annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Aaaaa Alweer de combi magnetron kapot. Net als de vorige twee gaf deze spontaan een blauwe walm en dan nixs meer.
Terug naar de sligro dat ding. Ik heb er nu echt genoeg van. Dus achter in de auto en gelijk er op af. En ja hoor ze hadden 45 van de exemplaren verkocht en er waren er maar drie met klachten, dus twee van mij en 1 van een ander. En dit was dus de volgende. Zal wel. Pffffff.
Effin. We kregen ons geld terug. En daar staan we dan. Met een lege plek in de keuken. Wat nu? Toch wil ik een combi. Want af en toe een cake-je bakken is toch lekker.
Wie heeft er een tip? Wat voor merk blijft het wel doen.
Bericht 461 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

wij hebben een Whirlpool, doet het al jaren prima
maar de prijs was er ook wel naar

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 462 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

We hebben een nieuwe combi-magnetron. Deze maal een Samsung C138STF. Meer dan twee maal zo duur als de Prima Donna die we eerst hadden, maar ook wel completer. Hier zaten meer bakplaten bij, en zelfs een spies om een kip op te grillen. Vandaag de eerste magnetron kroket er in heet gemaakt en later popcorn gepopt. Gaat allemaal goed. Wel ff wennen die andere knoppen. Komende week gaan we er voor het eerst in bakken. Ik ben benieuwd.
Miranda is geweigert voor de aanvullende tandarts verzekering om dat er ooit twee wortelkanaal behandelingen zijn gedaan. Zilveren kruis is bang dat er kronen op moeten. Gelul want de betreffende kiezen zijn inmiddels getrokken. Dus we gaan tegen de afwijzing bezwaar aan tekenen. Ook is de verzekering nog niet omgezet naar het collectieve tarief van mijn werkgever.
Wat een gedoe. Het gaat wel hardachteruit met de welvaart en gezondheids zekerheid in ons land.
Maar goed, geen politiek hier.
Bericht 463 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Samsung is goedkoop en meestal degelijk.

Die andere was rotzooi, maar dat had je aan de prijs al kunnen zien.

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Groetjes van het 24/7 eBayspook!

Handtekening aanpassen!
Bericht 464 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Na een aantal miskopen heb ik 4 jaar geleden een Daewoo gekocht. Niet bepaald goedkoop maar hij doet dus al die tijd wel precies wat ie moet doen. 🙂

Hopelijk blijft ie dat nog vele jaren doen :^O
Image hosted by Photobucket.com

Bericht 465 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo, het werkoverleg is weer voorbij, lekker kort deze keer. Er zijn 30 telefoons binnen gekomen en die ga ik ff inboeken. Dan heb ik nog wat laptops te preppen. En ga ik me met de verhuizingen bemoeien. Een lekkere drukke dag vandaag. Dus dit keer een korte posting.
Bericht 466 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Goed nieuws, de combi doet het nog steeds. haha.
Vanavond gekeken naar Het Zonnetje In Huis, wat lachen die Kraaijkamps. Verder lekkere stroopwafels gegeten.
De kinderen vroeg naar bed. En nu ga ik nog ff lekker winkelen op ebay.
Bericht 467 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Vanmorgen belde mijn vrouw me op, op het werk. ( dat doet ze iedere dag, dus dat verbaasde me niet ), maar ze zei:
Vergeet je het niet? Dus ik dacht ze bedoelt valentijns dag. Ahum. Dus, is zeg, tis morgen pas hoor.
Nee man, zei mijn vrouw. Vandaag, Van..Daaaaaag. Uhuh
Tja, zei ik wat bedoel je? Zucht, deed mijn vrouw, vandaag zijn we 125 maanden getrouwd. .............
Vrouwen, waar die niet allemaal op letten. ( om je maar een bosje bloemen mee te laten brengen ).
Bericht 468 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Bericht 469 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

je zou er bijna een speciaal draadje voor opstarten ... B-)

Gefeliciteerd Ronald en wederhelft :)

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Groetjes van het 24/7 eBayspook!

Handtekening aanpassen!
Bericht 470 van 1.216
laatste antwoord