annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

HE Ron van harte en een fijne dag.

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 701 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

gefeliciteerd!!!!

Photobucket
Bericht 702 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dank jullie voor de felicitaties. Ik heb een fijne dag gehad! 48 klinkt erg oud he. Nou ben ik van "middelbare leeftijd". Oei. Maar ik loop nog zonder rekje hoor.
Bericht 703 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

hihihi die Ron
ik ben van hetzelfde bouwjaar, dus ik vind dat hartstikke jong, 48 jaar 😉 of niet??? :-x

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Bericht 704 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Jullie zijn jonge broekjes.;-)

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 705 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

goed hè???:^O

Bericht 706 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik ben weer helemaal op de been. Het is mijn bedoeling morgen weer te gaan werken. Beginnen op vrijdag heeft zo zijn voordeel, dan is het niet zo druk, dus hebben andere collegas de tijd me te helpen, en alles wat ik op vrijdag doe, hoeft niet meer op maandag, dus dan is maandag de week rapportage optijd gereed. Dus ik heb de wekker maar weer vast afgestoft. Vandaag nog even genieten van het waterige zonnetje, op mijn gallerijtje. Boekje er bij, ( mindmapping in de praktijk ), kopje thee en een suikerwafel. Komt helemaal goed. Hond er naast. En als strak de kids uit school komen, kan de oudste gelijk zijn repetitie die hij morgen heeft, met mij gaan doornemen. Kan de jongste nog ff naar het plein. En wat eten we vanavond? Spinazie! hiep hoi.
Bericht 707 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hoeveel bezoekers heb jij gemiddeld per dag in je Q shop Ronald?

Ik zie dat jouw shop al maanden helemaal bovenaan de lijst staat, met goed advies dat je het bij Boortman moet kopen en toch heb je in heel 2007 pas één van je zowat 1500 items verkocht?
Bericht 708 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Verkopen op Q staan totaal niet in relatie mmet het aantal feedbacks, op q geeft maar een enkeling feedback.
Bezoekers aantallen kun je als verkoper op q niet zien. Er zijn geen rapportages beschikbaar.
Op q wordt trouwens ook weinig geboden, de meest dingen gaan weg met qoop-nu.
Bericht 709 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Je hebt toch een Q shop?

Dan kun je via de link Q shop beheren kijken hoeveel bezoekers je shop trekt. Er is een grafiek voor de hele maand. Het is dezelfde pagina waar je ook de koptekst voor je shop hebt ingetypt.

Het klopt dat daar weinig wordt geboden, maar is dat heel veel anders dan op Ebay?
Bericht 710 van 1.216
laatste antwoord