Een heerlijke vrije dag gehad vandaag. Lekker gesnipperd. Smorgen naar de Fossil shop in de koopgoot geweest, ik wacht namelijk al een paar maanden op een nieuw bandje voor mijn MT horloge. Maar helaas nog niet binnen, daarom het horloge nu maar laten op zenden, dan kunnen ze de reparatie centrale kijken of ze een passende vervangende band op kunnen zetten, want nog langer wachten op een nieuw origineel leek me zinloos. Dus ik ben benieuwd of de zelfde kleur nog te vinden is. Daarna naar de Donut shop in metro station Beurs geweest. 1.10 euro voor een donut is wel wat duur, maar hij was wel LEKKERRRRRR. Met roze glace er op. Haha. Daarna naar zwembad de Fakkel in Ridderkerk, dat zijn ze ana het op knappen, dus er was geen water in het bad, en er werd door de werklui, druk getegeld en gevoegd. Een leuk gezicht. Van uit het restaurant was dat een mooi gezicht en de IJsthee zorgde voor de nodige verkwikking. De benzine bij het stationnetje aan de overkant van het zwembad, was weer 2 cent lager dan maandag, dus gelijk de tank maar ff bij gevult. En toen, flux naar de Hoogvliet supermarkt voor een paar pakken ijs. Natuurlijk heel vrolijk alle zingende poppen aangezet, dat personeel daar in de zaak HAAT me. HAHA. En toen weer naar huis. Zo een snipperdag in de zon, dat geeft je weer energie en een stukje levens vreugd. Morgen weer werken. En dat is ook prima.