annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Het blijft toch lastig al die userids he buurvrouw. Ha.
Maar toch bedankt dat ik ff op je pc mocht.
Miranda is donderdag opnieuw aan oksel geopereerd en alls is nu strak gehecht. De komende dagen dus alles rustig aan. De ketel lijkt het nu goed te doen. Alleen lekt nu de kraan in de keuken. Volgens mij heeft de woningbouw ver. een "koopje" gedaan. Wat een zooi. De kasten zijn klaar met dank aan schoonpapa. Nu opzoek naar een kleine vrieser. Dan kunnen we het "voorraad hok" ook opnieuw gaan indelen. Ja het wordt nog wat.
Bericht 941 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Even een korte update.
Ik heb nog steeds last van mijn rug en heb nu ook buikpijn. COntact opgenomen met mijn arts in het ziekenhuis en ik kom nu op de lijst voor een colonscopy.
Morgen middag ga ik naar de huisart om ook naar mijn rug te laten kijken. Per morgen ochtend heb ik me ziek gemeld bij de opdrachtgever en de werkgever. Ik kan niets tillen en als ik wat langer zit, dan kom ik haast niet meer over eind. Het zit weer eens niet mee.
Bericht 942 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

beterschap !

Image hosted by Photobucket.com jolanda

Image hosted by Photobucket.com jolanda
Bericht 943 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Maagbeschermers en extra sterke pijnremmer gekregen van de huisarts. Hij denkt niet dat de rug pijn te maken heeft met de buikpijn. De rugpijn komt van het gedoe met de vervanging van de gashaard door een combiketel. Daar heeft hij denk ik wel gelijk in. Na de colonscopy, krijg in een oproep voor fysio. Dan kan ik mijn buik spieren gaan trainen die door de voorgaande operaties niet goed meer op hun plaats liggen.

Ook al regent het nog zo hard: iedere druppel valt apart.

Bericht 944 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vandaag weer geen bericht van het ziekenhuis. Daarom maar eens gebeld. Ik sta nog steeds op de lijst, maar er is nog geen datum vrij. Het is druk en er zijn te weinig artsen. De internist is er ook niet. Ik kon wel een belafspraak krijgen. 5 maart belt de internist me. Dat is fijn. Ondertussen sta ik op de lijst. Als er iemand uit valt ( dood gaat voor hij aan de beurt is, bedoelen ze vast ) dan kan ik in aanmerking komen voor de de vrij gekomen plaats. Ik zit nu thuis in de ziektewet en slik maagbeschermers en pijnbestrijders. Als ik langer dan een half uur zit, is mijn rug stijf en kan ik haast niet lopen. Slapen gaat slecht van de pijn in buik en rug. Wat de rug pijn te maken heeft met de buikpijn weten we niet. Als de colon succesvol is, en de buikpijn weg, dan kan ik naar de fysio voor de rug. Als de colon geen resultaat geeft, docteren we weer verder. Sorrie voor het gezeur, maar ik most het ff kwijt.
Bericht 945 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

sterkte !!!

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 946 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

HOERA. Vanmorgen om 9 uur belden ze van het ziekenhuis dat er morgen een plekje is. Dus als een speer naar het ziekenhuis voor de recepten, door naar de apho om de recepten om te ruilen voor de poeder. En nu Clean Preppen maar. Om 13:40 heb ik het eerste glas gedronken. Nu om de tien a 15 minuten een glas drinken tot de 4 Liter op zijn. Dus de rest van de dag is het, van pc, naar de keuken, drinken, naar de wc, naar de keuken handen wassen, naar de pc, enzo door. Gelukkig had ik nog niet ontbeten toen ze belden, dus dat scheelt weer. ( wat er niet in zit, hoeft er ook niet uit. )
Morgen ochtend wordt ik gehopen in de Daniel DH.
Hopelijk vinden ze de oorzaak van mijn buikpijn en kunnen ze er wat aan doen.
Bericht 947 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

fijn dat je zo snel toch nog terecht kunt!
sterkte en beterschap :-)

Photobucket
Bericht 948 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Sterkte! kzal voor je duimen:-x
Bericht 949 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De ingreep is netjes en vlot verlopen. Vier poliepen zijn er uit gehaald ( 2 kleintjes en 2 wat grotere ) en deze laatste twee worden opgezonden voor nader onderzoek. De scopist zei wel dat zij niet dacht dat deze poliepen de oorzaak konden zijn van mijn buikpijn. Daar waren ze te klein voor in verhouding tot de darm diameter op die plaats. De pijn veroorzakers moeten dus hoger in de darm zitten. Of de pijn komt niet van de darm. De rest van de middag heb ik thuis wat liggen uit doezelen. En zo juist heb ik maar weer een maag beschermer ingenomen, en een bakje vanillavla met chocovlokken gegeten. ( voorzichtig weer beginnen met eten ). De verdoving van het onderzoek werkt nog een beetje want ik kon zonder kreunen opstaan uit bed. 5 maart heb ik een bel afspraak met de internist over de resultaten van het onderzoek. Ik voel wel dat ik nog steeds buikpijn heb, en dat zal wel toenemen als de verdoving van het onderzoek uit gewerkt is. Wat te doen?
Ik slaap er een nachtje over, en als het morgen inderdaad weer meer pijn is, dan bel ik maar weer naar dijkzigt. Kunnen ze me vast op de lijst zetten voor een DDP of MRI.
Bericht 950 van 1.216
laatste antwoord