annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Bedankt voor de uitleg Ien. Maar ik eet geen vlees, dus mij lijkt het niks die palingworst.:-D

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Bericht 581 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Regen, Regen, Regen. Tjonge, en ik was nog wel blij dat ik geen vakantie had opgenomen met die extreem heette dagen, maar nu is het weer nat. Bah. De komende dagen ons maar eens concentreren op binnen activiteiten. We hebben vandaag weer met strijk kralen en plakkers beterschaps kaarten zitten maken. Verder wat ge-internet en tv gekeken. Vanavond eten we zelf gemaakte patat, met kaassouflees en peentjes. En appelmoes. Doei.
Bericht 582 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

het is inderdaad een verschrikking op het moment
hier niet veel anders, maar zo te lezen kunnen jullie je dan ook prima vermaken
fijn weekend

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Bericht 583 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

zaterdag 12-08-2006 Een bezoek aan KidszCity in Utrecht. Het schoolreisje van onze jongste zoon ging dit jaar naar Utrecht, kinder speelparadijs KidszCity. Bij vertrek kregen alle kidsz een vrijkaartje vopr een volgend bezoek. Een slimme zet, want die schoolreis kids komen allemaal apart terug met hun ( betalende ) ouders en broertjes. Zo ook wij. Kelly hield in de auto de hele tijd zijn KidsPaspoort en Vrijkaartje stevig in zijn knuisten en broer Reinier was stinkend jaloers dat hij (nog) niet z'n pasport had. Het was een regenachtige dag, dus een goede gelegenheid voor een binnen activiteit. Helaas reden we een beetje verkeerd, ( afslag te vroeg ) maar gelukkig vonden we het toch nog. Wel opvallend dat het nergens aangegeven staat, geen weg wijs bordjes. En het zit nog al in een "achter af straatje". Maar goed. we hebben het gevonden. Met een hoge stalen trap omhoog en dan melden bij de balie. Ondanks het vrijkaartje kwam de entree toch nog op 22.50 Euro. En wat heb je daar dan voor? Een twee voetbalvelden grote hal vol leuke atracties. Voor de kleinsten is er de ballenbak, glijbanen, doolhof klim ding, mini scelterbaan en een ballonen-draaimolen. Voor de iets grotere is er een reuze klimkasteel met toffe glijbanen, een oerwoud trein, een lasergame zone, een reuze glijbaan, verschillende draaimolens, botsautos. Er is een koffie/snoepbar, een restaurant ( met frituur ) en overal tafeltjes en stoelen. Gratis toiletten. Je kan er ook een kluisje huren om je spullen in te doen, maar die kun je ook in de gratis (onbewaakte) garderobbe hangen.
Uren hebben onze jongens rond gerend, geklommen, gegild, en al het andere wat knullen van die leeftijd plegen te doen als ze los mogen. Het was erg leuk. Maar eerlijk is eerlijk, 22.50 voor 3 personen is wel wat veel. Ook was het eten en drinken duur. 1.80 voor een kartonnen bekertje met koffie! Toch was het een fijne dag. De toiletten waren ook leuk: diverse waren op kinder hoogte, zo ook de wasbakken. Leuk gedaan. Weer veel fotos gemaakt, ook voor de PB site. Er waren dan wel geen PB's alleen een stalen muur met stromend water, maar bij uitzondering mag die er best op. Tegen half zes gingen we weer naar Rotterdam. Ik kwam nog even gevangen te zitten in de lift. Op de alarm-bel werd niet gereageerd, maar gelukkig zag een mevrouw ons staan zwaaien en tikken op het glas. Toen kwam er een man met een sleutel en konden we er weer uit klimmen. Benauwde momenten, hadden we maar gewoon met de strap moeten gaan, luiheid word gestraft, blijkt maar weer. Lekker naar de auto en weer opweg. Het had blijkbaar goed door geregend want het was buiten overal nat. Binnen niets van gemerkt.
Bericht 584 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Slagharen. "Waarom zoeken jullie het toch altijd zover, dichter bij huis is toch ook wel wat leuks?", deze met schouder ophalen beantwoorde vraag, schiet door mijn hoofd als we na een uren durende rit, een tussen stop maken bij Esso tankstation Vanenburg langs de A28 ( vlak voor afrit 10 ). We drinken wat drinken en maken de zak zoute rijen ( ongeloofelijk lekker ) open. Na wat heen en weer lopen en slappe rek en strek bewegingen, gaan we weer verder. We nemen afslag 22 en moeten dan nog een heeeeeeel eind over een smalle weg, dwars door twee dorpen. De benzine is hier wel 9 cent goedkoper dan we in Rotterdam betalen. Aangekomen bij Slagharen parkeren we de toettoet en gaan allemaal in de rij staan voor de toiletten. Dan een brug over en het park in. We zijn er nog nooit eerder geweest, maar van de buurvrouw hadden we gehoord dat het tegen viel. Zij had een huisje met pony gehuurt en dat was dan ook het enige wat haar kid leuk vond, die pony dus. Verder was er nergens wat aan. Nou dat wilden we wel eens met eigen ogen zien. We bergen de tassen met eten en drinken op in de gratis bagage kluisjes ( het zelf mee gebrachte hangslot past prima ). Eerst maar eens wandelen over de MainStreet. Verschillende eet en snoep en souvenir winkeltjes van buiten in country style. We bezoeken een cd shop, veel Hollandse Piraten muziek cds/dvds Grad Damen en conculega's. Dan beginnen we maar eens met het bezoeken van de atracties. De monorail, Het Waterorgel, In de watersplash met boomstam van een waterheuvel af. In een achtbaan trein. En overal in de rij wachten. Tja, het is niet anders. De kids hebben lol en daar gaat het om. Dan willen ze in de kabelbaan. Nou heb ik hoogte vrees, maar ja je ken ze ook niet alleen laten gaan, dus ik ook in dat ding, nou moet ik zeggen het heeft toch wel wat zo boven de mensen zweven, bij diverse dames keek je zo de spaarpot in. Maar ik vond het toch wel eng. Daarna in de onderwater boten. We gingen regelmatig eten en drinken halen uit onze tassen in de bagage ruimte. Tegen half 5 werd het tijd voor een warme hap. We gingen zitten bij een kinderwaterspuitbak, en aten patat met kroketten en frinkandellen. De kids gingen in de draaimolen ( rond een planeet/maan ) en nog maar eens in de monorail, er was ook een tentoonstellings ruimte met fotos en kranten artikelen over Slagharen. Rond 8 uur was er een grootte parade. Steltlopers, clowns, praalwagens met dansfiguren. Toen ging het park sluiten en gingen we weer naar huis. De heledag mooi weer gehad, maar nu werd het wel heel snel donker, en ja hoor Regen en Onweer. Donders. En donker! En dat op een onverlichte smalle weg. Erg onprettig. We passeerden de dorpen en keken uit naar de oprit van de snelweg richting Zwolle. Plots zagen we een richting aanwijzer met Zwolle, dus wij links af. Maar het ging fout, we gingen voor de rotonde langs ( we zagen in het donker niet dat het een rotonde was ) en toen waren we in eens op de paralel weg, links van de snelweg. Zucht. Keren dus maar en weer naar het kruis punt. Toen zagen we dat het een rotonde was, en kwam het toch nog goed. Bij het eerst volgende station getankt. En weer verder door het noodweer. Nog steeds veel te donker. We gingen twijfelen of we niet beter konden stoppen en afwachten Maar we zagen nergens een verlichte stop plaats, dus maar door sukkelen met 80 op de rechter baan. In de buurt van Utrecht stopte het met regenen en ging het weer beter. Tegen elf uur savonds waren we thuis. Een lange, maar leuke dag.
Bericht 585 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De vakantie zit er weer op. De kids gaan morgen weer naar school. En dat zal wel even wennen zijn, want ze zijn allebij over, en gaan dus naar een nieuwe klas, met nieuwe juffen. Er komen wat nieuwe kindjes bij in de klassen en een aantal oude vriendjes zijn blijven zitten of van klas veranderd. Een spannende tijd van kennis maken en uit proberen. Ik ben benieuwd waar ze mee thuis komen. Zelf ga ik dinsdag weer werken. Ik ben benieuwd of alles in orde is, of dat ik een chaos op te ruimen krijg.
In ieder geval verheug ik me wel weer op het dagelijkse bezoek aan de kantine. ( vreetzak ).
Bericht 586 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Werk ze morgen.

