community-lid
Mars ??
Bericht 115 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Inderdaad Elleke. Veel te ingewikkeld en weinig kijkers.
Bericht 116 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Prettig Pasen.
Handige reclame jongens en Handige product ontwikkelaars werken langs elkaar heen. ( voor pagina nieuws in komkommer tijd )
Jaren lang investeerde men in de reclame slogan ; "Met een lepeltje completa in je koffie is je koffie pas compleet." En waar sta ik gisteren in de supermarkt mee in mijn handen? Een completa potje met SCHENK-TUIT. ( handig geen lepeltje meer nodig ). Ja daar is over na gedacht. Gelukkig kun je de deksel er nog gewoon af draaien, want ik heb geen idee hoelang je moet schenken om 3 lepeltjes in de mok te krijgen. ( en daar ben ik gewoon aan ).
Maar goed, ter zake, gisteravond nog even de presentator bij DVN vervangen, van 8 tot 11 gedraaid en toen laat weer naar huis en van morgen uitgeslapen tot 8 uur.
a.s. zondag avond de volgende uitzending van Klinkende Klanken, met o.a. een track van het nieuwe album van VAN & BORNER, twee poolse dames die met dit album MIRACLES een miracels mooi product hebben neer gezet. En ze hebben nog een mooie website ook.
Nou mensen dat moet het weer zijn voor deze ochtend, ik ga mijn vrouw een boterham brengen en wakker maken.
Bericht 117 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

HipHopHidieHipHop. Gezellige moederdag in de tuin gezeten bij mijn schoonouders. Kinders op de racers naar buiten en zelf lekker kaas met worst en koffie genuttigd. Eindelijk weer eens een zonnige dag.
En de blijde wetenschap dat de kinders de maandag er op weer naar school zouden gaan. Ja het oude ritme is weer van start en dat is maar goed ook. 14 dagen thuis is precies lang genoeg voor de koters. Anders worden ze onuitstaanbaar. Ik moet nog 10 verhuisdozen hebben en dan kunnen de laatste items uit het magazijn. De eerste kasten zijn al verplaatst. En de cassette kast na gemeten, die gaat inderdaad passen waar ik hem hebben wil. De kast is 3 milimeter breder dan de ruimte die ik heb. Dus dat wordt flink duwen. Als het niet lukt moet ik de grote slaapkamer ook gaan verbouwen, want ik wil die kast perse daar hebben.
Dat wordt aanpoten deze maand. Ik had het al af willen hebben, maar had wat tegen slag met de gezondheid.
Bericht 118 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Schande! 10 verhuisdozen kosten bij de groothandel 16 Euro. En dan heb je dus alleen de dozen, geen plakband of etiketten er bij.
Toch maar gekocht, want ik had geen zin alles nog langer uit te stellen. Dit weekend op zaterdag verjaardag vieren van mijn vader en dan zondag overdag de dozen vullen. Hopelijk kunnen ze dan volgende week de vliering op. En ja, dan gaat de grote kasten verplaatsing eindelijk beginnen. Ik heb alles na gemeten, de boormachine op geladen en een zak pluggen en schroeven klaar gezet. Twee kasten op de overloop, 1 planken kast in de grote bergruimte, en een laden kast naar de slaapkamer. En alles gelijk aan de muur vast schroeven, want je moet er toch niet aan denken dat een van de kinders aan een kast gaat hangen en dat de boel dan omdondert.
De schuifpuzzel is voor 1.50 naar een duitse bieder. Lage opbrengst.
Maar goed, het kan niet iedere keer feest zijn.
Ik ga eens even een lekker wierook stokje branden, passion. Daar heb ik zin in.
Bericht 119 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

oranjetopper_nl
Community-lid
Gaan de 600 Perry Rhodan boekjes ook mee de vliering op Ronald?
Bericht 120 van 1.216
laatste antwoord