annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

De collegas zijn donderdagavond wezen eten bij de Chinees. 90 medewerkers van ons bedrijf hadden zich voor dit gezellige uitje opgegeven. Ik ben niet meegegaan, vanwege mijn buikklachten durf ik nu niets bijzonders te eten. Bovendien doet eten bij de chinees, met de toestanden in Tibet natuurlijk niet echt getuigen van betrokkenheid bij het wereld gebeuren. ( niet dat die chinese kok in nederland er wat aan kan doen.... ) Verder is het nog steeds geen witte pasen, de zon schijnt zelfs een beetje. Is de wereld dan gek geworden? Vanmiddag naar de Liga, en even door naar de markt. Ik heb plakband nodig. Van die lekkere brede doorzichtige tape waar je adres etiketten mee kunt over tapen. Zodat ze niet onleesbaar worden als de postbode er mee in de regen loopt. Over regen gesproken: de wijk agent kwam vorig week aan de deur met een formulier. Een wijk-scan om te onder zoeken hoe het staat met de veiligheids beleving van de bewoners. Dat hebben we netjes ingevuld. De ouders die hun kinderen met de auto van/naar school brengen, rijden veel te hard in de smalle straatjes. De verlichting bij het school plein is vaak ( te lang ook ) defect. De wijk agent zou best wat vaker door de wijk mogen fietsen, ook savonds. De laatste vraag was, wat we zelf dachten te kunnen doen om de wijk veiliger te maken. Daar wist ik geen antwoord op. Donderdag avond laat kwam de wijkagent de formulieren weer ophalen. Drijfnat geregend, arme man. Respect!
Bericht 961 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wat dacht je van de wijkagent de straat op sturen in plaats van mensen met enqueteformulieren lastig te vallen?

Goede doorzichtige tape kun je ook voordelig kopen bij de Action.

het Nederlandse vingertje

Bericht 962 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik ben gisteren naar de arbo arts geweest, een goed gesprek gehad en overeen gekomen dat ik halve dagen blijf werken tot ik aan mijn buik geholpen kan worden.
Daarna zien we weer verder. Voorlopig ben ik dus smiddags thuis en heb hierdoor tijd weer eens lekker te html-en. Hoog tijd om de verschillende websites weer eens in een nieuw jasje te zetten. boortman.EU is al jaren het zelfde en niet naar mijn zin, daar ga ik dus maar eens mee beginnen. Vanmorgen naar de tandarts geweest omdar er een stukje kies was afgebroken en daarom vanmiddag gewerkt. Morgen middag naar de oosterhof, de pokemon decks zijn met korting te krijgen daar. 10 euro in plaats van 14. Ik wil nog een startdeck hebben van chrystal guardeans. dat is al een wat ouder deck, dus vast nog wel verkrijgbaar.
Verder geen plannen voor de komende dagen.
Bericht 963 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zojuist een telefoontje gehad van Modern.NL de door ons bestelde vriezer is op dit moment niet leverbaar. We hadden bericht gehad dat hij a.s. zaterdag geleverd zou worden, maar dat gaat dus niet door. Nou waren we deze week al bij leen bakker geweest voor twee stellingen en waren we van plan woensdag het hok leeg te maken. Zaterdag de vriezer er in en de oude koelkast er uit. En dan de stellingen er in, nieuwe kapstok aan de muur en klaar is ons opberg hok. Maar dat gaat dus nu even niet door. De stellingen blijven ingepakt in de woonkamer staan en het rommelhok blijft een rommeltje. Zucht. 10 mei komt de vriezer nu waarschijnlijk. Gelukkig hebben we niet vooruit betaald, anders zou ik het nog vervelender gevonden hebben. Heeft wel tot gevolg dat Miranda zaterdag toch mij en Kelly met de auto naar het tournooi kan brengen. Alle benodigde kaarten zijn inmiddels binnen en Kelly is er helemaal klaar voor.
Bericht 964 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Volgens een engelse verkoper kan het wel tot 7 weken duren voor een enveloppe met pokemon kaarten van engeland naar nederland wordt bezorgt door de post. Of ik dus maar geduld wil hebben. Nou weet ik wel dat je als verkoper totaal geen invloed hebt op de kwaliteit van de post bezorging, maar 7 weken lijkt me toch wat stug. Moet ik wel er bij zeggen dat ik de laatste tijd veel in engeland koop en de tijd van bezorging erg varieert. Zeker als ook de doaune in de enveloppe heeft willen kijken. Mediagiant vandeEmbden investeert in Hyves, en ik heb net "ikhaat.hyves.nl" ontdekt en dat bracht me op een idee. Wat dat is vertel ik nog niet, want ik wil het eerst helemaal uitwerken. En even laten bezinken of ik wel zin en tijd heb voor een project er bij.
Bericht 965 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Geen idee wat je idee is Ronald, maar heb je wel door dat de site die je noemt gewoon een hyve op Hyves is?

het Nederlandse vingertje van het eBay-Café

Bericht 966 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Interessante envelop B-)

het Nederlandse vingertje van het eBay-Café

Bericht 967 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

#965 - Ja, ik heb dat door.
#966 - Jammer, was te laat om nog te bieden.