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening
Bericht 587 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Heel hard gewerkt de afgelopen 4 dagen. Er lag een hele stapel mutatieforms die ik moest controleren en verwerken in de juiste sheets. Helaas was te druk geweest om mijn administratie werk door iemand te laten over nemen. Dus ik kon het inderdaad alsnog allemaal gaan doen. zucht.
Verder moesten er 1090 etiketten worden gemaakt voor het pc vervang project, en kwamen er stapels containers met pcs het magazijn binnen vliegen ( voor het project ) nou, vliegen is niet het juiste woord, ik heb me het schompes lopen duwen tegen die karren. En toen kwamen er ook nog bestellingen binnen en diverse reparaties. Een helse week dus. A.S. maandag als een speer twee laptops gereed maken en dan maar hopen dat er voor de week daarna wel vervanging is, want dan ga ik naar het ziekenhuis. Ik wacht het allemaal maar weer af. In ieder geval was er donderdag lekker sate in de kantine. Dus dat was wel weer fijn.
Bericht 588 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

succes Ron ....:-)

Bericht 589 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wat een ellende, ben ik alweer aan de "dunne", zwart water is alles wat er nog uit komt. En natuurlijk mn aanbeien weer kapot. Maar gelukkig heb je tegenwoordig sperti cooling Gel. Dat is wat dunner dan de gewone sperti en wat frisser. ( mintje er bij? ). Maar goed, ik weet het ook niet. Vandaag naar de tandarts geweest, geen gaatjes, alleen tandsteen laten verwijderen. Oudste zoon kreeg zijn eerste fluor behandeling. En maar kwijlen in dat bakje. Ha. Ik ben maar zo gaan staan dat zijn jongere broer het niet kon zien, anders gaat hij hem er misschien mee plagen. En dat is niet nodig. Nog een paar dagen werken, en dan ben ik weer even vrij van wege mijn ziekenhuis behandeling. Dus dan moeten de kopertjes maar even gedult hebben.
Bericht 590 van 1.216
laatste antwoord