annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

X-(

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 631 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

bump

handtekening
Bericht 632 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De kerstman kwam aan in Rotterdam met een helicopter op Zestienhoven, daarna ging hij met een arreslee en de cocacola kerst truck naar de Coolsingel. Dus wij gingen met de kids in de regen naar de Coolsingel.

Ruim 3 kwartier te laat kwam de kerstman aan. De kids werden behoorlijk vervelend van het (te-)lange wachten. Ook burgermeester van Opstelten moest duidelijk nog wennen aan de intocht van de kerstman, want tot twee maal toe, noemde hij hem sinterklaas. Ach ja. Hierna gingen we chocomel drinken bij de mac. Want we waren zo koud en nat. Savonds stond de CocaCola kerst truck en de kerstman bij Pathe in Rotterdam, en je kon daar op de foto, met de kerstman. Nou je snapt, daar moesten we op af.
Bericht 633 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Heb jij dat nou ook? Dat je nixs te snoepen kunt pakken in de keuken zonder dat er een hond, vrouw of kind naar je toe komt om duidelijk te maken dat ze ook wat willen.
Zucht.
Bericht 634 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wha, heel herkenbaar. 😄
Bericht 635 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

:^O

Hier gaat het al net zo, alleen geen vrouw....

Bericht 636 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Geen last van en ik heb alles

Photobucket
Bericht 637 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

:^O bij mij alleen de hond.

handtekening
Bericht 638 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

mijn nieuwe puppy mag nog niet snoepen Emilie
Bericht 639 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Geen last van hoor. Kan de hele dag in de keuken zitten eten bij wijze van spreken. Groetjes en prettige kerst.
Bericht 640 van 1.216
laatste antwoord