annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

@1135
Probeer het hier eens :

Herring Rd
Macquarie Park NSW 2113, Australia
(02) 9887 3808‎

nb
Kan je meeteen op Sciphol ook 'scoren'
Bericht 1141 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De Belevenissen van:

zircuszircus voorbij met "17 en smoor verliefd" de tweede zin kan ik niet verstaan er praat steeds een voiceover over heen. Daar is het een voiceover voor natuurlijk, maar wat zingen ze nou toch? "zeg niet dat je rookt" of "zet het uit je hoofd" of "schud niet met je hoofd" . Zucht.

Circus Custers - VerliefdB-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 1143 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

@ 1142 het is NIET circus Custers!
@ 1135 ze zingen "zet het uit je hoofd"

Luister maar: http://www.youtube.com/watch?v=NaMZBng8190
Bericht 1144 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

:O:^O

Myrthe

Photobucket
Bericht 1145 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Lunchroom wijkt voor Burger King

LC | Gepubliceerd op 02 oktober 2009, 13:13

LEEUWARDEN - Ron Jaarsma van lunchroom Mr. Cocker in Leeuwarden voelt zich bedrogen door eigenaar Syntrus Achmea van het winkelcentrum Zaailand.

Na de verbouwing komt er waarschijnlijk een Burger King, terwijl hij zelf zonder enige compensatie uit het winkelcentrum moet vertrekken.

,,Ik ben grof misleid”, vindt Jaarsma. Hij kreeg eerder te horen dat er in het Nieuw Zaailand geen plek voor zijn zaak zou zijn.

Volgens een e-mail aan alle winkeliers van het Zaailand was Syntrus Achmea in augustus ,,in (eind-)onderhandeling met Burger King”. Het vastgoedbedrijf bevestigt in gesprek te zijn, maar wil er verder niets over zeggen.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 1146 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Boortman, er volgen daar promo- akties, dus koop een dagkaart!:^O
Bericht 1147 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik heb een NS OV kaart van mijn werkgever. Kan dus overal heen met het OV reizen, zonder zone- of oplaad- gezeur. ( in ruil hier voor heb ik geen auto van de zaak ) Was iedere werkgever maar zo miljeu bewust. ( grijns ) .
Bericht 1148 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Tis misschien maar goed, dat hij het jouw eetpatroon niet kent! (grijns)

Myrthe

Photobucket
Bericht 1149 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

- het :-p

Myrthe

Photobucket
Bericht 1150 van 1.216
laatste antwoord