annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

Re: De Belevenissen van:

oranjetopper_nl
Community-lid
Century!

8O))
Bericht 101 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Ik hou het voor gezien hier. Als je wilt weten wat er verder allemaal gebeurd kijk dan maar op http://centenman.blogspot.com/
Bericht 102 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

annanoahzon
Community-lid
Daaaaaag Ronald !
Bericht 103 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

musicbuilder
Community-lid
Hoi r(onald ?)boortman, last van duizeligheid ? heb ik dus ook en bij mij komt dat door een te LAGE bloed druk. Dus als ik te snel op sta of als ik te ver voorover gebogen sta met mijn hoofd wordt ik al duizelig. Als er bloed van me wordt afgetapt val ik bijna altijd flauw puur door de te lage druk. Iedereen zegt dat laag beter is als
hoog maar ik vind het verrekte lastig. Ok, ik zie je wel weer :-)).
Bericht 104 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Ai, bloeddruk is zo'n beetje het enige dat ze niet gemeten hebben.
M'n ijzer gehalte was zelfs te hoog, heb geen bse, geen suiker, en alle andere dingen waren ook in orde.
Binnen kort naar het oogziekenhuis voor contactlens controlle, ik draag bandagelenzen, en gebruik oogdrukverlagende druppels. Dus misschien dat die wat kunnen vinden.
Onder tussen gewoon door gaan.
Bericht 105 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

d_hofman
Community-lid
Hoi Ronald,

Ik dacht dat ze de bloeddruk ook gemeten hadden?!?!
Want dat is een van de meest voorkomende oorzaken voor zulk soort dingen voor zover ik weet. Heb er ook wel eens een enkele keer heel tijdelijk wat last van gehad.

Groetjes Danny
Bericht 106 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Nee de bloedDRUK is nog niet gemeten. Dat is toch met zo'n band om je arm? Niet dus. Ach laat maar. Voorlopig genoeg andere zorgen.
De opruiming van het magazijn schiet al aardig op, in gedachten ben ik de kinder kamer die er van gemaakt moet worden al aan het inrichten.
De eerste 10 dozen staan op zolder, en de volgende 12 staan klaar op de overloop vanavond komt mijn schoonvader even helpen, die dozen moeten ook naar boven. Het magazijntje is dan voor de helft leeg. en dan kan het grote verplaatsen beginnen, dingen die binnen hand bereik moeten blijven in de vrij gekomen kast ruimte zetten, en dingen die achter af ook naar de vliering hadden gekunt nog even in dozen klaar zetten. Er komen nog dingen te voorschijn waar van ik weet dat ze er staan, maar waar ik nu nog niet bij kan. honderden cassette met oude opnames van mijn radioprogrammas uit begin jaren 90. Die gaan ook allemaal in dozen en op de vliering.
En heel veel lege doosjes die ik bewaard heb om verkochte artikelen in te verzenden, waar moet ik die in hemelsnaam gaan opstapelen. Als het zo ver is vindt ik wel een oplossing.
Ik heb nog veel meer mee gemaakt, maar dat lezen jullie maar op mijn nieuwe web log. http://centenman.blogspot.com/
Doei.
Bericht 107 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

musicbuilder
Community-lid
Ja bloeddruk meten gaat met een band om je arm dat opgepompt wordt
en wat weer langzaam leeg worden gelaten terwijl de dokter luistert.
Jij maakt er een grapje van dus is dit nu serieus of niet ? Zo ja
mijn advies : de eerst volgende keer bloeddruk laten meten. Zo nee, erg flauwe grap... maar ach who cares.
Bericht 108 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Het is serieus. De duizelingen nemen nog steeds toe.
Door er een grap over te maken probeer ik me zelf gerust te stellen. Niet erg succesvol overigens.
Bericht 109 van 1.216
laatste antwoord

Re: De Belevenissen van:

Hmmm, morgen de eerste free listing day op nl en be na invoering van de plaastings kosten, mister lister doet het nog en ik ga vandaag even checken of alle objecten die in de verzamelingen staan nog voor verkoop beschikbaar zijn, het is wel even zoeken want ik zit midden in de verbouwing en niets staat meer op de originele plaats. Maar goed ik ga gewoon mee doen en hopelijk verkoop ik dan weer eens het een en ander. Naast oude items ook een lading nieuwe. Want er zijn inmiddels weer een paar leuke dingen binnen gekomen die ik maar al te graag voor een leuk prijsje kwijt wil. Jammer dat mister lister binnen kort niet meer te gebruiken is, want de turbo lister doet het niet op mijn win95 pc.
Bericht 110 van 1.216
laatste antwoord