Kelly heeft gisteren ge-Pokemon-kaart. Smorgens begon het Spring Battle Road Toernooi, waar hij de afgelopen weken voor geoefend had met een speciaal deck. Er waren 30 deelnemers: de jongste 9 en de oudste 47 jaar. Er werd in 3 groepen gespeeld: Junioren, Senioren en Masters. Kelly zat bij de Junioren. In iedere match speel je drie spellen tegen de zelfde tegen stander, wie twee spellen wint is de winnaar van de match. Daarna speel je weer tegen een andere tegenstander. Via een computer programma wordt berekend hoeveel procent van de spellen je wint en hoeveel procent van de spellen je tegen stander verloor. Zo komen tegen standers van gelijk niveau eerlijk tegen over elkaar. Tussen de matchen in worden de scorelijsten op gehangen en kun je steeds zien op welke plaats je staat en aan welke tafel je tegen een nieuwe tegenstander kunt gaan spelen.
Kelly speelde tegen 3 verschillende spelers. De eerste match won hij, van de andere twee verloor hij. Zo werd hij vijfde van de junioren. Voor hem teleurstellend, want hij had echt gedacht hoger te komen met zijn aangepaste deck.
Na het toernooi was er nog een side-event. Hier deden 8 spelers aan mee. Kelly werd al na 1 match uit geschakeld. Hij wilde toen eigenlijk naar huis. Met een teleurgestelde blik en waterige oogjes stond hij ineens met zijn jas aan bij me: "Laten we maar naar huis gaan. Nu spelen alleen de grootten nog en toe kijken wil ik niet." Ik zei natuurlijk; "Nee man, het is nog niet afgelopen, de prijzen moet nog worden uitgereikt, en er komt nog de gewone leage tot 5 uur. Ga lekker fun kaarten met iemand." Zo stonden we wat te kwebbelen, en ik aan zijn jas te trekken. Of ik dan met hem wilde kaarten. Tja. Ik treuzelde net lang genoeg en daar was een reddende engel (rood haar, pikachu petje); "ik wil wel een potje tegen je" en roets, aan tafel en kaarten die twee. Die fun match won Kelly zonder problemen. De spanning was weg en het ging weer voor de lol.
De winnaars werden in het zonnetje gezet en kregen hun prijzen, vervolgens kreeg iedere deelnemer een booster pack. Toen het 5 uur was, wilde hij eigelijk niet naar huis, nog 1 potje spelen! Ja dat pokemon-kaartspel is reuze verslavend. In mei is er een pre-release toernooi in Rotterdam, er komen dan alweer nieuwe kaarten uit! "Prerelease Pokemon D&P Majestic Dawn" Kelly wil daar beslist naar toe.
Bericht 968 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor de lang verlangde dubbel ballon gastroscopie. Ik heb al een paar maanden tijd last van mijn buikpijn en de colonscopy eind februari bracht geen verlichting. Dinsdag thuis gespoeld, 4 liter Clean Prep op gedronken en de WC goed gevult. Het klinkt misschien wat crue: maar je ben wel goed schoon van binnen door dat spul, ja dat zou iedereen eens moeten doen. Ha. Maar goed, woensdag ochtend vroeg vertrokken naar het ziekenhuis en daar was alles al voorbereid. Er was nog even bij de balie wat problemen met aanmelden: Mijn naam begint met een B en er zou die dag ook een dame komen met bijna de zelfde achternaam, maar dan met een andere begin letter. De dame achter de balie verstond mij niet goed en dacht dat ik die mevrouw moest zijn. Ze wilde de papieren al gaan aan passen toen de dame om wie het ging, zich kwam melden. Toen was het na enige chagerijnig heen en weer gesnauw op gelost. En werden mijn papieren als nog gevonden. Ik was lekker als eerste aan de beurt. Gesprekje, infuusnaald, keelverdoving, bijtring in de mond: slapen maar. Ik heb bijna niets gemerkt. Op de uitslaap zaal werd ik wakker en daar waren mijn vrouw en een verpleegster en een aantal andere patienten natuurlijk. Lekker liggen na dutten en volop scheten gelaten. Ze pompen lucht in je darm bij het onderzoek en dat moet er toch weer uit. Na een uurtje kwam de docter met de uitslag: twee grote en een flik aantal kleine poliepen er uit gehaald. Goed nieuws: deze keer 2.5 meter naar binnen kunnen gaan, ruim een halve meter verder dan vorig jaar. Maar of dit mijn pijn klachten weg neemt is niet bekend. Hopen dus maar. Wel binnen een half jaar een MRI laten maken om te kijken waar/wat er nog meer zit en dan de behandeling nog eens herhalen. Dan wel onder volledige narcose, want ik was toch erg onrustig geweest tijdens dit onderzoek. Ik vindt het allemaal best, als ik maar van de pijn af kom. Gelijk een afspraak gemaakt bij de internist voor een nagesprek. Dan kan die dat allemaal geen plannen. Thuis gekomen gelijk naar bed gegaan en heerlijk liggen dutten. Smiddags belde het ziekenhuis dat er een afwijking in mijn bloed gezien was. Voor en na het onderzoek was bloed afgenomen om te controleren of de alvleesklier geirriteerd werd door de behandeling: en dat was bij mij dus zo. Als de irritatie een ontsteking van de alvleesklier geeft moet je direct een anti-biotica kuur krijgen. Of ik erge buik pijn had op dit moment. Gelukkig niet. Toch mooi dat ze dat zo kunnen checken. En dat ze je dan bellen voor de zekerheid. Ik heb vla gegeten en thee gedronken: geen last. Alleen een hoop geborel in mijn buik en HONGER. Rustig aan beginnen. Vanmorgen twee boterhammetjes en een kop koffie genomen. Voel me redelijk goed. Wel moe, en nog steeds een borrel buik. Ontlasting is water met vlokken. Maar dat is normaal na zon onderzoek. Geen bloed er bij. Vandaag lekker thuis blijven en voorzichtig gaan eten. Ik hoop toch zo dat de pijn weg blijft. Ben nu medicijn vrij.
Bericht 969 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

ik duim voor je dat de pijn weg blijft

Monique

Houdt de wet van drie in ere,
Wat ge stuurt zal driemaal wederkeren.

Bericht 970 van 1.216
laatste antwoord