annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Ah, dank je, dat wist ik niet.
Ff kijken

Maart 2007, 238 bezoekers, gemiddeld 11 per dag,
Feb. 2007, 470 bezoekers, gemiddeld 17 per dag,
Jan, 2007, 555 bezoekers, gemiddeld 18 per dag,

Nou, dat valt tegen.
En bij jouw?
Bericht 711 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Niet dat het op ebay nou zoveel beter gaat:

nr datum aantal dag bezoekers
14. Mar 14, 2007 87
15. Mar 15, 2007 195
16. Mar 16, 2007 45

percentages
My eBay Store - Listings 26.3%
Pagina Andere objecten van verkoper 8.3%
Pagina Mijn feedback 2.4%
Over mij 2.1%
Bericht 712 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Maart 2007, 249 bezoekers, gemiddeld 16 per dag,
Feb. 2007, 398 bezoekers, gemiddeld 14 per dag,
Jan, 2007, 271 bezoekers, gemiddeld 9 per dag.

Het klopt wel dat het aantal bezoekers niets zegt over het aantal bieders of verzamelaars. Soms heb je op 1 dag ineens 40 of 45 bezoekers, die blijkbaar via slinkse wijze in je shop terecht zijn gekomen maar daar niets doen.

Op een andere site (K., lijkt wat op Marktplaats) zijn er meer dan 2100 bezoekers geweest, maar dat heeft in een half jaar tijd slechts één reactie opgeleverd).
Bericht 713 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Nog maar wat cyfers.
refering domains naar mijn eBayshop

1. ebay.nl 87.3%
2. google.nl 4.1%
3. veilingkijker.nl 1.3%
4. allestekoop.com 1.0%
5. google.com 1.0%

de rest is lager dan 1%
Bericht 714 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het zijn de biologische weken bij ons in de kantine.
Dus biologische melk ( van een onbespoten koe? ).
Ik proefde geen verschil.
Bericht 715 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Verkooppraatjes.

Eigenlijk had er een echte koe in de kantine moeten staan.
Bericht 716 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hier ook de biologische weken, kan er nog een diner voor 2 mee winnen ook.
Bericht 717 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Goed nieuws gehad in het ziekenhuis. Er zijn 3 kleine en 1 grote ( 3.5 cm doorsnee ) met de scope uit mijn dunne darm gehaald. Volgend jaar maart terug komen voor een nieuwe dubble balloon edoscopy.
Alleen in april nog ff een alvleesklier onderzoek. (endo-echo-scopy) , maar als dat goed gaan ben ik voorlopig ff ziekenhuis vrij. Hoera.
De auto is gerepareerd, het portier is opnieuw gespoten en ziet er weer uit als nieuw. Helaas 900 euro gekost. Als ik die gast met die kraspen in mijn handen krijg....
Bericht 718 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Er zijn 3 kleine en 1 grote ( 3.5 cm doorsnee )POLIEP met de scope uit mijn dunne darm gehaald
Bericht 719 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Een beetje zitten spelen met de mijn wereld (myworld) paginas van eBay, en de daarbij behorende blog. Nog niet alles helemaal door. Maar dat geeft niet, gewoon een beetje door pielen, dan wordt het wel wat.
Verder deze week weinig aan het veiling gebeuren gedaan, wel wat biedingen gedaan op oki en doki boekjes op Q.
Kelly heeft zo'n boekje gekregen en leest er vol overgave in. Dus rond gekeken voor meer deeltjes. Er zijn er nogal wat. Maar goed, hij hoeft het niet compleet te hebben. Want je weet niet hoe lang hij het leuk blijft vinden.
De raporten die de kids vandaag mee brachten zien er goed uit. Ze komen goed mee. En van de verwachte achterstand zie ik niets op het rapport. Die school moet minder zeuren en gewoon les geven. We spijkeren genoeg bij met ze. Op dit moment kijken we DVDs van the Resque Rangers, Knabbel en Babbel dus, maar dan in een modern jasje. Verder rommel ik wat op eBay. Gezellig de draadjes lezen en straks kijk ik nog ff op de weblogs van de verschillende eBay goeroes. Altijd leuk om een beetje op de hoogte te zijn van de gang van zaken. Misschien moet ik toch maar weer eens wat gaan aanbieden, maar ja, ik heb het eigenlijk te druk met werk en gezondheid. En april ga ik savonds weer naar een nieuwe ITIL Support en Restore curses. Dat wordt weer heel laat thuis savonds en dan nog opdrachten uit voeren ook. Maar goed, ik heb er wel wat aan.
Bericht 720 van 1.216
laatste antwoord