annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

u maakt nogal eens wat mee
Bericht 501 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

wie gebruikt er nog windoos98 deze dagen, turboo is alleen kompatibul met ikspee.
Bericht 502 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

App.mdb staat op de juiste plaats, en is niet readonly.
Turbo Lister kan wel werken onder w98, maar dan moet je de mdac driver apart installeren. Dat heb ik gedaan.
Tot eergisteren werkte het probleemloos. Maar de laatste security update van microsoft heeft iets veranderd.
Iemand enig idee hoe ik de laatste patch weer ongedaan kan maken, onder xp gaat dat via programma beheer, maar onder w98 staan daar de updates niet bij.
Bericht 503 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Via windows update kon ik de laatst geinstalleerde vinden:
Geslaagd vrijdag 14 april 2006 KB911562: Beveiligingsupdate voor Microsoft Data Access Components 2.8
Dus toch die MDAC die problemen geeft. Oude mdac versie er over heen gezet, maar geen result.
Hoe maak ik KB911562 patch ongedaan, zonder mijn systeem te hoeven her inrichten?
Bericht 504 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het is bijna onmogelijk het terug te draaien, de kans dat het fout gaat is groot.

Heb dit inmiddels op diverse fora gelezen.

En dit staat bij Bill op de site:

http://support.microsoft.com/kb/311720

Groetjes Danny
Bericht 505 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het werkt weer! Ik heb mdac gedeinstalleerd, door gebruik te maken van de uninstall switch. Vervolgens de oude versie geinstalleerd, en in het register de versie nummering op 2.8 gezet, zodat mister B. zijn autoupdate denkt dat de nieuwe versie er op staat.
Bericht 506 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Proficiat, een knap staaltje werk. yourquestion
Bericht 507 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dus zoals in het linkje van me aangegeven
Bericht 508 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hoi,

Ik zou u graag wat willen vragen, omdat ik nergens het antwoord kan vinden. Kunt u mij uitleggen wat een postwissel is? Hoe werkt dat.

Hartstikke bedankt alvas!!

Groetjes!
Bericht 509 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vraag volgende keer stellen bij internationaal kopen verkopen, dit is een café.
zie:
http://forums.ebay.nl/thread.jspa?messageID=300142319&forumID=1003#300142319

Life starts at 180

Life starts at 180
Bericht 510 van 1.216
laatste antwoord