annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Alarm! Mijn weekend was een uur korter.
Bericht 721 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De week is al weer voorbij. De gasmannen hebben de gas en electro meter vervangen en allemaal nieuwe pijpen aangelegd naar de straat. Vanavond ff schoon maken en daarna alles wat uit de meterkast gekomen is, er weer in proppen. Vandaag op het werk afscheid genomen van Martin, lekker vlaai gegeten.
Bericht 722 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Druk Druk Druk, Vanavond rapport bespreking van de kids op school. Morgen avond naar curses, Overmorgen sleutel in leveren van mijn vaders oude huis. En nog audit lopen, wat ik nu niet kan doen, omdat er niemand anders is met een geldige pas voor het magazijn. Pffff.

Maar wel een glas met eitjes gekregen van de fieldmanager vandaag. En ze zijn al weer op. LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Bericht 723 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Geweldig, marty verkoopt vinyl platen via eBay en heeft echt een geweldige manier van promoten: Hij zet filmpjes op de veilingen waar op je de platen kunt zien en horen draaien, Op zijn overMY pagina heeft hij zelfs een DJ show van een uur. Echt een top idee! ( wel veel werk natuurlijk ) http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=ohexpress
Bericht 724 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vandaag zijn we naar alexanderpolder geweest, bij de ToysRus een paar gamecube spellen gehaald, een lego doos, 2 pokomon ballen, een film van Shaman King en daarna zijn we bij verhage wezen eten. Twee gave oenie vogels bij de kinder menus gekregen. Thuis naar Shaman King gekeken en een beetje geinternet. Morgen gaan we het balkon schoon maken en nieuwe plantjes in de bakken zetten.
Bericht 725 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Anonymous
Niet van toepassing
Wat leuk!
Bericht 726 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Pokemon 4 ever op jetix tv vandaag. En vanavond komen twee vrienden uit halfweg gezellig een avondje kletsen.
Ook heb ik een nieuwe telefoon aangesloten. De oude was kapot. Nu hebben we de AEG D4500 twinset, die lag toch nog in de kast. Batteryen over gezet, stekkers er in en werken. Heerlijk dat bellen via upc/chello.
Bericht 727 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest om mijn alvleesklier te laten na kijken. Er werd een scopyscan gemaakt en alles zag er zo netjes uit dat een punctie niet nodig was. Het is dus bij een scan gebleven. Ik ben wel weer heel moe, en ben de rest van de dag in bed gebleven. Morgen rustig aan weer beginnen met eten. Alles dat goed gaat, ga ik morgen avond toch naar curses. Ik mis deze van vandaag in ieder geval, maar daar moeten ze dan maar begrip voor hebben. Morgen ochtend ff bellen met een collega cursist om te horen wat er behandeld is en of er opdrachten gegeven zijn. Dan kan ik me toch voor bereiden op de avond. En als het echt niet gaat morgen, dan is het niet anders en dan zie ik maandag avond wel weer of het gaat. Gezondheid gaat voor.
Bericht 728 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De curses was heel gezellig en informatief. Ben blij dat ik geweest ben, ik werd door een collega met de auto thuis gebracht, dat scheelde veel tijd. Openbaar vervoer is prima, maar met de auto is het soms toch sneller.
Vandaag nog een bij kom dag. Lekker uit geslapen en straks ga ik met Miranda naar de Lidl. Maandag ga ik weer werken. En dan gelijk savonds weer naar curses. Drukke week te gaan. Maar dat komt wel goed. Weet je waar ik zin in heb. Chocolade met Banaan. Straks maar een doos mee nemen bij de Lidl. Moet kunnen toch.
Bericht 729 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dertig euro voor een rol wc papier?
Het kan op eBay.
http://cgi.ebay.nl/A-WELL_W0QQitemZ110112613071
Bericht 730 van 1.216
laatste antwoord