annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

😉

Bericht 1201 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ronald.

Wanneer komt er weer een leuk verhaaltje?

handtekening
Bericht 1202 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Sinds ik in Zoetermeer werk, bezoek ik iedere maandag tussen de middag de C1000. Ik koop daar dan een pak ontbijtkoek en 5 bananen. Dat zijn mijn "tussendoor-tjes" voor de hele week. Gesneden ontbijtkoek, naturel van het huismerk C1000: slechts 90 cent. Vandaag was het schap ineens anders van samenstelling: na enig zoeken vond ik "Gesneden ontbijtkoek, naturel van het huismerk C1000" in een anders gekleurde verpakking dan eerst (nu nog minder vet). Ook de prijs was anders: 1.28 Euro. En dat is dus nu de goedkoopste gesneden ontbijtkoek. Dat vond ik toch te gek. Dus geen ontbijtkoek meer. Nu maar hopen dat ik geen problemen krijg met de stoelgang en geen suikers te kort kom. Voor de zekerheid dan ook maar stoppen met die bananen. Gezellig praatje he? En wat is er bij jouw duurder geworden?

Bericht 1203 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zondag 22 juli 2012 reden van Rotterdam naar Alkmaar, door de verschillende weg-werkzaamheden was dat nog een avontuur ook. Onderweg een bakkie gedaan bij een benzine station. Nadat we een parkeer garage in Alkmaar hadden gevonden wandelden we door de smalle straatjes opzoek naar het plein waar de beurs zou zijn. Behalve de bier, patat en shoarma zaken waren de winkels gesloten, dus door op het geluid af te gaan vonden we de CD en Platen beurs lokatie vlotjes. Er was levende muziek en een ruime keuze aan allerlij soorten geluidsdragers. Omdat we al zoveel platen en cds hebben, waren we heel verbaast maar liefst twee albums (Bonnie Tyler) te vinden die we nog niet hadden. En dat voor maar een Euro het stuk. Hartstikke leuk. Wel vonden we dat een aantal verkopers niet netjes waren op hun handel: kisten vol 45 toeren vinyl zonder hoesjes, cds met kapotte doosjes. Bij de kringloop gaan ze er nog beter mee om. Jammer. Ook de twee cds die wij kochten hadden kapotte doosjes. Toch hebben we een leuke dag gehad en was het de 112 kilo meter rijden wel waard. Het ging tenslotte ook om het weer eens samen op pad zijn. Vrijdag 3 augustus is er van de zelfde organisatie een platen en cd beurs op het Eendrachtsplein in ons eigen Rotterdam. Daar gaan we na het avond eten dan even kijken. Verzamel jij nog tastbare muziek, of heb je alleen een virtuele collectie?

Bericht 1204 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Verkopen jullie de laatste tijd ook zo slecht? Het lijkt wel of de mensen helemaal niets meer durven uitgeven.

Bericht 1205 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Verkopen jullie de laatste tijd ook zo slecht? Het lijkt wel of de mensen helemaal niets meer durven uitgeven.

U verkoopt niet,wat ik verzamel :-x

Bericht 1206 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ha Ronald,

Doe nog maar een posting, dan blijft het gezellig hier.

Bericht 1207 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gezellig naar de kerstborrel geweest. Korte presentatie en toespraak van het directie lid en daarna eten. Stampot zuurkool met worst. Geweldig. Ook het koude buffet was deze keer goed: appeltaart en choco moes. Dat is weer eens wat anders dan al die hapjes met voor mij onherkenbare benamingen. Even wat bijgekletst met verschillende collegas en daarna in de hal de kerst pakketten eens bekeken. Het kerst verrassings pakket bleek best zwaar te zijn. Daarom opzoek gegaan naar een collega die mij thuis kon brengen met de auto. Een collega die een paar straten bij mij vandaan woont bleek aanwezig en bereid mij thuis af te zetten. TOP. Zo bleef ik droog en het pakket ook. Ha. Thuis het pakket met het gezin open gemaakt; zat er een blok hout in. ( Deense kaars )  Nou heb ik geen tuin, en in huis aansteken lijkt mij geen goed plan. Verder de bekende hapjes, dipsaus, kaakjes, soep, etc. Een plasticsleetje ( ik dacht eerst dat het een sneeuwschep was ) en flesjes bier. Kortom voor ieder wat wils. En de zak met spekkies was snel op. Een cartonnen pak met alcohol-loze warm te drinken kersensap zorgde wel voor enige hillariteit. In het toilet gegoten en toen flink de borstel er doorheen. Gaat dat een schoon nieuw jaar in. Wel een raar kleurtje. Maar verder was alles bruikbaar hoor.

Bericht 1208 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Handen plaatjes😉

fijne jaarwisseling Ronald naamanimaties

Bericht 1209 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ronald en iedereen,

De beste wensen voor 2013!

Bericht 1210 van 1.216
laatste antwoord