annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Gecondoleerd Ronald

Photobucket
Bericht 681 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gecondoleerd Ronald en gezin,heel veel kracht in de komende tijd.

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 682 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gecondoleerd, heel veel sterkte toegewenst.
Bericht 683 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gecondoleerd Ronald, en heel veel sterkte toegewenst voor nu en de komende tijd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Bericht 684 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Gecondoleerd, heel veel sterkte samen. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Bericht 685 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De crematie van mijn vaders "stoffelijk overschot" heeft gisteren plaats gevonden.
Een rustige ceremonie, met een tiental nabestaanden en buren. Tijdens Over the Rainbow van Rita Reys, daalde zijn kist, en zeiden mijn kids Dag Opa.
De afgelopen dagen ben ik bezig geweest om wat spullen uit zijn huis te halen. Die hebben in middels een plekje in het mijne. Vrijdag ga ik de verschillende instanties bellen en de actes opzenden. Maandag de huisbaas bellen om de huur op te zeggen en een inlever datum af te spreken. Nu nog een manier vinden om zijn woning "veeg schoon" leeg te krijgen, want behalve meubels en kleding, moeten natuurlijk ook de gordijnen en de vloerbedekking er uit.
Bericht 686 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Onze combi magnetron is eindelijk gerepareerd, we gaan hem zo op halen. Hij is nu bij de fabricant zelf geweest, en niet in het IT's reparatie centre. Want bij IT's kregen ze het niet gerepareerd. Hopelijk werkt hij nu weer goed. We laten hem in de winkel uit pakken en testen, want vorige keer kwamen we er thuis achter dat het probleem niet verholpen was, en toen moesten we weer terug. Dus deze keer gelijk in de winkel kijken.
Ik wordt echt heel boos, als hij nog niet goed is.
Bericht 687 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

nog steeds problemen met de magnetron, volgens mij was dat al eventjes aan de gang
waardeloos als je spullen niet goed werken

sterkte nog met het regelen van wat er geregeld moet gaan worden, het zijn geen makkelijke momenten

Bericht 688 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Waar ik al bang voor was. De magnetron is niet gemaakt.
Er staat gewoon op het reparatie rapport, dat de gril hoort aan te gaan bij het voor verwarmen. Het is om gek van te worden. Ik weet zeker dat het niet zo was. En in de gebruiks aanwijzing staat er ook niet over. Het is ook niet logisch, grillen heeft niets te maken met voorverwarmen om te bakken. Bovendien zat het beschadigde display er ook nog op. Kijk we hadden hem een paar weken geleden ingeleverd, en toen hij terug kwam, was het bedienings paneel vervangen, maar het nieuwe exemplaar bleek beschadigd, dat pik ik natuurlijk niet. En toen was de klacht ook niet verhopen, dus terug dat ding. ITs heeft hem op gezonden naar Samsung. Nou zijn we 6 weken verder en nog is er geen Kl. aan gedaan, de klacht is er nog, en het door hen beschadigde front is ook niet vervangen. Ik heb geweigerd het apparaat zo mee te nemen. Ze verzinnen er maar wat op. Dinsdag moeten we terug komen, dan is de hoofdverkoper er en die heeft dan contact gehad met samsung. Nou ik weet al precies wat er gaat gebeuren. Dan staat er gewoon weer een andere lul die zegt dat er niets aan mankeert en dat er aan de beschadiging niets te doen is. Nou ik ga compleet uit me dak in die zaak. Dan kunnen ze er echt de bewaking bij gaan halen. Its sucks.
Bericht 689 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

dreigen met Kassa daar zijn ze reuze bang voor, heeft mijn dochter ook gehad met een tv die 6 keer terug is geweest zonder dat echt verholpen werd.

een hoop bombarie in de zaak met dreigen van Kassa en voilà een nieuwe mocht ze uitzoeken

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket
Bericht 690 van 1.216
laatste antwoord