annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Da's broodbeleg.
Heerlijk.

Bericht 571 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

goede vraag voor het quizdraadje
het schijnt dus niet van paling gemaakt te zijn, maar is een varkensvleesprodukt

ik vond o.a. dit met googelen:
Palingworst heet palingworst,omdat de worst voor het eerst is gemaakt door de heer P.Paoling, vooral in de koude oorlog was deze worst zeer populair,omdat deze worst goed kon dienen als gevechtsinstrument.
Hij was uiterst goed inzetbaar, in het water maar ook op land een flinke mep met een poalingworst is echt vernietigend en heeft voor vele overwinningen gezorgd.
Later werd de naam poalingworst verbasterd naar palingworst,dat is de worst die nu hedendaags in de schappen van de winkel te vinden is.De worst wordt nu steeds minder ingezet in tijden van onrust,maar te meer in de huiselijke sfeer onder het genot van een over de tong rollende gele rakker.Meer informatie is niet te vinden omdat de documenten niet geheel zijn vrijgegeven ( staatsgeheim)

ik vind het wel lekker, maar het is wel vettig

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Bericht 572 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Paling worst op brood, met zure bommen. Lekkerrrrrrrrrrr. Gelijk op het boodschappenlijstje gezet. Miran gaat toch morgen weer naar de super ( hoogvliet ), of naar de markt. Weet je wat ook lekker is; cornetbeef uit blik met smeerkaas op je brood. en dan zurebommen en zilveruitjes er op. Hmmm eten. Laat ik er maar snel over op houden.
Vandaag weer een rustdag gehouden, Miran is op stap met dr moeder, en ik ben met de kids aan het klungelen met strijkkralen. Ze willen wens kaarten maken. Dat is lachen.
Bericht 573 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het zou verboden moeten worden
Emilie
"Whistle While You Twurk"
Bericht 574 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

wat zou verboden moeten worden Emilie??

Bericht 575 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

De paling.......wordt met uitsterven bedreigdX-(
Emilie
Bericht 576 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

is toch zielug:_|
Emilie
Bericht 577 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

palingworst word niet van paling gemaakt
er is nog een poging geweest om het als 1 april grap te brengen, dat de palingworst wel degelijk van paling werd gemaakt, compleet met tegenactie en al

Bericht 578 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

waar het ook van gemaakt is........maakt mij niet uit....ik eet het niet veels te vet en het stinkt
Emilie
Bericht 579 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

en een samenvoeging van een paling en een worst is al helemaal van de zotte
Emilie
Bericht 580 van 1.216
laatste antwoord