De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-09-2002 07:56
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 31-10-2007 13:01
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 31-10-2007 14:44
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 31-10-2007 15:19
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-11-2007 10:55
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-11-2007 15:26
Ja, je wordt maar een keer 11 en onze knul was toch wel zo zenuwachtig. Al weken vertelde hij ons wat hij graag wilde hebben: een nintendo DS. Ach ja, zijn broertje had er ook een voor zijn verjaardag gekregen, dus je snapt wel, dat we die allang in huis hadden verstopt. Ook wilde hij graag een Harry Potter Taart. Via eBay kochten we een setje HP poppetjes en bij de bakker bestelden we een verjaardagstaart. Poppetjes er op en klaar.... Maar wat nu? Geen kaarsjes. De bakker heeft er geen kaarsjes bij gedaan. Nou ja; een verjaardags taart zonder kaarsjes. Wat een domme bakker. Maar gelukkig was het wel lekker. De rest van het weekend heeft hij met zijn DS gegamed en gegamed. Tureluurs wordt je er van. En nu hebben de apen ook al ontdekt dat ze tegen elkaar kunnen wifi-en. (geen idee wat het is, maar ze hebben de grootste lol, dus het zal wel.) Op zijn verjaardags datum zelf, hebben we hem nog wat lego gegeven. Hij heeft ook op school getrakteerd en woensdag heeft hij een zwemfeest: dan gaat hij met mamma en 4 vriendjes naar het zwembad. Helemaal te gek. Naar het zwembad is veeeeel leuker dan naar de mac.
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-11-2007 15:28
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-11-2007 05:47
Van mij hoeft het geen winter te worden. Heb liever het hele jaar 20 tot 25 graden en in de zomer nog ietsje warmer. Hoef je voor de zon ook niet meer naar een of ander tropisch land op vakantie. B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)
De Belevenissen van:

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-11-2007 23:12
Vandaag ontving ik een bruine enveloppe met een aantal papierstrookjes uit de papier vernietiger. Wie stuurt me zijn afval? De afzender was www.the-ict-job.nl en wat blijkt, het is een werving actie van de AIVD. Die zoeken o.a. ICT personeel. Maar hoe komen ze aan mijn adres en hoe weten ze dat ik in de ict werk? Hebben "ze" een "dossier" van mij? Moet ik nu snel mijn antieke arrafat sjaal in paniek verbranden in de wc pot? Mijn "weiger-werk"-button van de revolutiebeweging uit de jaren 70 uit mijn speldjes verzameling verbergen? Of moet ik me toch een beetje gevleid voelen? Er is toch maar belangstelling in me! Zal ik mijn cv eens op monsterboard knallen? Ehhu. Binnenkort weer functionering gesprekken, en in december beoordeling. Zou ik kans maken op een verhoging? Het afgelopen jaar best een leuk aantal cursussen gedaan en certificaten gehaald. Als de beurs crises geen roet in het eten gooit, en de najaar stormen Nederland niet onder water zetten, zou ik dan.....
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-11-2007 23:25
De Belevenissen van:
- Als nieuw markeren