annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Sorry kon het niet laten (de kachel mee aansteken)

koper2008

Bericht 991 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vandaag werd het bekend gemaakt: Mijn huidige opdracht gever heeft in zijn outsourcings project gekozen voor een ander bureau dan waar ik voor werk. Het ziet er dus naar uit dat ik per 1 januari beschikbaar kom voor een nieuwe opdracht. Eigenlijk wordt het daar ook wel tijd voor want ik zit bij de huidige al een jaar of 4 en dat is natuurlijk wel erg lang. Toch vindt ik het erg jammer, want ik vindt het er erg prettig werken: Lekker midden in de stad, goede kantine, airco en meer collegas van het zelfde bureau om me heen. Maar goed, we wachten nog maar even af, want je weet immers nooit hoe het loopt.
Bericht 992 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Toch handig dit blog, want ik kon nu terug vinden hoe lang ik al bij deze opdracht gever zit..
http://forums.ebay.nl/thread.jspa?threadID=5317&start=168
sinds aug 2003, dus nu bijna 5 jaar. Extreem lang dus. Ik zat gelijk weer de oude artikeltjes te lezen en er kwamen weer allerlei herinneringen boven. Weet je, ik denk er al een tijdje over om mijn belevenissen vast te leggen via een ander medium. Niet in details natuurlijk, maar gewoon dingen die ik mee gemaakt heb in de jaren. Van de week las ik over "printing on demand" je schrijft een boek, stuurt dat via internet naar een drukkerij en die maken er een boek van. 1 exemplaar of 100.000 net wat je wil. Leek me wel een leuk cadeau voor mezelf als ik volgend jaar een "bepaalde leeftijd" bereik. Maar hoe schrijf je dan zo een boek over je zelf? Schrijf je dan op jaartallen, ( in 1974 deed ik... ) of op onderwerpen ( mijn huisdieren, verhuizen, de verbouwing, mijn eerste PC ). Ik weet niet. Lastige keuze.
Tot ik gisteren op internet "Personal Historian" tegen kwam. Wat een handig programma. Je kan je stamboom er in inporteren, er zitten lijsten in met "geheugen ankers" en daar van kan je zelf groepen kiezen. Muziek bijvoorbeeld, of Britse en US Geschiedenis, of Family. Wanneer je een onderwerp aan klikt in zo een ankerlijst, krijg je er vragen over. Wanneer hoorde deze plaat voor het eerst, Hoe kwam je te weten dat er een man op de maan was, Hoe voelde het om voor de eerste keer vader te worden ) De gebruikte ankers geef je een datum. Alle ingevoerde gegevens kun je later exporteren in datum volgorde of per onderwerp. Ik heb er gisteravond een hele tijd mee zitten spelen. Alleen, het is wel in het engels. Nu zoek ik dus een Nederlandstalig programma wat ongeveer het zelfde kan. Ja, KladblokPlus met Google. Maar dan moet je zelf je Ankers maken, en van een keuze op exporteren heb je niet. Wie heeft er een idee.
Het is niet de bedoeling mijn leven te gaan publiceren voor derden, het boekje wordt voor mezelf, (als ik 75 ben kunnen de kids me er uit voorlezen ) en voor de kids natuurlijk, voor het geval ik dood ga, voor ze op een leeftijd zijn dat ze bepaalde dingen beter kunnen begrijpen.
Bericht 993 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wat een dag, het schoot allemaal niet op vandaag. Eerst kwam er een koerier een monitor op halen, die al twee weken geleden was opgehaald door een collega van hem, dus die kon weer met lege handen naar huis. Vervolgens wat goederen tussen de magazijnen verplaatst, want je moet de voorraad natuurlijk wel logisch verdelen. Anders staat er weer iemand met zijn handen op een lege plaats. Thuis heb ik yugioh kaarten zitten uit zoeken, maar laat ik nou excel afsluiten zonder op te slaan. Alles weer weg. Begin morgen wel opnieuw. Nu ff geen zin in. Ik ga zo lekker Thomas Ross lezen "de zesde mei", gisteren het eerste hoofdstuk gelezen en het beviel me wel. Dus straks verder. Maar eerst de kids naar bed brengen. Anders gaan ze niet slapen.
Bericht 994 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

niks beleefd op 4 juni boortman?:^O
Bericht 995 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

who cares? ;-)

Photobucket

handtekening
Bericht 996 van 1.216
laatste antwoord