annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Dit weekend vierden we de 9de verjaardag van onze jongste zoon. Hij was op de eerste schooldag jarig, dus kon gelijk in het nieuwe klas lokaal tracteren. Dat vonden de kids wel tof. Woensdag gaf hij zijn kinderfeestje, hij had 5 kindjes uitgenodigd, maar helaas was het voor de meesten te kort vooraf en hadden de mensen al andere afspraken, uit eindelijk kwam er maar 1 kindje. Maar dat was gelukkig ook zijn beste maatje. Later kwamen er nog twee buurkids van op de gallerij er bij en werd het toch nog een speeltuin in onze kleine woonkamer. Deze zaterdag vierden we het met de groote mensen, het groote cadeau en de Pokemontaart. Opi, Omi, Tante Riet, Richard, Gina, en Oom Danny waren samen met broer Reinier en pappa en mamma van de partij. Het werd gezellig! Kelly blies de kaarsje uit, we smikkelden van de taart en toen kwamen de cadeaus. Pokemon kaarten, Pokemon lego ballen, een DS en de bijbehorende Pokemon Rancher. Natuurlijk kreeg Reinier ook een cadeautje. ( Harry Potter kaartspel ). Zondag hebben we lekker uit gerust.
Bericht 841 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Van harte!
Bericht 842 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Alweer een kostbare zaterdag achter de rug. Gisteren gaf de TV in de slaapkamer "de geest" en dus gingen we op internet op zoek naar een nieuwe. Nou zagen we op RadioModern.NL een leuke deawoo, maar die bleek mono. Tja, dat wil je natuurlijk niet. En toen zagen we in eens, (hoe ouderwets,) een papierenreclamefolder van de Blokker. En daar stond een 55 cm toestelletje voor 139 Euro. 21 inch Xiron 5077 DIVX zilver, Nou daar kan je toch niet zonder voor zitten, dus zaterdag ochtend direct naar Keijzerswaard en daar het toestel gekocht. Het was "feest" op het winkelcentrum met iemand die "Swiebertje" deed. (over niet van deze tijd gesproken: het leek nergens op.) Dus maar gauw de tv thuis gebracht en door gereden naar Winkelcentrum Beverwaard: Daar weten ze wel wat feest is! Er was braderie met kermis, een draaimolen, gezellige kraampjes, een fitnes-fietswedstrijd en een kinderjumpwedstrijd. Gezellig! En daar stond ook een kraam van de Blokker: alles halveprijs. Ik dacht nog: als de tv er bij staat, dan weet ik het wel. Maar dat was dus niet zo. Wel een mooie waterkoker, en omdat de onze een beetje lekt, kochten we deze nieuwe. Toen de Lidl en de Hoogvliet in, voor planten, vlees, flessen water, magnetronfrikandellen en Walibizegels. Nog een beetje rond gewandeld (3 flessen shampoo bij zeeman, een rol cadeaupapier bij het kruidvat, milkshakes bij Verhage) Op de telefooncel hing een aanplakbiljetje voor Bingo van Stichting Jumbo. Dat zal toch niet waar zijn, zei ik tegen Miranda, zou Otto weer begonnen zijn? Ik heb het papiertje er af gehaald en mee naar huis genomen. Als ik tijd heb, bel ik maandag het nummer wat er op staat om te vragen of ze zijn wie ik denk dat ze zijn. Ik heb goede herinneringen aan Radio Jumbo en hun koninginnedag feesten op Boulevard Zuid. Zouden ze het zijn? Daarna zijn we gaan eten bij Opi en Omi. Savonds de TV aangesloten in de slaapkamer en de oude tv, onder de trap van de gallerij gezet. Het huis is te klein om kapotte ding te laten staan, dus gewoon naar buiten er mee. Van de week rijden we wel een keer naar de stort, als hij ten minste niet wordt weg gehaald door een knutselaar. Even wat rond gekeken op Hyves. Buurvrouwen, voormalige buurvrouw en kleindochter van Oma Buurvrouw uitgenodigd "Vriend" te worden op hyves. En toen nog maar eens wat oude bekende namen ingevuld. In de bedrijven sectie gekeken bij bedrijven waar ik in het verleden gedetacheerd heb gezeten en daar een aantal een "krabbel" van gezonden. Ja ik begin de Hyvestaal al een beetje te snappen. Kinderen naar bed gebracht en daarna chocolade fantasie bolletjes (ZEGT TOCH GEWOON NEGERZOENEN) gegeten. Nu nog ff bloggen, hond uit laten en dan weer lekker slapen. ( na nog even teletekst gekeken te hebben op onze mooie nieuwe slaapkamer tv. ) Ha.
Bericht 843 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

En nu maar hopen dat de miljeupliesie niet meeleest.

het Nederlandse vingertje

Bericht 844 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

ZEGT TOCH GEWOON NEGERZOENEN die bestaan niet meer!
Bericht 845 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik had toch een breedbeeld genomen,alle zenders zijn aan het overschakelen naar breedbeeld, heb het zelf ook gedaan, tenminste geen zwarte strepen meer onder en boven. 70 centimeter tv voor maar 299 euro van JVC
Bericht 846 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

843 - De tv staat onder de trap, dus niet bij de container. Het is dus geen vuil, maar staat te wachten tot hij wordt op gehaald door iemand. Als de miljeu plietie aan de deur komt en hij noemt mijn mooie oude tv "vuilnis" dan wordt ik heel boos. ( goeie smoes he. )
844 - De reclame voor Boe Boe, Blanke Vla is ook al niet meer op de tv.
855 - Het is maar voor in de slaapkamer (de danisch climax videos uit 80er jaren zijn geen breedbeeld) : Als de tv in de woonkamer stuk gaat kijken we natuurlijk voor een plat een breed model.
Bericht 847 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zal de leeftijd zijn, ik kijk liever wat moderners.
Bericht 848 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De nieuwe waterkoker lekt. Miranda is er mee naar de winkel terug gegaan, maar helaas: "Op braderie artikelen geen garantie; daarom heeft U ook geen bon gehad" Dus je koopt voor 20 euro een lekke water koker en dat is dan een "leuke aanbieding van Blokker" Nou bedankt! Ik werk toch ook voor me geld, en 20 euro is niet nixs. Eigelijk heb ik er nu spijt van dat ik die tv ook bij de blokker heb gehaald. Dat was dan gelukkig niet op de braderie.
Bericht 849 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik heb zin om met die waterkoker de winkel in te gaan en een en ander er mee kapot te slaan.
Maar ja, uit eindelijk kost je dat alleen maar meer.
Bericht 850 van 1.216
laatste antwoord