annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Sterkte Ronald

Bericht 381 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

heel veel sterkte en suc6!
Ik Ben Tegen Prikbordschorsing

Bericht 382 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Alles is goed gegaan in het ziekenhuis, de scopy viel mee. Helaas had de nieuwe spoelvloeistof niet goed gewerkt, waardoor de darm niet schoon genoeg was om veel gezwellen te kunnen verwijderen. Maar 1 grote hebben ze toch gedaan. Ik heb overal door heen geslapen en bijna niets gemerkt. Alleen 1 keer moest ik me omdraaien, en toen was ik wel even wakker, maar niets gevoelt dus.
Dit jaar laat ik niets meer doen, ik heb mijn portie wel gehad vindt ik. Tenzij ik natuurlijk pijn klachten krijg, dan is het niet anders. Maandag weer naar het werk, ben nu nog moe en duizelig. Dus ga zo weer naar bed. Net alle pakjes in gepakt en die brengt mijn vrouw nu naar het postkantoor. Kon ik ff snel achter de laptop. hihi.
Maar goed, ik zie dat vrijdag, zaterdag en zondag weer 1euro dagen zijn. Dus morgen ochtend maar eens een backup van de lister opzoeken op de cdroms. Moet toch nog wat aardig items hebben staan die er nog eens op kunnen.
Als ik me fit voel, anders gaat het over.
Gezondheid gaat voor. Zo nu een kop vanilla vla met chocolade korrels en wat maria kaakjes. Dan weer naar bed.
Bericht 383 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

sterkte en doe het rustig aan!

Zonder de dalen geniet je niet van de pieken.

....BEPBEP

Bericht 384 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

sterkte en beterschap

enne ook van mij: rustig aan doen:-)

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd:"Jan houdt van fietsen, Els houdt van lopen.
Als ze samen naar school moeten zullen ze een step moeten kopen."

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 385 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dank voor al julle goede wensen. Ik ben weer helemaal op de been. Vrijdag bezig geweest met items plaatsen voor de 1-euro-FLD, ik had nog wat single cds die al een tijdje in de weg liggen. Dus ik dacht, hup, maar weer eens op ebay. En als ik ze niet kwijt raak is het ook niet erg, dan gooi ik ze gewoon op Q er bij. Maandag ga ik weer werken. Gelijk maar vroeg beginnen want voor 12 uur moet de week rapportage af zijn. Dus ik moet in 1 ochtend het werk van een hele week doen ( administratief gezien dan ). Dus dat is een kwestie van alle mutaties in kloppen. Controleren komt later wel. Eerst maar zorgen dat de aantallen over eenkomen. Loop ik in de rest van de week de te naam stellingen wel na. Dan nog FAMILIE NIEUWS. Kelly is in het zwembad omver geduwd en heeft een tand door zijn lip. En dinsdag zijn mijn vrouwtje en ik 10 JAAR GETROUWD. hiep hiep hiep hiep Hooooeeeera. Ik heb de slingers van de vorige verjaardag maar laten hangen.
Bericht 386 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Fijn dat je weer opgeknapt bent.

Suc6 maandag met het werk (pffff, wordt zweten)

en alvast een hele leuke dag dinsdag, maak er wat moois van

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd: Pluk het moment (een hele dag lukt je toch niet).

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 387 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Fijne dag dinsdag .

Image hosted by Photobucket.com

handtekening
Bericht 388 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het huwelijks feestje is gezellig verlopen. In middels hebben we de gewone draad des levens weer opgepikt.
Deze zaterdag zijn we naar AHOY geweest, de platen en cd beurs. En de volgende 45 toeren plaatjes ( singles 7 inch ) heb ik gekocht:
Bonnie Tylor - Fools Lullaby
Bonnie Tylor - Bitter Blue
Fancy - Slice Me Nice
Les McKeown - Its a Game
Les Mckeown - Love is just a Breath Away
Bad Boys Blue - Youre a Woman
Modern Talking - Brother Louie ( UK persing )

Naar mijn idee waren er veel minder verkopers dan andere jaren, en veel te weinig internationale verkopers. Slechts 1 duitse verkoper en 1 Britse kwam ik tegen. Geen Zuid Afrikaanse of Deense persingen gevonden.
Helaas. Deze ahoy beurs zal ik volgend jaar niet meer bezoeken.
Hopelijk is er meer en beter aanbod bij de beurs in Utrecht.
Bericht 389 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Hoe staat het FLD-onderzoek ervoor?

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS

Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?

Bericht 390 van 1.216
laatste antwoord