annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

JAAAA Danny, jouw linkje bracht mij op het juiste spoor.
De PC_Dockter strikes again.
Mijn Dank
Bericht 511 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo beste mensen, de kids moeten nog 1 week naar school en dan is het weer mei vakantie. Ik ben niet van plan weer overal met ze naar toe te hollen. Deze maal blijven we maar eens lekker in de buurt. Anders worden ze echt te veel verwend.
Bericht 512 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

A.s. Maandag, 1 mei, ben ik 10 jaar in dienst bij mijn huidige werkgever. Ik krijg dat in ieder geval twee extra snipper dagen. Hopelijk krijg ik ook nog een financiele bonus voor mijn hondse-trouw. Dat zou mooi zijn, want de kids zeuren me gek. Ze willen een tv op hun kamer. Nou kosten die kleine tvs niet meer zo veel, voor 129E heb je al een aardig dingetje bij de kwarwei.
met dvd speler er in. Dus kunnen ze dan lekker kijken.
Ik gun het ze van harte. En het geeft mij wat rust, want nu is het toch vaak zo dat de een het een wil zien en de andere het andere, of andersom. Ha. Leuke zin.
Ik ga naar huis. BLOEMKOOL eten.
Tot lekker.
Bericht 513 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

En er is nooit iets op. yourquestion
Bericht 514 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ho ho, ze krijgen geen kabel aansluiting. Ze kunnen op hun tvs alleen dvds afspelen. Het moet niet te gek worden natuurlijk.
Vandaag zijn we naar de Beijerlandselaan geweest, daar is het op koninginnedag altijd lekker druk en gezellig, Kids zitten met hun spulletjes op een deken of tapijtje, en er zijn honderden kraampjes met leuke spullen. Van alles te eten en veel muziek. We hebben inktpatronen voor onze printer gekocht, en een reuze zak haarbandjes. Lekkere kabab gegeten en toen weer naar huis. Ik zag nog iemand staan met een MacDonalds Memory Game, echt een grote doos, nooit eerder gezien. Maar 15 Euro vond ik toch te gek. Ik heb ook nog even staan twijfelen over een lamp met klok, voor 8 euro. Leuk ding, maar waar moet je het zetten, ons huis is al zo vol.
Bericht 515 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Er is 1 koninginnedag die ik nooit zal vergeten. Ik zat nog op de lagere school en ik speelde die dag op het Pynackerplein in Rotterdam. Er reed een auto met laadbak rond het plein en er stonden twee mannen boven op, die steeds buttons op de straat gooiden. Alle kids renden daar achter aan en raapten ze op. Ze waren orange, er stond een leeuw op en de tekst : Gezegend het land met een Konings Kind. Ik had mijn zakken vol van die dingen, Maar weet niet waar ze uit eindelijk gebleven zijn. Wie weet het jaartal? Heeft nog iemand zo een button? Werden deze ook in anders steden uit gedeeld? Graag Uw reacties.
Bericht 516 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vandaag kreeg ik een mooie bos bloemen van mijn werkgever om dat ik maandag 10 jaar in dienst was. Een paar dagen te laat, maar toch leuk. Ook kreeg ik een felicitatie brief en daar stond in dat ik een half bruto maand salaris als een malige bonus krijg. Hoera. Kan ik de waterschapsbelasting mooi van betalen.
Vandaag ben ik ook naar Utrecht geweest, bij het EXIN examen gedaan voor Itil, Practitionair Release and Control. En ik ben geslaagd! Ja dat is goed nieuws. Zo is mijn kleine salaris verhoging aan het eind van dit jaar weer veilig gesteld. Nu nog even een training conflict hantering en ik heb weer goed mijn best gedaan dit jaar.
Hopelijk komt Itil Pr. Support and Delivery ook snel als nederlands talig examen beschikbaar, dan ga ik die opleiding ook doen, want dat is spekkie naar mijn bekkie. Het ziet er dan naar uit dat ik kan door stromen naar het volgende functie niveau. Zou leuk zijn toch. Ach, meer dan mijn best kan ik niet doen. Zo morgen weer een lekkere normale volle werkdag, 2 laptops inrichtten voor een project in Koeweit en een kleine magazijn audit uit voeren. Ik wil namelijk van de registratie van JetDirect-kaarten af. Maar dan moet ik eerst weten in welke printers er al zo een ding zit. Anders klopt de voorraad niet en kan ik de lijst niet sluiten. Morgen dus weer een drukke dag. Ook gaan we morgen avond de oude studio ruimte helemaal leeg halen bij de omroep. Binnen kort zet ik dus wat Teac cassettedecks op de veiling. En er moet ook nog een Nakamischi autoreverse staan. Maar goed dat wordt wel weekend werk, want ik moet het eerst allemaal testen en op poetsen. Tot veils dus maar weer.
Bericht 517 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Een heerlijke vrije dag gehad vandaag. Lekker gesnipperd. Smorgen naar de Fossil shop in de koopgoot geweest, ik wacht namelijk al een paar maanden op een nieuw bandje voor mijn MT horloge. Maar helaas nog niet binnen, daarom het horloge nu maar laten op zenden, dan kunnen ze de reparatie centrale kijken of ze een passende vervangende band op kunnen zetten, want nog langer wachten op een nieuw origineel leek me zinloos. Dus ik ben benieuwd of de zelfde kleur nog te vinden is. Daarna naar de Donut shop in metro station Beurs geweest. 1.10 euro voor een donut is wel wat duur, maar hij was wel LEKKERRRRRR. Met roze glace er op. Haha. Daarna naar zwembad de Fakkel in Ridderkerk, dat zijn ze ana het op knappen, dus er was geen water in het bad, en er werd door de werklui, druk getegeld en gevoegd. Een leuk gezicht. Van uit het restaurant was dat een mooi gezicht en de IJsthee zorgde voor de nodige verkwikking. De benzine bij het stationnetje aan de overkant van het zwembad, was weer 2 cent lager dan maandag, dus gelijk de tank maar ff bij gevult. En toen, flux naar de Hoogvliet supermarkt voor een paar pakken ijs. Natuurlijk heel vrolijk alle zingende poppen aangezet, dat personeel daar in de zaak HAAT me. HAHA. En toen weer naar huis. Zo een snipperdag in de zon, dat geeft je weer energie en een stukje levens vreugd. Morgen weer werken. En dat is ook prima.
Bericht 518 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Echt weer een vrijdag vandaag, de afdeling lijkt wel uitgestorven. Omdat er blijkbaar veel mensen vrij hebben genomen zijn er ook weinig storings meldingen, en is er voor mij ook weinig in en uit te leveren. Ben wel de hele dag bezig met laptops preppen en heb een kleine inventarisatie gehouden van voorraad materiaal. Maar dat is het dan ook wel. Verder maar een beetje op ebay rond gekeken. Niet echt wat gevonden om aan te schaffen. Heb wel wat verbaasd gekeken naar het succes van Mystery Envellopes, Gifts. Daar zou ik nou nooit aan mee doen. Maar anderen blijkbaar wel. Hoe staat dat met jullie, en wat was het mystery uit eindelijk?
Bericht 519 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Een vrije dag, lekker thuis op ruimen, een doos met oude diskettes, een spindel cdroms met mp3 shit, dozen met tijdschriften, 3 mappen met curses materiaal, twee vuilniszakken vol met kabels, stopcontacten, beugels, stekkers, lampen, doosjes met schroeven, etc etc : in de container er mee. Maar ach hemel, de buurvrouw heeft een cd van BENNY NEYMAN op stsan. Ja zo komt de dag wel om .
Bericht 520 van 1.216
laatste antwoord