annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Ja, het kan nog.
Van harte gefeliciteerd hoor.

Bericht 471 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het is weer zover. Gisteren was het weer valentijnsdag. Het zo commercieel geworden dat ik me afvraag waarom ik het niet gewoon boycot?! Wie het antwoord erop heeft mag het zeggen. Zelf denk ik dat we de aandacht gewoonweg te leuk vinden. Wie wil er niet kaartjes in de brievenbus vinden van een stille liefde? Het is toch goed voor jezelf om te weten dat je geliefd bent. Ik was dan ook blij verrast dat mijn bed vol lag met opgeblazen hart ballonnen. Je krijgt dan vanzelf een glimlach om je mond. Je lacht gewoonweg omdat je weet dat je aardig gevonden wordt. En we weten allemaal dat lachen gezond is. Daarnaast wordt je er aantrekkelijker van! Wie valt er nou op een verdrietig of een beetje boos kijkend persoon? Begin de lach iedere dag... Omdat lachen mag!
Bericht 472 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Heb je wel geslapen? ;-)

oranje~ PDA says: Groetjes van het 24/7 eBay-spook!

I De Bezetter

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

I am allergic to alcoholics

Bericht 473 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wat een dag. Bleken de oelewappers gisteren de karren met karton en piepschuim niet op de gang gezet te hebben. En ik had het nog zo nadrukkelijk gevraagd, gemaild en overgebeld. Zucht. Dus boos mailtje gezonden. En natuurlijk weer gepikeerd mailtje terug gekregen. Tjonge wat zijn we weer gezellig met ze alle. Moe wordt ik er in ieder geval wel van. Gelukkig zijn de bestelde muizen en verleng kabels eindelijk geleverd. Morgen 3 laptops uitleveren en PCs preppen. Dan zijn we weer helemaal bij.
En dan krijg ik natuurlijk ook een gepikeerd emailtje terug van de andere oelewapper die er vandaag niet was, en die mijn boze mailtje pas morgen leest.
Morgen dus weer een Happy Day Is Here Again.
Thuis gekomen bleek mijn jongste zoon koorts te hebben, Kindje met Griep zullen we maar denken. Warme chocomel van boven er in, kinder parcetal van ondere er in, en naar zn warme bedje. Zo direct nog ff voorlezen.
Hopelijk is hij morgen beter.
Bericht 474 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

niet zo mooi dat ie wat ziekjes is, komt vast wel weer goed, hij is niet voor 1 gat te vangen.
en ja als iedereen ook precies zich aan afspraken hield was het leven een stuk simpeler.

Groetjes je misschien wel aanstaande collega
Bericht 475 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

ik weet niet waar je werkt, Ronald, maar als ik jouw verhalen lees ben ik altijd blij dat er op mijn bedrijfje maar 3 mensen werken en we een zeer direct en plezierig contact hebben (dat moet ook wel, dan)

desondanks lees ik je berichtjes altijd graag, sterkte met jullie zieke kind!

Maarten

Maarten
Bericht 476 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Broodje Roer ei gegeten in de kantine, af en toe moet je een risico durven nemen. Want zonder risicos geen avonturen en zonder avonturen maak je niets mee, en als je niets mee maakt, be-leef je niets. en leef je eigenlijk ook niet. Zo red dat broodje kleffe zooi op twee manieren mijn leven. Ik heb geen honger meer, en ik maak weer wat mee. Trillseeker. Ja als het niet goed blijkt te zijn kunnen je dagen trillen.
Maar als ik zo mijn collega zie met zijn halfje brood en potje pinda kaas. ... Dan was mijn keuze zo gek nog niet. Lang leve het leven. Beleef het maar.
Bericht 477 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wie heb dat afgeschaft dan? Deze gedachte kwam spontaan bij me op, toen ik het woord "rolveger" op googlede. We hebben namelijk net een leuk tapijtje in de woon kamer gelegt, ( niet perzisch hoor, we hebben een langharige hond, dus we hebben al iets om onze nek over te breken ). En dat tapijt moet wel schoon blijven. Maar iedere dag zuigen is ook niet alles. Dus dacht ik aan een rolveger. Nou mijn vrouw had geen idee wat het was, dus ik wilde dat even voor haar op googlen.
En wat vond ik? Een echt te gek coole web-log over dingen van vroeger. "jeugdsentiment" Wat een geweldig idee. Helaas mag ik de url hier niet vermelden. Ik heb er de rest van de avond op zitten lezen, waar door er van zuigen weer geen sprake was. Effin. Die rolvegers worden blijkbaar niet meer gemaakt. Jammer. Een handig ding, mijn ouders hadden er een, en dat was echt makkelijk. Maar helaas, verdwenen. Net als de kunstof-harmonica-douche-deur, bestaat ook niet meer, Vouwdeur heette dat. Nou, probeer dat nog maar eens op de kop te tikken. Uit-de-Tijd. Net als zoveel ander goeds van vroeger; zoals "Potverdikkie", een kreet die in de middeleeuwen net zo bekend wat als het hedendaagse "wereld-wijde-pandomie" bij ophok-hobbie-isten. Kom daar nog maar eens om. Wie heb dat afgeschaft dan?
Bericht 478 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ik denk Pim B-)

Hier staat nog wel zo'n ding, jaar geleden gekocht bij Lidl.

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Bericht 479 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Er komt nieuw album van Dieter Bohlen. Niet onder de naam Blue System, of Modern Talking, maar onder zijn eigen naam. En dat is de eerste keer, want hij heeft wel meer solo materiaal uit gebracht, maar dan onder andere namen. Zodra het uit is, staat voor ons dus een ritje naar Duitsland op de agenda.
Bericht 480 van 1.216
laatste antwoord