annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

Re: De Belevenissen van:

Hahaha, nou snap ik deze ook;

thecollector0-0 (249) (aanbiedingen van de schrijver bekijken)
18:49 30 dec 2004(#955 of 961)

Hoi mmtje in #20 heb je helemaal gelijk en nog erger als iemand maar 1 item koopt kun je helemaal geen mail sturen via je manager :_|

LOL :^O

Maar wel bedankt natuurlijk nog voor je reactie! 😄
Bericht 271 van 1.216
laatste antwoord

ja , ik weet het soms ben ik een beetje langzaam !!!

who's afraid of virginia WOLF ??
Bericht 272 van 1.216
laatste antwoord

beter laat dan nooit !!
Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 273 van 1.216
laatste antwoord

Woensdag naar de tandarts geweest, geen gaatjes. Nou is mij andere keren opgevallen, dat ik een paar dagen NA het bezoek aan de tandarts voor controlle, pijn krijg of een vulling verlies. Dus ik ben nu wel wat nerveus.
De einde jaar afrekening ( dertiende maand ) is ook binnen , dus ik heb weer even wat geld om uit te geven. Dit weekend dus maar eens met het gezin naar de oosterhof geweest. En wat hebben wij gekocht...... digimon verzamel kaarten. en we hebben bij de mac gegeten. Tja, er was verder niets naar ons zin. Ach we hadden genoeg extra rekeningen deze maanden. hondenbelasting, huisbelasting een boete voor parkeren op de stoep..... achachach.
Maar verder is alles goed. Dus mensen tot veils.
Bericht 274 van 1.216
laatste antwoord

Ohja gratis plaatsen! 😉 :^O
Bericht 275 van 1.216
laatste antwoord

Dit is echt een historisch draadje: bij iedere FLD komen er berichten bij! 😉
Bericht 276 van 1.216
laatste antwoord

Zo ik ben weer thuis. Hoefde deze keer geen nachtje over te blijven in het ziekenhuis. Dus dat was weer mazzel.
Zes poliepen verwijderd uit mijn dunnedarm, voorlopig even rustig aan met eten. Over een half jaar weer een gastroscopy. Zo wordt ik wel vaste klant daar. Maar goed, die docters moeten tenslotte ook wat verdienen. Ach ik hoop toch zo dat het deze keer geholpen heeft en ik eindeljk van mijn buikpijn af kom. Want na 2 jaar iedere dag pijn en tientallen onderzoeken en behandelingen mag het nou toch wel eens geholpen hebben. Ik ben het zo zat.
Nu maar weer eens proberen zonder medicynen. en blijven hopen. De rest van de week rustig thuis. Maandag weer werken.
Bericht 277 van 1.216
laatste antwoord

sterkte!

Maarten
Bericht 278 van 1.216
laatste antwoord

Rustig aan Ronald.
Bericht 279 van 1.216
laatste antwoord

Ik hoop met je mee Ronald, enneh... kijk uit met eten,
veel sterkte!
Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 280 van 1.216
laatste antwoord