annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Zo, dat is wel ff wat anders. Ik had een 19 inch LCD scherm van de Lidl. Best een fijn ding. Ongeveer 2 jaar geleden gekocht. Links boven in kwam een streep. Die werd langzaam langer en breder. Het begon me te storen. Daarom vandaag maar eens naar de Alexanderpolder. Eerst naar Block. Allemaal breedbeeld. Nou dat wil ik niet. Ik heb een breedbeeld laptop en dat viel erg tegen. Het beeld is wel even "groot" maar de hoogte is gewoon een stuk minder. Daarom wilde ik voor de thuispc een gewoon 3:4 scherm 19 inch. Dan maar naar de MediaMarkt, niet echt mijn favourite dozen schuiver, maar we waren toch in de buurt. Keuze uit 2 stuks. Een was 2 ms en de ander 8 ms. Nou, hoe sneller de refreshrate, deste scherper is het beeld. En dat was te zien ook. Alleen had dit scherm wel een brede zwarte rand en daar hou ik niet zo van. De "slechtere" had wel een mooie dunne zilveren rand. Twijfel, twijfel. Toch maar de snelle genomen, met zwarte rand. 199 euro. Het is een Philips 190x7, thuis aangekomen gelijk aan gesloten. Mooi beeldje. Wel wat fel. Moet nog even met de knopjes spelen, dan zet ik dat wel naar eigen smaak. De zwarte rand is wel even wennen, en er is wat minder ruimte op het plankje, waar laat ik nu alle opladers? Het oude scherm maar even boven in de kast gezet. Als alles over 3 weken nog naar mijn zin is, gaat hij pas weg. Ik ben nu eenmaal een lastige weggooier.
Bericht 1021 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nu eens iets anders. Ik heb gedoken in de Alexanderpolder en kwam een 2000.78 inch multifocaal 3D scherm tegen. Helemaal gratis. Ook breeeedbeeld, precies wat ik wilde. Ben er blij mee.MediaMarkt had ook nog een goede deal, heb ik ook maar genomen.Ik hou niet van geneuzel dus deze was eigenlijk beter.Ik hou wel van fel. de knopjes zijn voor mij ' Gefundenes Fressen' de downloaders zet ik wel in het zwarte randje. Ik heb mijn oude scherm in de koelkast gezet, helpt prima om de temperatuur te reguleren. Desalniettemin gooi ik alles graag weg.
Bericht 1022 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Fijn om te zien dat ik niet de enige ben, die dingen mee maakt. http://tinyurl.com/5jjxwn
Bericht 1023 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Lachuhhhhhhhhhh :^O

Photobucket

handtekening
Bericht 1024 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

antiqarische boeken kun je bij EBé wel vinden ?:|

het Nederlandse vingertje

Bericht 1025 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

who cares?
Bericht 1026 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

zegelman1852 (5) maak je niet zo druk!

Bericht 1027 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wat een week, eerst mijn vrouw dr telefoon kapot, zodat we die nu moeten gaan opsturen voor reparatie, vervolgens krijg ik van de gemeente twee papier zakjes in de bus met de tekst "niemand trapt er meer in!" om de ontlasting van mijn hond mee van de straat te halen, wordt ik een paar maal gebeld door een bureau dat me goedkopere energie en even later een gezondheidspakket wil aanbieden, wordt ik geen hoogste bieder op 5 veilingen terwijl ik ze notabene in de sniper had gezet, EN dan nog het ergste: zijn de koffie filters op. AAAAAAAAA. Morgen lekker naar de bios met de kids, we gaan naar kUng fU pAnda. !!!!
Bericht 1028 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

weer een hele hoop belevenissen
Bericht 1029 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

# 27
Goh, wat een week..sterkte!B-)

Myrthe

Photobucket
Bericht 1030 van 1.216